ok..wiadomo ze 787 beda w leasingu ale to bedzie dopiero za 2 lata.. ale od praktycznie zaraz mozna by bylo wziasc pare 772 (oczywiscie uzywanych) i tez leasing. i zaczac na nich robic biznes.. a 77 to calkiem przyzwoity samolot i naa rynku traafiaja sie uzywki w niezlym stanie.. a temat 787 odlozyc na lepsze czasy, dzialac trzeba juz i zaraz a nie w czekac na 2012 i bawic sie w jakies odnawianie 20 letnich samolotow.. decyzja o zakupie 787 podjeta byla w lepszych czasach ale teraz jest jak jest i trzeba to zweryfikowac.. a swoja droga dla mnie no.1 to A330 ale to inna bajka wiec zostanmy przy boeingu..
Chyba że firma leasingowa przeprowadzi analizę i okaże się, że LOT nie jest w stanie osiągnąć zysków na 772 i do leasingu nie dojdzie. Przy leasingu samolotu nie ma tak łatwo jak przy leasingu laptopa i firma leasingowa nie rozdaje samolotów na lewo i prawo, jeśli przewiduje, że taki samolot za pół roku wróci.
Zakładki