Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 62
  1. #41

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez airbus340 Zobacz posta
    Finnair też pociskał do Dubaju na 757.
    Ba, Finnair nawet np. HEL-YYZ robi na 757!

    Pomysl dobry, ale niestety o kilka lat spozniony. Ew. pozostaje wet leasing np. tylko na sezon letni, ale to dosyc kosztowna zabawa...

    A LOT pewnie i tak zdecyduje sie w koncu na 737-800 na czarterach.

  2. #42
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Wy tu kombinujecie flotę na czartery dla LO? Czy dalej samoloty stoją nieużywane w WAW? (Rudi tak zawsze pisał chyba). Z tego co wiem to LO wycofuje czartery na kierunkach i niejaki Viking przejmuje operacje.

  3. #43

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    Wy tu kombinujecie flotę na czartery dla LO? Czy dalej samoloty stoją nieużywane w WAW? (Rudi tak zawsze pisał chyba). Z tego co wiem to LO wycofuje czartery na kierunkach i niejaki Viking przejmuje operacje.
    Na jakich kierunkach?

  4. #44
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    Z tego co wiem to LO wycofuje czartery na kierunkach i niejaki Viking przejmuje operacje.
    Viking? Amadeusz, a to nie jest czasem kierunek Turecki? Wydawało mi się że gdzieś w tych kierunkach miał operować Viking? Choć nie widziałem nigdzie LO na Turcję!

  5. #45

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Jaki ma sens B757 w LOT, jeżeli przewoźnik nie jest w stanie zapełnić ER4 na trasie do Paryża...

  6. #46

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie

    Jack wszyscy pisza przeciez ze chodzi o czartery a tutaj zainteresowanie jest duze i sprzedaz zalezy od touroperatora a nie LOTu a wakacje sprzedaja sie rewelacyjnie wbrew temu co sadzi Jaroslaw

  7. #47
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez omenair Zobacz posta
    a tutaj zainteresowanie jest duze i sprzedaz zalezy od touroperatora a nie LOTu a wakacje sprzedaja sie rewelacyjnie wbrew temu co sadzi Jaroslaw
    Dokładnie, nawet na maj zaczynają pustoszeć niektóre kierunki. Ten sezon powinien być dobry. Tym bardziej że Euro i Dolec tanieją. No ale jak ktoś ma ochotę na 757, to szukać wylotów z EAI.

  8. #48

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jack Zobacz posta
    Jaki ma sens B757 w LOT, jeżeli przewoźnik nie jest w stanie zapełnić ER4 na trasie do Paryża...
    A co jest nie tak z Paryżem, by the way? LOT lata aż cztery razy dziennie, raz ER4/E70 a 3 razy E75, i chyba nieźle idzie...

  9. #49

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez omenair Zobacz posta
    Jack wszyscy pisza przeciez ze chodzi o czartery a tutaj zainteresowanie jest duze i sprzedaz zalezy od touroperatora a nie LOTu a wakacje sprzedaja sie rewelacyjnie wbrew temu co sadzi Jaroslaw
    Tak, ale LOT nie jest tylko linią czarterową i pakowanie się w samolot, który nie będzie latał non-stop wypełniony po dach nie ma sensu, no chyba że chodzi o nowy egzemplarz, który dołączy do wystawy pod hangarami.

  10. #50

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jack Zobacz posta
    Tak, ale LOT nie jest tylko linią czarterową i pakowanie się w samolot, który nie będzie latał non-stop wypełniony po dach nie ma sensu, no chyba że chodzi o nowy egzemplarz, który dołączy do wystawy pod hangarami.
    LOT póki co w lato podobno ma zakontraktowane na 6 maszyn. Wielu kierunków LOT nie może zakontraktować ze względu na to, że brak mu maszyny o odpowiednim zasięgu (734 mają o ile pamiętam mniejszy zasięg w porównaniu nawet z 734 konkurencji...

  11. #51

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Dokładnie. Ledwo co dolecą do Egiptu, i to chyba nie mogą mieć max. paxow, a co dopiero z takimi Kanarami czy Dubajem. Dlatego zdecydowanie LOT powinien szybko podjąć decyzje odnośnie zastąpienia ich 738 tudzież właśnie 757.

  12. #52

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    LOT póki co w lato podobno ma zakontraktowane na 6 maszyn. Wielu kierunków LOT nie może zakontraktować ze względu na to, że brak mu maszyny o odpowiednim zasięgu (734 mają o ile pamiętam mniejszy zasięg w porównaniu nawet z 734 konkurencji...
    Dlatego warto pomyśleć o dodaniu B738, które będą miały zasięg do takich operacji i ich wiek ( 1-3 letnie samoloty) nie będzie wzbudzał kontrowesji. B757 to już historia, a jego "następcą" jest B739ER.

