Czy są juz jakieś potwierdzone informacje dot. następcy naszych lotowskich B 735 i B 734?Często słyszy się że zastąpią je E 190? Czy to sprawdzona informacja?
Wersja do druku
Czy są juz jakieś potwierdzone informacje dot. następcy naszych lotowskich B 735 i B 734?Często słyszy się że zastąpią je E 190? Czy to sprawdzona informacja?
Jak narazie nic formalnego nie ma. To, ze Embriony zastapia 734/735 to tylko nasze forumowe domysly.
czy lot nie bedzie w ogole potrzebowal samolotow typu B737 np na trasy takie jak WAW-LHR itp
Ja myślę, iż raczej nie pozostanie bez żadnego B737. Chyba, że mają za mało klientów na samoloty ponad 100 osobowe.
Napewno bedą potrzebowali kolejnych boeingów, piewsze B735 są z grudnia 92 i mają pare ładnych tysięcy godzin w powietrzu za sobą :) więc pewnie LOT lada rok zacznie myśleć o wymianie tej floty na samoloty nowsze- nie sądzę aby 737-500 przezucili do Centalwings ze względu na zasięg, liczbe miejsc i wyeksploatowanie.
Chyba za pare lat oprócz B 787 i ATRów nie będziemy mieli we flocie samych EMBRAERów....??
Jeśli nie przewożą więcej niż 100 pax., to po co im 737??
Nie przewożą bo nie mają za bardzo czym. Małe samoloty sprawiają, że ceny muszą być wyższe, a to sprawia, że mniej pasażerów lata LOTem niż konkurencją...
poza tym powinni sie trzymac jednej marki i nie roznych - zawsze latwiej sie eksploatuje samoloty z jednej firmy a nie z roznych
Nooo... Embraerów 210 ani Boeingów 696 jeszcze nie zaprojektowano...Cytat:
Zamieszczone przez maciejt
Smutno by było nie mieć żadnego 737 :(
Więc latać do LHR od przyszłego roku 762 !!!Cytat:
Zamieszczone przez Stoarn
Od kiedy 762 do LHR? Przecież będą wycofywane.
naiwni jestescie. Dajecie slepo wiare propagandzie. Az sie przykro robi. Daliscie sobie dac wode z mozgu zrobic.Cytat:
Zamieszczone przez clmisiu
Powiem wam tylko tak:
Dziwne ze LH i innym przewoznikom oplaca sie latac do Polski na B737 lub A320 i czasem mniejszymi (ale to czasem) pare razy w tygodniu a LOTowi nie....
I naprawde przykro sie zrobi jak Grupa LOT pieprznie na ryj a na rynek Polski na wewnetrzne polaczenia wejdzie LH i inne i beda latac na samolotach <100 miejsc.
A dlaczego LOT ma zbankrutowac?
Przez celowe zle zarzadzanie ktore doprowadzi do upaku cala spolke. A po co? Zeby kupic caly LOT CLW i eLOT za bezcen. A wtedy... A wtedy juz sie bedzie wszystko oplacac. I latanie samolotami 100 miejscowymi tez.
Typowy scenariusz.
Nawet mi sie nie chce o tym juz wiecej pisac.
Do LO wróciły B735, tym razem jako BlueAir