Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 97
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie Remont LOT-owskich B767


    Polecamy

    Jak wynika z wywiadu przeprowadzonym z Sebastianem Mikoszem przez Pasazer.com, pierwszy gruntownie odremontowany/odnowiony Boeing 767 we flocie LOT-u ukaze sie w czerwcu tego roku

    Licze na in-flight entertainment system w klasie business jak i economy.

    Link do wywiadu:

    Pasazer.com

    Pozdrawiam
    Janek

  2. #2
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Późno, gdzieś ktoś coś wspominał, że przez latem mają być wszystkie gotowe.
    10 czerwca wybieram się za wodę, czyli mam tylko 1/6 szansy żeby trafić (w sumie to 1/3, bo jeszcze powrót)

  3. #3

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Wszystko wskazuje na to iz moze jeden samolot bedzie gotowy na sezon letni. Reszta sukcesywnie po sezonie . Panu Prezesowi nie do konca mozna ufac. Zapowiadał wielką kampanię produktową na styczeń. Mamy polowę marca i cisza. W lutym mial oglosic nowy kierunek na 767 i też cisza.Przykładów jest sporo.......
    Ostatnio edytowane przez pfaff ; 16-03-2010 o 17:02

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Od razu spieszę studzić te zachwyty. Jeśli LOT nie zamierza pozyskiwać żadnych maszyn dalekich oprócz 787, to pierwsze nowe trasy longhaulowe będą dopiero za 3 lata, tzn. gdy pojawi się siódma maszyna, za 5 lat maszyn będzie jedynie 8...

    Czy te 767 co LOT ma nimi latać do czasu pozyskania dreamlinerów to ciągle będę te staruchy PA, PB, PE, PF?

    Retrofit jeden do czerwca, potem dopiero po sezonie reszta, czyli będziemy w lato 2011 mieli sześć staruchów z odnowionym wnętrzem.

    Dokąd niby jeszcze LOT chce latać skoro liczba maszyn ta sama?

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    stoarn pewnie do innego miasta w USA - teraz lata do JFK i EWR a juz jakis czas temu mowilo sie o ujednoliceniu tego. Odpadnie czesc lotow, ktore beda na inne lotnisko - do tego Okecie ma stawki zachecajace do otwierania nowy longhauli wiec by sie zgadzalo

  6. #6

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Czy teraz dwa 763 nie pasą się 24/7 na płycie?

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    W lipcu wszystkie 6 jest zajętych...

  8. #8
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Dokąd niby jeszcze LOT chce latać skoro liczba maszyn ta sama?
    Może po zakończeniu sezonu dadzą np Florydę albo Azję?

  9. #9
    wrc
    wrc jest nieaktywny
    Awatar wrc

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPZG & EDDS

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    Licze na in-flight entertainment system w klasie business jak i economy.
    rzadko sie zdarza zeby retrofit dostawal nowe IFE, jest to zbyt drogie i skomplikowane, najczesciej sie konczy na nowych fotelach, i starym IFE, dotyczy to wiekszosci linii lotniczych, podobnie bedzie pewnie w LOT, szczegolnie ze 767 juz raczej dlugiej kariery w barwach LOT-u przed soba nie maja

    pozdr

  10. #10
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wrc Zobacz posta
    rzadko sie zdarza zeby retrofit dostawal nowe IFE, jest to zbyt drogie i skomplikowane, najczesciej sie konczy na nowych fotelach, i starym IFE, dotyczy to wiekszosci linii lotniczych, podobnie bedzie pewnie w LOT, szczegolnie ze 767 juz raczej dlugiej kariery w barwach LOT-u przed soba nie maja
    Jeśli samolot już ma jakiś system osobistej rozrywki to może i owszem, ale jak są tylko kineskopy to chyba normalna operacja z dodaniem ekraników.
    A (przynajmniej niektóre) 767 mają przed sobą jeszcze z 5 lat służby.

  11. #11
    Gość
    Goście

    Domyślnie

    W jednym z poprzednich wywiadów - chyba dla TVN CNBC Prezes Mikosz wspominał coś że chciałby wymienić fotele i dodać kolorowe oświetlenie kabiny. Nie pamiętam czy wspominał coś o ekranach. Pytanie tylko ile z tamtych zamiarów teraz jest konkretnym planem.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Jeśli samolot już ma jakiś system osobistej rozrywki to może i owszem, ale jak są tylko kineskopy to chyba normalna operacja z dodaniem ekraników.
    A (przynajmniej niektóre) 767 mają przed sobą jeszcze z 5 lat służby.
    A nie 3?

  13. #13
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    A nie 3?
    Też kojarzę, mają schodzić do 2015. Do czasu otrzymania wszystkich 787.

  14. #14
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez raffij Zobacz posta
    Też kojarzę, mają schodzić do 2015. Do czasu otrzymania wszystkich 787.
    No tak, a zostaje jeszcze "problem ekspansji", gdzie za dużo dobrodziejstwa 787 nie zostaje na dodatkowe trasy (do czasu zrealizowania opcji, czyli pewnie kolejne parę lat).

  15. #15
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Czyli z ekspansji na wschód w najbliższych latach może być bryndza.

  16. #16
    wrc
    wrc jest nieaktywny
    Awatar wrc

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPZG & EDDS

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Jeśli samolot już ma jakiś system osobistej rozrywki to może i owszem, ale jak są tylko kineskopy to chyba normalna operacja z dodaniem ekraników.
    no niestety nie jest to takie proste bardzo podnosi koszty

    pozdr

  17. #17
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wrc Zobacz posta
    no niestety nie jest to takie proste bardzo podnosi koszty
    No w promocji systemu nie dodają na pewno, ale pytanie jak faktycznie to wychodzi na przykładach. LH na przykład wymienia fotele w arbuzach na takie z nowożytnym IFE, nie wiem jak inne linie - stąd pytanie.

  18. #18
    Awatar airbus340

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    A czy w takiej sytuavcji jest możliwe rozwiązanie z przenośnymi odtwarzaczami, podłączanymi do zasialnia w fotelu lub na baterie? W Delcie takie kiedyś dostawałem.

  19. #19
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez airbus340 Zobacz posta
    A czy w takiej sytuavcji jest możliwe rozwiązanie z przenośnymi odtwarzaczami, podłączanymi do zasialnia w fotelu lub na baterie? W Delcie takie kiedyś dostawałem.
    Dla przeszło dwustu pasażerów w ekonomiku? Szczerze wątpię, ze względów logistycznych/mentalnych chociażby.

  20. #20

    Dołączył
    Oct 2008

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Dla przeszło dwustu pasażerów w ekonomiku? Szczerze wątpię, ze względów logistycznych/mentalnych chociażby.
    Hmm.. mogłoby być w tym wyczekiwanym economy+

Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •