Strona 22 z 23 PierwszyPierwszy ... 12 20 21 22 23 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 421 do 440 z 442
Like Tree398Likes

Wątek: E75 i E90/95 dla LO

  1. #421
    Awatar MichalWroc

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie


    Polecamy

    Abstrahując od wystroju kabiny i marki LOT, ex-Azul E95 zostały w końcu przekonwertowane na ERJ 190-200LR czy są oryginalnie jako wersja AR/IGW i jaką mają MTOW?
    Lukasz likes this.

  2. #422
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    LOT koryguje malowanie embraerĂłw - Pasazer.com

    Mowia, ze to celowe zmiany malowania. Jaka jest prawda.... nigdy sie nie dowiemy

  3. #423

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janecki Zobacz posta
    LOT koryguje malowanie embraerĂłw - Pasazer.com

    Mowia, ze to celowe zmiany malowania. Jaka jest prawda.... nigdy sie nie dowiemy
    Hahaha, ktoś czyta to forum.

    uderz w stół, a nożyce się odezwą
    Janecki likes this.

  4. #424
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Moim zdaniem z 3 malowań z strony 20 to zdecydowanie 1 i 3 są dobre. A zmiana jak najbardziej na plus

  5. #425

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    1. Nowe malowanie jest ok. Napis zdjęty z drzwi wejściowych nie będzie ucięty w czasie boardingu. Zmiany na plus.

    2. Odnośnie foteli i konfiguracji. Skoro zdecydowano się na wykorzystanie dotychczasowych foteli to trudno byłoby zmienić konfigurację. Fotele lotnicze są trochę droższe od tych z Ikei.

    3. Mniej komfortowe wersje E95 można wysyłać na krótsze trasy i problem stanie się mniej dokuczliwy. Inna sprawa, że E95 uchodzi za najmniej wydajny z całej rodziny E-Jet - 6 foteli dodatkowo może poprawić ekonomię tego modelu.

    A swoją drogą to naprawdę fajnie, że LOT będzie miał do dyspozycji kolejne maszyny.

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
    jarekch likes this.

  6. #426

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Czy SP-LNL poległ dzisiaj w CPH?

  7. #427
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    P. dziś płacze o wyposażeniu (były już w tym wątku). Na nowych-starych Embraerach nie będzie ciepłych napojów dla Y. A ja mam takie laickie pytanie - czy technicznie / proceduralnie nie mamożliwości wniesienia termosu na pokład?
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za brak KM i wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

  8. #428

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie E75 i E90/95 dla LO

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    P. dziś płacze o wyposażeniu (były już w tym wątku). Na nowych-starych Embraerach nie będzie ciepłych napojów dla Y. A ja mam takie laickie pytanie - czy technicznie / proceduralnie nie mamożliwości wniesienia termosu na pokład?


    „Dilmah and LOT Polish Airlines introduce five o'clock experience on 36 000 ft”

  9. #429

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Czy SP-LNL poległ dzisiaj w CPH?
    Chyba tak, miałem go dzisiaj wypróbować dzisiaj na 461 ale jest podmiana na 738. LNL od początku latał rano i wieczorem na CPH. Jeśli się uda to jutro wracam 462, póki co jest właśnie LNL, może naprawią.

  10. #430

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Chyba tak, miałem go dzisiaj wypróbować dzisiaj na 461 ale jest podmiana na 738. LNL od początku latał rano i wieczorem na CPH. Jeśli się uda to jutro wracam 462, póki co jest właśnie LNL, może naprawią.

    Ciekawe wczoraj wrócił w nocy do Warszawy LO9002 dzisiaj poleciał do CPH jako LO463 i znowu LO464 z CPH Canceled

  11. #431

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Może powinni go w inne miejsce posłać, nie mówię, że do Brazylii... Mamy jakieś insider info od mechaników, czy są zbyt zajęci?

  12. #432
    Awatar Micha-ek

    Dołączył
    May 2013
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MichalWroc Zobacz posta
    Abstrahując od wystroju kabiny i marki LOT, ex-Azul E95 zostały w końcu przekonwertowane na ERJ 190-200LR czy są oryginalnie jako wersja AR/IGW i jaką mają MTOW?
    Pozostały jako AR. MTOW 52290 dla Azulowych vs. 50790 dla wcześniej posiadanych.
    MichalWroc likes this.

  13. #433

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Micha-ek Zobacz posta
    Pozostały jako AR. MTOW 52290 dla Azulowych vs. 50790 dla wcześniej posiadanych.
    A jak z E95 zasięgiem starszych vs exAzul? Są jakieś istotne różnice?

  14. #434

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    Ciekawe wczoraj wrócił w nocy do Warszawy LO9002 dzisiaj poleciał do CPH jako LO463 i znowu LO464 z CPH Canceled
    I wraca teraz jako LO9004. Poleciało po niego dwóch pilotów popołudniowym LO461. Zobaczymy jak będzie jutro, chwilowo pokazuje E9A (czyli LNL) zarówno na 463 jak i 461.

  15. #435

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    I wraca teraz jako LO9004. Poleciało po niego dwóch pilotów popołudniowym LO461. Zobaczymy jak będzie jutro, chwilowo pokazuje E9A (czyli LNL) zarówno na 463 jak i 461.

    Poleciał do Szczecina zawsze to taniej sciągac po kraju jak znów zdechnie
    Inter likes this.

  16. #436

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    ...a dzisiaj zawrócił z rejsu do IST (tylko nie wiem czy był już w powietrzu czy tylko odkołował z pasa) ... po półtorej godzinie poleciał NB
    Coś nie tak z nim chyba...

  17. #437

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Allesandra Zobacz posta
    ...a dzisiaj zawrócił z rejsu do IST (tylko nie wiem czy był już w powietrzu czy tylko odkołował z pasa) ... po półtorej godzinie poleciał NB
    Coś nie tak z nim chyba...
    Chyba to nie LNL. Dzisiaj był w SZZ i GDN a teraz jest w drodze do CPH.

  18. #438

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Potwierdzam, że LNL buczy i lata. Miałem okazję wypróbować dzisiaj na 462, za chwilę powtórzę na 3911.

    Pierwsze wrażenie, czysty, świeżo malowany. W środku owszem brakuje lotowskiego błękitu, ale szare fotele nie są jakoś szczególnie zużyte. Siedziałem z tyłu nie odczuwając braku miejsca. W Cityline LH jest z tyłu ciaśniej. Za to przy pełnym locie zabrakło miejsca na jakieś 6 sztuk pełnowymiarowego bagażu, tzn rollaboardów.

    Cieszę się, że LOT ma kolejnego EMB195.
    Janek, tartal and STYRO like this.

  19. #439
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    Aktualnie chyba sypnął się we WRO, gdyż stoi tam już ponad 3h. Ciekawy egzemplarz.

  20. #440
    Awatar MichalWroc

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez WuMike Zobacz posta
    Aktualnie chyba sypnął się we WRO, gdyż stoi tam już ponad 3h
    Co proszę? Przyleciał i odleciał z kilkoma, kilkunastoma minutami opóźnienia na 3843/44

Strona 22 z 23 PierwszyPierwszy ... 12 20 21 22 23 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •