Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Marcin
    Goście

    Domyślnie Następca LOTowskich B735 i B734


    Polecamy

    Czy są juz jakieś potwierdzone informacje dot. następcy naszych lotowskich B 735 i B 734?Często słyszy się że zastąpią je E 190? Czy to sprawdzona informacja?

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN/EPGD

    Domyślnie

    Jak narazie nic formalnego nie ma. To, ze Embriony zastapia 734/735 to tylko nasze forumowe domysly.

  3. #3

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Londyn

    Domyślnie

    czy lot nie bedzie w ogole potrzebowal samolotow typu B737 np na trasy takie jak WAW-LHR itp

  4. #4
    Awatar clmisiu

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Gorce

    Domyślnie

    Ja myślę, iż raczej nie pozostanie bez żadnego B737. Chyba, że mają za mało klientów na samoloty ponad 100 osobowe.

  5. #5
    Marcin
    Goście

    Domyślnie

    Napewno bedą potrzebowali kolejnych boeingów, piewsze B735 są z grudnia 92 i mają pare ładnych tysięcy godzin w powietrzu za sobą więc pewnie LOT lada rok zacznie myśleć o wymianie tej floty na samoloty nowsze- nie sądzę aby 737-500 przezucili do Centalwings ze względu na zasięg, liczbe miejsc i wyeksploatowanie.
    Chyba za pare lat oprócz B 787 i ATRów nie będziemy mieli we flocie samych EMBRAERów....??

  6. #6
    Awatar clmisiu

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Gorce

    Domyślnie

    Jeśli nie przewożą więcej niż 100 pax., to po co im 737??

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Nie przewożą bo nie mają za bardzo czym. Małe samoloty sprawiają, że ceny muszą być wyższe, a to sprawia, że mniej pasażerów lata LOTem niż konkurencją...

  8. #8

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Londyn

    Domyślnie

    poza tym powinni sie trzymac jednej marki i nie roznych - zawsze latwiej sie eksploatuje samoloty z jednej firmy a nie z roznych

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciejt
    poza tym powinni sie trzymac jednej marki i nie roznych - zawsze latwiej sie eksploatuje samoloty z jednej firmy a nie z roznych
    Nooo... Embraerów 210 ani Boeingów 696 jeszcze nie zaprojektowano...

  10. #10
    Marcin
    Goście

    Domyślnie

    Smutno by było nie mieć żadnego 737

  11. #11
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    . Małe samoloty sprawiają, że ceny muszą być wyższe,
    Więc latać do LHR od przyszłego roku 762 !!!



  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Od kiedy 762 do LHR? Przecież będą wycofywane.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez clmisiu
    Jeśli nie przewożą więcej niż 100 pax., to po co im 737??
    naiwni jestescie. Dajecie slepo wiare propagandzie. Az sie przykro robi. Daliscie sobie dac wode z mozgu zrobic.

    Powiem wam tylko tak:

    Dziwne ze LH i innym przewoznikom oplaca sie latac do Polski na B737 lub A320 i czasem mniejszymi (ale to czasem) pare razy w tygodniu a LOTowi nie....

    I naprawde przykro sie zrobi jak Grupa LOT pieprznie na ryj a na rynek Polski na wewnetrzne polaczenia wejdzie LH i inne i beda latac na samolotach <100 miejsc.

    A dlaczego LOT ma zbankrutowac?
    Przez celowe zle zarzadzanie ktore doprowadzi do upaku cala spolke. A po co? Zeby kupic caly LOT CLW i eLOT za bezcen. A wtedy... A wtedy juz sie bedzie wszystko oplacac. I latanie samolotami 100 miejscowymi tez.

    Typowy scenariusz.

    Nawet mi sie nie chce o tym juz wiecej pisac.

  14. #14
    TWM
    TWM jest nieaktywny
    Awatar TWM

    Dołączył
    Jan 2017
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Do LO wróciły B735, tym razem jako BlueAir

LinkBacks (?)

  1. 05-11-2011, 09:21

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •