Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14
Like Tree1Likes
  • 1 Post By tinek6

Wątek: Wet lease A330neo od Air Belgium

  1. #1

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie Wet lease A330neo od Air Belgium


    Polecamy

    Pasażer donosi, że LOT wynajmie wet-lease od Air Belgium A330neo-900 do obsługi NYC od października na 12 miesięcy. Konfiguracja C30P21Y235. Wnętrze wygląda świetnie, najlepiej w klasie biznes, najgorzej Premium.

    Miałem wrażenie, że Dreamlinery nie są wykorzystane w 100%, więc po co taki wynajem? Może chcą zrobić ankietę, czy taka biznes klasa odpowiada pasażerom w kontekście retrofitu B787?

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie Wet lease A330neo od Air Belgium

    Air Belgium bedzie latal dla Lotu do JFK przez rok .. od pazdziernika. Zwolni sie 787, moze jakies nowosci w long haul w koncu zostana ogloszone? Bo po co by wynajmowali samolot od Air Belgium.

  3. #3

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    Air Belgium bedzie latal dla Lotu do JFK przez rok .. od pazdziernika. Zwolni sie 787, moze jakies nowosci w long haul w koncu zostana ogloszone? Bo po co by wynajmowali samolot od Air Belgium.
    Remont 787?

  4. #4

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Może lotowskie 787 idą jeden po drugim do wymiany przedniej kabiny?

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Chodzi o odnowe kabin .. lub brak dostepu do nowych 787 i rozwoju siatki dlugodystansowej. Moze w poniedzialek wiecej szczegulow sie pojawi.

  6. #6

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Szkoda, że własnych pasażerów nie zapytali o fotele do C i P. To nie problem zebrać LOTowskich HONów i SENów.

  7. #7
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Klasa P nie wygląda dużo gorzej od lotowskiej. Skoro wet lease to wróży całą załogę obcą, mam nadzieję, że jednak będą też lotowski personel - jak to wyglądało ostatnio?

  8. #8
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Latało kilka CC z LO.
    kaspric likes this.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    'Planami obslugowymi floty B787 oraz zwiekszeniem liczby rejsow' .. powod wet lease od AB. Czyli w sezonie zimowym brak nowosci na long haul.

  10. #10

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Wg prasy kolejne kłopoty Air Belgium... Ciekawe, jak to wpłynie na wet-lease dla LOTu...

  11. #11
    Awatar jtf2

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    DUS

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mang00d Zobacz posta
    Wg prasy kolejne kłopoty Air Belgium... Ciekawe, jak to wpłynie na wet-lease dla LOTu...
    Wycofują się z własnej działalności pasażerskiej. Chcą się skoncentrować na cargo i wetlease.
    Nic nie wskazuje na to, że umowa z Lotem jest zagrożona.

    Link do artykułu po niemiecku.

    https://www.aero.de/news-45886/Air-B...rkehr-ein.html
    pozdrawiam

    jtf2



  12. #12

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    https://www.airbelgium.com/en/
    Much to its regret, Air Belgium will no longer be able to operate its passenger flights as of 3 October 2023. All flights operated before this date will be operated as planned.
    The departure on 02 October from Cape Town and Johannesburg, and scheduled to land in Brussels on 03 October, will be operated as planned. However, the departure from Brussels to Mauritius on 03 October is cancelled.
    We apologise for any inconvenience this announcement may cause and are doing our utmost to keep all our passengers as informed as possible.

    • If you have a flight booked with us after 03 October 2023, click "More information" below.
    • If you are flying with us before this date, you may check in online via the button hereunder.

  13. #13

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jtf2 Zobacz posta
    Wycofują się z własnej działalności pasażerskiej. Chcą się skoncentrować na cargo i wetlease.
    Nic nie wskazuje na to, że umowa z Lotem jest zagrożona.

    Link do artykułu po niemiecku.

    https://www.aero.de/news-45886/Air-B...rkehr-ein.html
    Właśnie LOT tak jakby pomógł im zrozumieć, że na tym powinni się skupić, bo to właśnie chartery i lease (w tym przypadku wet) dają im pieniądze.

    Air Belgium wybrało sobie za bazę belgijski Modlin (czyli Charleroi), a tam nie ma ruchu odpowiedniego dla ich linii biznesowej (np. loty na wyspy przynależne Holandii czy Francji, jak Curacao). To lotnisko low-costowe, w Wallonii - takiem polskim wschodzie. Pięknym, ale biedniejszym od reszty kraju. To nie mogło się udać i według mnie i tak długo się starali.

  14. #14

    Dołączył
    Apr 2019
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    https://tvn24.pl/biznes/ze-swiata/li...azerow-7355150
    Z tego artykułu wynika, że Air Belgium nie zwraca kosztów anulowanych rezerwacji i złożyli wniosek o postępowanie naprawcze. Oczywiście to co innego niż upadłość, ale różowo nie jest.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •