Wy tu kombinujecie flotę na czartery dla LO? Czy dalej samoloty stoją nieużywane w WAW? (Rudi tak zawsze pisał chyba). Z tego co wiem to LO wycofuje czartery na kierunkach i niejaki Viking przejmuje operacje.
Wy tu kombinujecie flotę na czartery dla LO? Czy dalej samoloty stoją nieużywane w WAW? (Rudi tak zawsze pisał chyba). Z tego co wiem to LO wycofuje czartery na kierunkach i niejaki Viking przejmuje operacje.
Jaki ma sens B757 w LOT, jeżeli przewoźnik nie jest w stanie zapełnić ER4 na trasie do Paryża...
Jack wszyscy pisza przeciez ze chodzi o czartery a tutaj zainteresowanie jest duze i sprzedaz zalezy od touroperatora a nie LOTu a wakacje sprzedaja sie rewelacyjnie wbrew temu co sadzi Jaroslaw
Tak, LO był zakontraktowany (przynajmniej tak oficjalnie było wiadomo) a teraz zmiana na jakiegoś Vikinga. Ludziska latający czarterami zwykle nie mają więcej pytań gdy słyszą, że dowiezie ich LO (to pozytywne).
Słyszałem, że rejsy ostatecznie są ustalane jakoś w lutym więc może ten kierunek turecki nie był dokońca dopięty...
Może warto było zerknąć na flotę SkyEurope, jak jeszcze była na rynku... Nówki 737-700NG. Miejsca na pasażerów nie tak dużo, ale zasięg dość duży. A tak to rozchwyciły je Aerolineas Argentinas i turecki AnadoluJet. Jedną sztukę Air Italy. Dwie sztuki w Airfleets niby są jeszcze "stored", ale jak jest naprawdę to nie wiem. Może teraz warto spojrzeć na 4 sztuki 3-5 letnich Boeingów 737 po Flyglobespan?
idac tym tokiem myslenia mozna zatankowac po korek 737 na poklad max. 100 pax i mozna smigac za wielka wode... czy 787 jest tak bardzo ekonomiczny i potrzebny za cene nowego 787 mozna miec 2 77 ktore beda lataly prawie od zaraz a nie w blizej nieokreslonej przyszlosci , fakt moze spali troche wiecej od 787 ale mozna latac np. do chicago z miedzyladowaniem na JFK, lub.EWR i prawdobodobnie znajdzie sie 300 pax co drogi dzien a moze kiedys i codzien..poczekamy jeszcze 2 lata na 787 i bedziemy miec wystawke przed hangarami bo w miedzy czasie wystartuje ostro tegel reszte zgarnie monachium a my zostaniemy z reka w nocniku jako regionalna linia tak jak teraz MALEW czy CSA... dzialac trzeba teraz i zaraz a nie za 2 lata.. no chyba ze lot nie ma kasy na teraz i liczy ze jakos to bedzie za 2 lata(o ile dotrwa) i dostaniemy te 787 za fre...najprosciej to usiasc i biadolic ze niema pax, kasy ani samolotow...
burn: "najprosciej to usiasc i biadolic ze niema pax, kasy ani samolotow" - prawda jest taka, że LOT nie ma kasy. Nie wiem jakie są aktualne wyliczenia, ale kilka lat temu firma była warta 80-250mln USD. Czyli na dobrą sprawę tyle co jeden Boeing 777. To nie jest tak, że linia lotnicza bierze sobie co chce. Linia lotnicza bierze to, na co zgodzi się firma leasingująca samoloty.
Poza tym - międzylądowanie? Te czasy się skończyły. Kto będzie chciał lecieć LOTem z międzylądowaniem? Może ktoś z Warszawy. Ale jak trzeba do Warszawy dolecieć jeszcze (np. z Katowic) to już lepiej polecieć z przesiadką Lufą.
no wlasnie i to tez spory jest problem ze LOT w ogole nie interesuje sie portami regionalnymi tak na prawde.
Poza KRK ktore ma atlantyki i RZE sezonowo to w innych portach w polsce sie praktycznie nic nie dzieje.
A to co BURN napisal ze calkowicie sie zgadzam.
Czekanie na te upragnione 787... ale od razu nie wejda wszystkie i nadal bedzie trzeba wozic ludzi staruchami jak 767 ...
Jak nic nie zaczna robic to Lufa juz totalnie nas zje i moze w koncu byloby dobrze i cos zaczelo sie dziac chocby na polskich lotniskach ....
Zakładki