jest się czym chwalic a na fejsie tylko jedno jedyne foto "
jest się czym chwalic a na fejsie tylko jedno jedyne foto "
Najbardziej niezwykłe jest to, że nawet na l.net nikt nie rzucił hejtem na to malowanie. Musi być serio doskonałe
Od kilku lat zapowiadane malowanie retro w końcu jest. Wygląda rewelacyjnie.
Link do zdjęć
Pozdrawiam,
Andrzej
Bardzo ładne, lepiej wygłada niż w nowym.
+1 kaspric
Finch bedzie zadowolony: (tak serio to z "hejtem" nie mam nic wspolnego, ale pewnie "o tym, kto jest hejterem, decydujemy my")
Czy Panstwo zwrocili uwage, ze to jest jakies hybrydowe malowanie? Co z ogonem? Przeciez powinien byc w wiekszosci niebieski. A ten motyw za/pod dziobem? No i te gigantyczne litery rejestracji przed ogonem...
Ale, zeby bylo jasne: dobrze ze SP-LIE zostal pomalowany rocznicowo. Moze uda sie kiedys zrealizowac opisywany kilka lat temu na Forum projekt pomalowania jednej maszyny a la Ił-18. Wprawdzie na B737 to pewnie juz nie bardzo - ale na E95 wygladaloby dobrze. Srednica kadluba jak w Tu-134; statecznik pionowy wprawdzie troche wezszy, ale juz w miare porownywalny z Parowozem czy Ptysiem.
Może sprawdź, zanim coś napiszesz: niebieski ogon miały samoloty malowane w latach 50-tych. To jest (pierwsze) malowanie PLL LOT z okresu 1938-1949.
Aeronews.pl | Centrum podniebnych uniesieŠ- promocje lotnicze, tanie bilety lotnicze, podróşe, informacje rynku lotniczego, l
Panowie. Jaka hybryda? Jakie lata trzydzieste czy czterdzieste? To jest dokładnie takie samo malowanie, jakie miały samoloty LOT-u w drugiej połowie lat 50-tych, czyli DC-3, Li-2, Ił-12 i Ił-14. Czy tak trudno sięgnąć do literatury czy poszukać w internecie?
Załączam jako przykład:
http://www.planes.cz/photo/1007/1007...e-prg-lkpr.jpg
nie - pisałem już te barwy od 1955 - 1961 dopiero Ił 18 i Viscount miały niebieski ogon
przed wojną i do1955r samolot miał tylko czarny napis Polskie Linie Lotnicze LOT nad oknami
pod oknami czarny pasek na ogonie mały żuraw cała reszta naturalna barwa aluminium
wyjątek to SE 161 Languedoc kupiony w barwach Air France zmieniono malowanie ogona
lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota
Dlatego właśnie proponuję !. Myślę, że dziś częstokroć biznes nie ma takiej wyżerki jak wówczas ekonomik, a podróż lotnicza w latach siedemdziesiątych to było wyjątkowe i ekscytujące wydarzenie.
Smak cukierków pamiętam doskonale; w podstawówce siedziałem w ławce z ziomalem, którego mama była stewką ;-).
ja najlepiej z lat`60 pamiętam musztardę holenderską w malutkich tubkach żółta i pioruńsko ostra - wtedy w sklepach była "sarepska" rzadka i cienka
z cateringu dostawał mój ojciec też wiele innych atrakcji do dziś mam metalowe sztućce Air France i kultową już szklankę "Wars"
ale ciiiiiicho sza!
kończymy OT
lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota
A jak wygląda sytuacja z awaryjnością LOT-owskich Embraerów? Gdzieś czytałem, że mają problemy z elektroniką, są bardziej awaryjne od starych B734.
Malowanie retro podoba mi się bardzo!
Samolot prezentuje się pięknie, ale jak widzę skadrowanie niektórych z tych fotek na profilu Lotu na twarzoksiążce to mnie trafia!
Wybrałem sobie jedno na tapetę, ale ciężko było
Co do samej idei malowania retro to mnie się to podoba i to bardzo. Zarówno u nas jak i u innych przewoźników. Byle to wszystko było z umiarem.
Na koniec - ja podobnie jak ojcie_c chciałbym zobaczyć malowanie retro we wzorze z lat '70.
NIKON D5100 + NIKKOR AF-S DX 18-55 mm f/3.5-5.6G VR + NIKKOR AF-S DX 55-300 mm f/4.5-5.6G VR
Zakładki