  13. #53
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Na jakich kierunkach?
    Cytat Zamieszczone przez raffij Zobacz posta
    Viking? Amadeusz, a to nie jest czasem kierunek Turecki? Wydawało mi się że gdzieś w tych kierunkach miał operować Viking? Choć nie widziałem nigdzie LO na Turcję!
    Tak, LO był zakontraktowany (przynajmniej tak oficjalnie było wiadomo) a teraz zmiana na jakiegoś Vikinga. Ludziska latający czarterami zwykle nie mają więcej pytań gdy słyszą, że dowiezie ich LO (to pozytywne).
    Słyszałem, że rejsy ostatecznie są ustalane jakoś w lutym więc może ten kierunek turecki nie był dokońca dopięty...

  14. #54

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Viking to szwedzka linia która lata z Arlandy i Aten, błogosławieństwo wszystkich szwedzkich Irakijczyków bo lata tam, dokąd dolecieć się normalnymi liniami nie da...

  15. #55
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jack Zobacz posta
    Dlatego warto pomyśleć o dodaniu B738, które będą miały zasięg do takich operacji i ich wiek ( 1-3 letnie samoloty) nie będzie wzbudzał kontrowesji.
    Może warto było zerknąć na flotę SkyEurope, jak jeszcze była na rynku... Nówki 737-700NG. Miejsca na pasażerów nie tak dużo, ale zasięg dość duży. A tak to rozchwyciły je Aerolineas Argentinas i turecki AnadoluJet. Jedną sztukę Air Italy. Dwie sztuki w Airfleets niby są jeszcze "stored", ale jak jest naprawdę to nie wiem. Może teraz warto spojrzeć na 4 sztuki 3-5 letnich Boeingów 737 po Flyglobespan?

  16. #56
    Awatar burn

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    (troche na pólnoc od Poznania)

    Domyślnie TYLKO 772..

    idac tym tokiem myslenia mozna zatankowac po korek 737 na poklad max. 100 pax i mozna smigac za wielka wode... czy 787 jest tak bardzo ekonomiczny i potrzebny za cene nowego 787 mozna miec 2 77 ktore beda lataly prawie od zaraz a nie w blizej nieokreslonej przyszlosci , fakt moze spali troche wiecej od 787 ale mozna latac np. do chicago z miedzyladowaniem na JFK, lub.EWR i prawdobodobnie znajdzie sie 300 pax co drogi dzien a moze kiedys i codzien..poczekamy jeszcze 2 lata na 787 i bedziemy miec wystawke przed hangarami bo w miedzy czasie wystartuje ostro tegel reszte zgarnie monachium a my zostaniemy z reka w nocniku jako regionalna linia tak jak teraz MALEW czy CSA... dzialac trzeba teraz i zaraz a nie za 2 lata.. no chyba ze lot nie ma kasy na teraz i liczy ze jakos to bedzie za 2 lata(o ile dotrwa) i dostaniemy te 787 za fre...najprosciej to usiasc i biadolic ze niema pax, kasy ani samolotow...

  17. #57
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    burn: "najprosciej to usiasc i biadolic ze niema pax, kasy ani samolotow" - prawda jest taka, że LOT nie ma kasy. Nie wiem jakie są aktualne wyliczenia, ale kilka lat temu firma była warta 80-250mln USD. Czyli na dobrą sprawę tyle co jeden Boeing 777. To nie jest tak, że linia lotnicza bierze sobie co chce. Linia lotnicza bierze to, na co zgodzi się firma leasingująca samoloty.

    Poza tym - międzylądowanie? Te czasy się skończyły. Kto będzie chciał lecieć LOTem z międzylądowaniem? Może ktoś z Warszawy. Ale jak trzeba do Warszawy dolecieć jeszcze (np. z Katowic) to już lepiej polecieć z przesiadką Lufą.

  18. #58
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tupungato Zobacz posta
    Ale jak trzeba do Warszawy dolecieć jeszcze (np. z Katowic) to już lepiej polecieć z przesiadką Lufą.
    no wlasnie i to tez spory jest problem ze LOT w ogole nie interesuje sie portami regionalnymi tak na prawde.
    Poza KRK ktore ma atlantyki i RZE sezonowo to w innych portach w polsce sie praktycznie nic nie dzieje.

    A to co BURN napisal ze
    Cytat Zamieszczone przez burn Zobacz posta
    dzialac trzeba teraz i zaraz a nie za 2 lata..
    calkowicie sie zgadzam.
    Czekanie na te upragnione 787... ale od razu nie wejda wszystkie i nadal bedzie trzeba wozic ludzi staruchami jak 767 ...
    Jak nic nie zaczna robic to Lufa juz totalnie nas zje i moze w koncu byloby dobrze i cos zaczelo sie dziac chocby na polskich lotniskach ....

  19. #59
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Nie zapominajcie że 80% pasażerów LOTu totalnie wali czym lecą. Czy im podstawią 767, 777 czy 787 oni i tak powiedzą że "lecieli odrzutowcem" , a że nigdy nie mieli PTV to i ich nie oczekują!
    Słynne Witka Z "Baby z Podhala" nie znają się na samolotach.



  20. #60
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie


    Polecamy

    No tak,ale tez jeden znajomy powie drugiemu i tak dalej.
    Moze to by inaczej wygladalo tez gdyby LOT mial inna siatke polaczen...
    moze cos uruchomia i powalcza o pasazera a nie ciagle analizuja...

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •