Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4
Pokaż wyniki od 61 do 62 z 62
  1. #61
    Awatar burn

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    (troche na pólnoc od Poznania)

    Domyślnie


    Polecamy

    ok..wiadomo ze 787 beda w leasingu ale to bedzie dopiero za 2 lata.. ale od praktycznie zaraz mozna by bylo wziasc pare 772 (oczywiscie uzywanych) i tez leasing. i zaczac na nich robic biznes.. a 77 to calkiem przyzwoity samolot i naa rynku traafiaja sie uzywki w niezlym stanie.. a temat 787 odlozyc na lepsze czasy, dzialac trzeba juz i zaraz a nie w czekac na 2012 i bawic sie w jakies odnawianie 20 letnich samolotow.. decyzja o zakupie 787 podjeta byla w lepszych czasach ale teraz jest jak jest i trzeba to zweryfikowac.. a swoja droga dla mnie no.1 to A330 ale to inna bajka wiec zostanmy przy boeingu..

  2. #62
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez burn Zobacz posta
    ale od praktycznie zaraz mozna by bylo wziasc pare 772 (oczywiscie uzywanych) i tez leasing
    Chyba że firma leasingowa przeprowadzi analizę i okaże się, że LOT nie jest w stanie osiągnąć zysków na 772 i do leasingu nie dojdzie. Przy leasingu samolotu nie ma tak łatwo jak przy leasingu laptopa i firma leasingowa nie rozdaje samolotów na lewo i prawo, jeśli przewiduje, że taki samolot za pół roku wróci.

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •