Trochę brakuje takiego ogólnego tematu dla Miles&More i Star Alliance. Nie każdy czyta ogólny wątek, więc przeklejam:
Nie są to jakieś porywające zmiany ale zawsze coś zaczyna się dziać po latach przestojów.
Wersja do druku
Cały czas liczyłem, że powstanie nowa karta kredytowa LO M&M w kooperacji z jakimś bankiem. Niestety wygląda na to, że jedyną opcją pozostanie DC, mBank właśnie przysłał mi kartę, która zastąpiła dotychczasową. Pamiętam to, co FilipBB pisał o PKO, ale z każdym miesiącem coraz mniej wierzę, że coś z tego wyjdzie.
A jeżeli stan ten się utrzyma, to bardzo słabo - jednak uważam, że DC to nie jest szczyt marzeń na co dzień. Chyba, że LO zdecyduje się opuścić program, o czym co jakiś czas pojawiają się spekulacje. Ale to też byłaby nie najlepsza informacja.
Atrakcyjność czegoś, co nie istnieje jest niemożliwa do określenia.
Jeśli byłby dobrze zaprojektowany i dobrze realizowany, potencjalnie mógłby być najbardziej atrakcyjnym programem lojalnościowym w Star Alliance. Biorąc pod uwagę kiepskość na przykład Miles and More, przestrzeń do działania jest. Widać też, że LOT tę kiepskość i sztywność próbuje po partyzancku łatać, na przykład za pomocą najmilszych poniedziałków, które nie dają wglądu w czasie rzeczywistym w dostępność i nie dają się zarezerwować poza 9-18 5/7 dni w tygodniu przez telefon.
Natomiast, stworzenie odpowiedniej koncepcji i jej operacjonalizacja wymagałoby czasu i inwestycji. Na to timing nie jest teraz dobry. Ale też nigdy nie jest idealny. A biorąc pod uwagę jakość Lotu dla Firm, gdzie LOT ma pełną wolność działania, to nie należy spodziewać się zbyt wiele. Bolesne byłoby też wyrwanie klientów z Miles and More i potencjalnie nagła utrata danych na temat swoich własnych klientów.
https://www.pasazer.com/news/460856/...u,polskim.html
Cytując klasyka, "a kto umarł, ten nie żyje".
To raczej początek końca.
Zawsze zaczyna się na wstrzymaniu nowych wniosków, a później opracowany zostanie "plan" pozbycia się obecnych klientów :zly
OIDP to Diners Club byl oryginalnym partnerem LOT Voyager.
Widać ze po zmianach opłat intercharge (a dla banków jeszcze dodatkowych kosztach typu "podatek bankowy") karty kredytowe z programem lojalnosciowym stały sie bardzo trudnym biznesem w Polsce. Najlepiej ilustruje to fakt ze nie ma nastepcy mBanku od naprawde długiego czasu (M&M)
Ja z Diners mam bardzo dobre doswiadczenia od kilku lat, widac ze mocno sie zmienili (akceptowalnosc, serwis) na lepsze - oby nie było to wycofanie sie choc jesli wstrzymuje sie nabór nowych wniosków nie wspominajac ze to tylko czasowe to jednak prowadzi do wniosku ze mogą chciec z Polski zniknac dosc szybko
Oglądam stronę https://www.dinersclub.pl/ rubrykę Aktualności - tam ani słowa. Na fejsbuku coś półgębkiem, że w ogóle nie wydają nowych kart (nie tylko tych partnerskich M&M). Tutaj czytam, że Diners Club Polska zatrudnia 14 (słownie: czternastu) pracowników (i jest oddziałem słowackiego Diners Club). Jak wy chcecie żeby oni w czternastkę (z czego połowa zapewne to jacyś prezesi i dyrektorzy) rozpatrywali te wszystkie wnioski?
Ostatnio chyba też zmienili siedzibę, więc może to tego kwestia.
Czy LO nadal pozwala zabrac paxom FT z grupy LH bagaz rejestrowy bez oplat w taryfie light?