Strona 4 z 59 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 14 54 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 80 z 1171
Like Tree1074Likes

Wątek: E75 i E90/95 dla LO

  1. #61
    skorzewski
    Goście
    Zorro_gppl likes this.

  2. #62
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    ciekawe, wszystko z numerami sie zgadza, moze wkoncu kupia jakies 737 albo A320

  3. #63

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    E70 i E45 to jasne, ale E75? przy obecnej siatce wydają się bardzo dobre

  4. #64
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    z emb maja zostac tylko 195

  5. #65

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    to jak chcą obsługiwać np. BUD czy OTP 4 razy dziennie? wszystko E95?

  6. #66
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Q400 vs E70/75

  7. #67

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    OK to w takim razie co z takim MXP? 3 razy dziennie E70/75, tam nie wyślesz Q400, a nie zamienisz tez tego na 3 razy E95. Podobnie CDG czy ARN - czy opłaca się (roznica w kosztach na fotel) zamienic E75 na E95 na tych trasach - w sensie to znaczne zwiększenie oferowania i trzeba to sprzedać, czy roznica kosztowa jest az tak znaczna? zakładam ze nie będą chcieli zmniejszać liczby rotacji, bo to byłoby zabójcze dla transferów. Do tego miasta typu DUS czy BEG gdzie nawet nie da się zmniejszać liczby rotacji.
    Pytanie tez czy Dashe maja dostatecznie duże bagażniki na bagaże transferowe z tych miast

  8. #68

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    To nie jest nowa informacja ani nowe ogłoszenie. OIDP E75 są "na rynku" od 05.2013.

    Cytat Zamieszczone przez CRC Zobacz posta
    z emb maja zostac tylko 195
    A koszty rozwiązanie umów najmu, szkoleń, itd. kto poniesie?

  9. #69
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    A koszty rozwiązanie umów najmu kto poniesie?
    raczej jak zapełnia te które chcą/planują ? wziąść i skąd finansowanie tego myku

  10. #70

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez CRC Zobacz posta
    raczej jak zapełnia te które chcą/planują ? wziąść i skąd finansowanie tego myku
    ???

    Najem operacyjny niektórych E75 wygasa w 2021 r.

  11. #71
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Najem operacyjny niektórych E75 wygasa w 2021 r
    Jaka normalna linia wynajmuje samoloty na 17 lat? maja zamiar latac tymi EMB w wieku prawie 20 lat?

  12. #72
    Awatar NovemberYankee

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    EPPO/POZ

    Domyślnie

    Najmłodsze egzemplarze E75 są z 2010 i to pewnie nich dotyczy najem do 2021.
    "I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"

  13. #73

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janecki Zobacz posta
    Jaka normalna linia wynajmuje samoloty na 17 lat? maja zamiar latac tymi EMB w wieku prawie 20 lat?
    LOT nie jest zarządzany "normalnie", to jest chyba oczywiste, dlatego co jakiś czas pojawiają się śmiesne pomysły jak wymiana niemal całej floty krótkodystansowej czy arbitralne podwojenie floty z 50-ciu do 100 samolotów(pomijając fakt zę LOT-owi sporo brakuje do samego 50).

    W 2011 r. zamienili najem kapitałowy(finansowy) paru maszyn dostarczonych w 2009 r. na najem operacyjny z umową na 10 lat.

  14. #74
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    Embraer wprowadza właśnie "paczkę usprawnień", tzw. PIP dla E-jets, które pozwolą oszczędzić około 4-6% paliwa, w zależności od konkretnego modelu. W to wchodzi modyfikacja klap oraz nowe winglety, nie wiem też, czy nie nowy soft do silników GE. Jestem ciekawy, czy można zrobić retrofit na obecnych maszynach, a jeżeli tak, jaki jest koszt takiej operacji. Czy ktoś może wie?

  15. #75
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    kolejna plotka....nowe 195 we flocie oczywiscie za 170 te... a f/o nadal ,,rejterują,, ze firmy ze tradycjami

  16. #76
    Awatar NovemberYankee

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    EPPO/POZ

    Domyślnie

    Możesz rozwinąć tą plotkę? :P Czy LO może kupować nowe samoloty przed zakończeniem restrykcji KE?
    "I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"

  17. #77
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez CRC Zobacz posta
    kolejna plotka....nowe 195 we flocie oczywiscie za 170 te... a f/o nadal ,,rejterują,, ze firmy ze tradycjami
    ale co w tej plotce nowego? flota ma się opierać na Q400, E95, "nowych" 737 lub 320 i 787, tylko najpierw się trzeba pozbyć ERJ145, E70 i E75

  18. #78

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    A tu nikt nie wspomniał, że 175-ki są przemalowywane w nowe barwy... LIF już jest w nowym.

    A319(3) A320(12) A321(4) A332 A346(2) B733(4) B735 B73N B738(8) B763 B772 B77W(2) B788 C130 CRJ2 CRJ9 E170(2) E175 F100

  19. #79

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez smnutka Zobacz posta
    Możesz rozwinąć tą plotkę? :P Czy LO może kupować nowe samoloty przed zakończeniem restrykcji KE?
    Oczywiście, że może!
    CRC likes this.

  20. #80

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    A tu nikt nie wspomniał, że 175-ki są przemalowywane w nowe barwy... LIF już jest w nowym.
    Było gdzieś już wspominane na forum


Strona 4 z 59 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 14 54 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •