LLA pasie się bez silników, większość AT5 w hangarze, może ze dwa latają.
LS
LLA pasie się bez silników, większość AT5 w hangarze, może ze dwa latają.
LS
Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD
Nie wiem, które już poszły ale docelowo idą precz EDA, B, C, D. EDF na pewno zostaje (na razie).
Wg mojej wiedzy miały zostać dwa najnowsze, czyli EDE i EDF. Dziwne byloby zostawić najstarszego z nich, czyli EDA... Ktoś może potwierdzić ?
He, he, no i zmyła. EDE wcale nie jest najstarszy, w kwitach producenta - z 2002 (no, faktycznie powstał w 1994, ale obowiązuje wersja producenta). Więc zostają najmłodsze -EDE i -EDF. Ku radości niektórych Kolegów, -DA i -DC nie będą męczyły Was swoją obecnością. Są już we Francji; -DB i -DD przygotowywane są do zwrotu w WAW.
Pozdrawiam
W 2002 dostał od ATRa zero godzin - wytwórnia nadała mu status "nówki". Stąd dla operatora widnieje z tą datą "budowy" i od tego czasu rozpoczął "życie" z czystym kontem.
Pozdrawiam
A te osiem lat pomiędzy to co- uległo przedawnieniu? czy może przez ten czasie był "na magazynie" Nie rozumiem tego myku, oświećcie mnie prosze
Nie no, dlaczego aż osiem lat.. To był prototyp 500tki. Podczas jednego z lotów testowych pod koniec lat 90. lądowanie nie do końca wyszło i.. Masz rację, na chwilę poszedł w odstawkę, na prace
Pozdrawiam
Dzisiaj stał przed hangaren nr 4 bez silników,
co do EDB i EDD to stały białe na elektro.
Może nie na temat, co może robić SP-MXI na estetyce?
Pozdrawiam.
Panasonic DMC-FZ38
Znany także jako Spawacz ;)
SPEDA,B,C,D maja zostac(zostaly)oddane - poniewaz one byly leasingowane, natomiast zostaja SPEDE,F - ponoc sa wlasnoscia ELO.
pozdro
Szkoda Atr-ków, tak dobrze nam się wpisały w lotniska. Mam nadzieję, że nowe turbopropy to: atr-600
Zakładki