ciekawe, wszystko z numerami sie zgadza, moze wkoncu kupia jakies 737 albo A320
Q400 vs E70/75
OK to w takim razie co z takim MXP? 3 razy dziennie E70/75, tam nie wyślesz Q400, a nie zamienisz tez tego na 3 razy E95. Podobnie CDG czy ARN - czy opłaca się (roznica w kosztach na fotel) zamienic E75 na E95 na tych trasach - w sensie to znaczne zwiększenie oferowania i trzeba to sprzedać, czy roznica kosztowa jest az tak znaczna? zakładam ze nie będą chcieli zmniejszać liczby rotacji, bo to byłoby zabójcze dla transferów. Do tego miasta typu DUS czy BEG gdzie nawet nie da się zmniejszać liczby rotacji.
Pytanie tez czy Dashe maja dostatecznie duże bagażniki na bagaże transferowe z tych miast
Najmłodsze egzemplarze E75 są z 2010 i to pewnie nich dotyczy najem do 2021.
"I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"
LOT nie jest zarządzany "normalnie", to jest chyba oczywiste, dlatego co jakiś czas pojawiają się śmiesne pomysły jak wymiana niemal całej floty krótkodystansowej czy arbitralne podwojenie floty z 50-ciu do 100 samolotów(pomijając fakt zę LOT-owi sporo brakuje do samego 50).
W 2011 r. zamienili najem kapitałowy(finansowy) paru maszyn dostarczonych w 2009 r. na najem operacyjny z umową na 10 lat.
Embraer wprowadza właśnie "paczkę usprawnień", tzw. PIP dla E-jets, które pozwolą oszczędzić około 4-6% paliwa, w zależności od konkretnego modelu. W to wchodzi modyfikacja klap oraz nowe winglety, nie wiem też, czy nie nowy soft do silników GE. Jestem ciekawy, czy można zrobić retrofit na obecnych maszynach, a jeżeli tak, jaki jest koszt takiej operacji. Czy ktoś może wie?
kolejna plotka....nowe 195 we flocie oczywiscie za 170 te... a f/o nadal ,,rejterują,, ze firmy ze tradycjami
Możesz rozwinąć tą plotkę? :P Czy LO może kupować nowe samoloty przed zakończeniem restrykcji KE?
"I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"
Zakładki