Dokładnie - dzisiaj z ciekawości sprawdzałem rotacje i nie widać, żeby w najbliższym czasie jakikolwiek 763 był wyplanowany. W tygodniu powinienem wiedzieć coś więcej w tym temacie.
Dokładnie - dzisiaj z ciekawości sprawdzałem rotacje i nie widać, żeby w najbliższym czasie jakikolwiek 763 był wyplanowany. W tygodniu powinienem wiedzieć coś więcej w tym temacie.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Stary Boeingi 767 ciagle beda stare, i zadny remont ich totalnie nie odnowi!
Fakt jest taki, ze PLL LOT zaniedbal swoja flote daleko-dystansowa. Tak mial tych 6/7 samolotow taki i ich ma. Powinien juz ich miec 12!
Kiedy w konciu PLL LOT bedzie miala o rozwoj swoji siatki polaczen? Kiedy PLL LOT bedzie latal poza Nowy Jork/Ark i Chicago????? Kiedy bedzie z konciu latal do np Los Angeles, Hanoi, Ho Chi Mhin, Tokjo czy znow do Bangkoku czy Singapur?
Mial byc jeden B767 ktorzy mial latac czartery, gdzie on jest....nie ma!
Retro-fit starych B767 jest porazka PLL LOT w rozmow z Boeingiem o nowych B787. Zamiast domagac sie chciaz B777 zamiast beda B767, PLL LOT bedzie trzymal smiec jeszce dwa lata.
777 jest na dzien dzisiejszy troche za duzy jak na mozliwosci nieLOTA,pozatym767 lata jeszcze calkiem sporo(AIR CANADA) i w super stanie(LAN).. to nie sztuka leciec 777 ze 100 pax za wielka wode...
Znowu komuś się marzy lot jako gigant europejskiego rynku lotniczego. Rzeczywistość jest jaka jest. LAX-ok tylko czym?, Hanoi i Ho Chi Mhin- o jednym krążą plotki, może trochę więcej nawet, przejrzyj forum, Tokio-podobnie, przeczytaj forum, było to już pisane. Mam wrażanie, ze wypisałeś ot, tak miasta, które Ci wpadły do głowy bez przemyślenia tego. Tylko LOT powinien i już.
"Sometimes your joy is the source of your smile, but sometimes your smile can be the source of your joy."
-- Thich Nhat Hanh
Sezon wakacyjny w pelni juz za kilka tygodni, dojda polaczenia RZE-USA i KRK-USA
wedlug mnie to czas na remonty swoich B767 lot juz ''przespal''
Ja tego posta inaczej odebrałem i z tego wynikła moja odpowiedź. W moim odczuciu to wykrzyczenie wszystkiego co leży użytkownikowi na sercu i czego podmiotem jest LO. Po prostu napisanie oczywistych oczywistości, które nic nie wnoszą i które mają się w większości nijak do tematu. Może jest to oznaka zniecierpliwienia, ale wystarczy się "wgryźć" w forum i zarówno o trasach można się wszystkiego dowiedzieć i ochłonąć przy okazji, i o czarterach na szerokim kadłubie, i o tym jak się ma rozmiar 777 do możliwości zapełnienia samolotu przez LOT. Jedno o czym mało wiadomo to temat tego wątku, czyli co z remontem
"Sometimes your joy is the source of your smile, but sometimes your smile can be the source of your joy."
-- Thich Nhat Hanh
Słusznie pavvel zauważył - użytkownik ma na swoim koncie 2 posty i raczej nie zadał sobie trudu wniknięcia w szczegóły poszczególnych tematów, a właśnie wylał swoje żale i nic ponadto. Żadnej konstruktywnej myśli i pełno emocji.
Odnośnie retrofitu podobno ma być, jednak wszystko jest owiane tajemnicą...
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Może ta informacja Wam pomoże .Remonty ,owszem były ale na rosyjskim sprzecie ,bońki obsługiwane sa w/g stanu co znaczy tyle że wykonuje się obsługi typu A,C i D lub w/g kalendarza 1 y . Remont był jeden jedyny ,dawno temu....i to awaryjny.
Y+ będzie w 787. I to jest informacja na 100%.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
W jakim formacie, bardziej typu United czy Air New Zealand? Obstawiam to pierwsze, bo pewnie łatwiej u nas jednak znaleźć osoby chcące dopłacić te 50$ za parę cali na długim locie, to 2x więcej za bilet już może być gorzej (no i mam nadzieję, że dla M&M będzie darmo oczywiście ).
Zdecydowanie w formacie UA
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Rozumiem,że macie na myśli Boeinga 777 w wersji 300/300ER,ten faktycznie jest za duży,ale 777-200ER/LR w niektórych liniach ma konfiguracje na niewiele więcej miejsc od leciwego 763ER LOT a komfort podróży nieporównywalny,że o zużyciu paliwa i hałasie nie wspomnę.Oczywiście,że 777 jest droższy w zakupie/leasingu/obsłudze a także pewnie w przeszkoleniu pilotów od 763,ale LOT mógł jako rozwiązanie tymczasowe negocjować z koncernem jakieś upusty cenowe na pakiet z 777 w zamian za opóźnienie programu 787 a tego nie wykorzystał.Coś mi się zdaje ,że aktualnie 767 ma najmniejszą średnicę kadłuba z nowszych dwusilnikowych szerokokadłubowców ,tak więc kolejne odmładzanie kabiny pasażerskiej i nowe fotele na niewiele się przydadzą- ciasnota na lotach dalekodystansowych zwłaszcza w klasie ekonomicznej pozostanie ciasnotą!
Pewnie masz rację, ale myślę, że bardzo ważne pytanie, które tu na forum pojawiło się parę razy brzmi: czy Benek traktuje Lot jako klienta, czy jako petenta?
I jak sobie szczerze na nie odpowiemy zrozumiemy, dlaczego jest retrofit, a nie 772.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Zakładki