POZ-WAW
POZ-WAW
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Powiedziałbym wręcz że te miasta leżą na różnych kontynentach
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Niektórzy Wielkopolanie nie mają co do tego wątpliwościZamieszczone przez BN
_____________________________________
Pingwiny nie mogą latać, bo nie mają śmigieł
Nie wiedzialem ze LOT obsluguje Afryke z Warszawy codziennymi rejsami..Zamieszczone przez Estraven
Nie wiem czy ten GDN-HAM zamkna. Fakt, ze radzi sobie fatalnie, ale tak obserwuje dane odnosnie ilosci przewiezionych pax'ow i chyba cos sie ruszylo i zaczyna rosnac. A to dlatego, ze LH wszystkich, ktorzy chca miec jak najtansze bilety kieruje wlasnie przez HAM - gdzie TAX sa znacznie nizsze niz we FRA czy MUC.
I, jak widać, nie tylko WielkolanieZamieszczone przez Stoarn
Odpowiednie organa podjęły już starania o wpisanie tego lotu do Księgi Guinessa, najpierw jednak chcą ustalić, czy chodzi o Afrykę Północną czy Środkową. W następnej kolejności będą próbowały odnaleźć inne polskie miasta na mapie Azji.
Taki folklor
_____________________________________
Pingwiny nie mogą latać, bo nie mają śmigieł
Ale o co chodzi, dlaczego piszecie ze wawa to afryka, slyszalem ze azja, ale afryka ? Jesli chodzi o ceny to te polaczenia sa z pewnoscia miedzynarodowe. A patrzac na setki o ile nie tysiace ludzi codziennie w pociagach na tej trasie pozostaje jedynie wspolczuc LOTowi ze tego nie zauwazyl. Ta trasa powinna byc oblugiwana conajmniej na 734 z cenami 3-4x nizszymi. Przypuszczam ze efekt ekonomiczny bylby lepszy niz obecnie.
W zasadzie się zgadzam. Z tym, że zamiast Manchesteru moim zdaniem wytną Niceę (widziałem, że to potrafi być lot z międzylądowaniem w Wiedniu) i Rygę. Ogólnie będą szukać cięć tam, gdzie lataja ATRy lub E145. Można też sprawdzić, co najczęściej promowali w ramach uLOTnych cen.Zamieszczone przez Stoarn
Jeżeli ranne połączenie nie podniesie LF to prędzej czy później zamkną też KTW-MUC
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
Najlepiej niech nieLOT zamknie wszystkie połączenia i ogłosi upadłość.
No to jest dopiero pesymistyczne podejście!Zamieszczone przez ojcie_c
Po zawieszeniu p. Mazura nic innego mi nie pozostało. NieLOT to firma - skład stołków dla partyjnych kolegów. Niestety... I niech żaden polityk mi nie sprzedaje bzdur o "strategicznej firmie", "narodowym bezpieczeństwie" i innych takich... Ale o tym jest inny wątek.Zamieszczone przez Craviec
Zakładki