Strona 48 z 59 PierwszyPierwszy ... 38 46 47 48 49 50 58 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 941 do 960 z 1171
Like Tree1074Likes

Wątek: E75 i E90/95 dla LO

  1. #941
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Co się stało z SP-LNP w Istambule? Powrotny lot odwołany, a w poprzedzającym lo137 flightradar pokazuje „diverted to ISL”.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  2. #942

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Od kiedy SP-LNC w malowaniu sliwka w czekoladzie o ile sie nie myle?

  3. #943
    Xon
    Xon jest nieaktywny
    Awatar Xon

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez anzo Zobacz posta
    Od kiedy SP-LNC w malowaniu sliwka w czekoladzie o ile sie nie myle?
    Od wczoraj lata.
    anzo likes this.

  4. #944
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


  5. #945
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Ach ten paskudny przód...
    KubaB, megaloman, pawel111 and 3 others like this.

  6. #946

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    Wlasnie dziwne że pozostał :/

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    Not Real likes this.

  7. #947

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie

    Pewnie musiał, bo jest tam wszystko co identyfikuję markę

  8. #948
    Awatar lukka1979

    Dołączył
    Jul 2010

    Domyślnie

    wiadomo co sie dzieje z sp-lnk i sp-lno ? oba nie lataja...
    sp-lic i sp-lid rowniez poza siatka?

    a sp-lio dawno ma malowanie SA?

  9. #949

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Ostatni E170 (SP-LDK) ma aktualnie zmianę konfiguracji na 76 miejsc i powinien wrócić do latania w połowie grudnia. Ciekawe kiedy zacznie się operacja zwiększenia foteli w E175? Może od SP-LIG lub LIH? Wynajem jednego z rządowych Embraerów kończy się 31.12.2019, drugiego 31.12.2020.

  10. #950

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Embraer E190 WDL Aviation D-AWSI lata dzisiaj dla LOTu:
    https://www.flightradar24.com/data/aircraft/d-awsi

    Czy to nowy nabytek czy już nawet Embraery musi LOT podnajmować?
    kerad85 likes this.

  11. #951

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Embraer E190 WDL Aviation D-AWSI lata dzisiaj dla LOTu:
    https://www.flightradar24.com/data/aircraft/d-awsi

    Czy to nowy nabytek czy już nawet Embraery musi LOT podnajmować?
    https://www.pasazer.com/news/42481/g...w,estonii.html
    konrad777 likes this.

  12. #952

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Pewnie chodziło o to, że pierwszy raz lata dla LO z WAW a nie Nordica (EE) z TLL.

  13. #953

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Serio LO ma tak mało samolotów (na dodatek zimą) aby musieli wykorzystywać wet leasing? Czy raczej te co ma są tak niewydajne?

  14. #954

    Dołączył
    Oct 2017
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    15 maxow brakuje to nie ma co sie dziwic
    Not Real and kerad85 like this.

  15. #955

    Dołączył
    Aug 2009

    Exclamation

    Cytat Zamieszczone przez kamiljack Zobacz posta
    15 maxow brakuje to nie ma co sie dziwic
    Z wyjątkiem kilku sztuk, to cała pozostała liczba była przeznaczona na rozwój więc tzw. problemy operacyjne i wetleasy są na własne życzenie. Inne linie dotknięte uziemieniem Maxów odpowiednio zmieniły swoje plany.

    Tak samo jest z l/h i 787.

    ”Problemy operacyjne” to LOT ma od co najmniej 14/15 roku, mówi się „ciągłe braki samolotów” ale w rzeczywistości to nader optymistyczne rozkłady lotów.
    sprajt2, megaloman, AdamT and 3 others like this.

  16. #956
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Powyżej święte słowa.

  17. #957

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Pewnie tak ale patrząc na przerwy jakie LO ma np. w Krakowie (40 minut) to rozkład jest też w pewnym stopniu też naciągany skoro np. E95 LOTu potrzebuje 40 minut na obsługę, zaś LH ma postój rzędu 35', EZY 30' a Ryanair zapakowanie dużo większego 738 ze swoimi wysuwanymi schodami robi tylko w 25 minut. Więc to też nie tak, że rozkład we wszystkich punktach jest bardzo optymistyczny.

    IMAO większe problemy to wykorzystanie optymalne floty i czasem przeciągające się prace serwisowe. Niektóre maszyny stoją po kilkanaście dni, a normą jest kilkadziesiąt godzin (LDK 15 dni, LLF 11 dni, LWE 7 dni, LLG 4 dni, LMD 60 godzin, EQF 11 godzin, EQB 3 godziny, LIM 2godziny spędzają w WAW *nie liczę 787*) Lotność niektórych maszyn i przestoje serwisowe plus wydłużone na maxa czasy obsługi naziemnej również w niezapchanych portach, tam gdzie teoretycznie i praktycznie obsługę można zrobić dużo szybciej, powodują, że ciągle flota jest za mała. Czasy te jednak pozwalają w wielu punktach niwelować opóźnienia...

  18. #958

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Ryanair ma wydłużone czasy lotu po trasie.

    Samoloty potrzebują obsługi technicznej, czy to jest dziwne? Zobacz sobie ile samolotów Ryanair odstawia na zimę i nie robią nic.
    G@wron and amnesia like this.

  19. #959

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    mieszkaniu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Inter Zobacz posta
    Pewnie tak ale patrząc na przerwy jakie LO ma np. w Krakowie (40 minut) to rozkład jest też w pewnym stopniu też naciągany skoro np. E95 LOTu potrzebuje 40 minut na obsługę, zaś LH ma postój rzędu 35', EZY 30' a Ryanair zapakowanie dużo większego 738 ze swoimi wysuwanymi schodami robi tylko w 25 minut. Więc to też nie tak, że rozkład we wszystkich punktach jest bardzo optymistyczny.
    Pamiętaj, że rozkład to nie jeżdżenie palcem po mapie.
    Ten sam typ w różnych portach będzie miał różne czasy obsługi na ziemi, oczywiście nie mogą zejść poniżej minimalnego czasu obsługi zadeklarowanego dla typu. Skrócisz czas np: w omawianym KRK z 40 do 30 min i nagle wywalisz sprzedaż połowy transferów, bo czas na przesiadkę zejdzie poniżej Minimum Connecting Time itp. Każdy przypadek jest tu indywidualny.

    Układanie rozkładu dla linii transferowej, przy kilku (nast) typach i podtypach oraz głównie lotniskach regulowanych slotowo, musi wybaczać więcej niż point2point na jednym typie.
    jtf2, frik and amnesia like this.

  20. #960
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Co do meritum to się z Tobą zgadzam. Ale skrócenie turnaround w KRK o 10 minut nie wywali połączeń poza MCT. Będą miały dodatkowe 10 minut na przesiadkę więc może się jeszcze jakieś nowe załapią. To jest 10 minut po jednej ze stron (późniejszy wylot z WAW lub wcześniejszy powrót do WAW) lub po 5 minut po każdej ze stron (późniejszy wylot z WAW i wcześniejszy powrót do WAW).
    G@wron and Ztof like this.

Strona 48 z 59 PierwszyPierwszy ... 38 46 47 48 49 50 58 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •