Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 38

Wątek: DC-10-30 LOT

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie DC-10-30 LOT


    Polecamy

    Witam,
    W połowie lat 90 LOT czarterował (leasingował?) dwa DC-10-30 z Malaysian Airlines.
    Były to 9M-MAZ oraz MAT. W związky z tym dwa pytania:
    - jakie załogi latały na tych samolotach? przypuszczam że Malezyjskie ale...
    - jaki był układ foteli w tych samolotach?
    I tak ciągnąc temat foteli może ktoś ma również wiedzę jak wyglądała sprawa w naszych lotowskich TU-154M (np. SP-LCA).
    Swoją drogą chyba szkoda (tym bardziej że LOT chwali się swoją długością istnienia) że nie powstała taka strona np. jaką ma Delta - na tema historii linii, samolotów itd.
    Chyba że jest takowa a tylko to mój brak wiedzy?

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    DC 10 były tak jak pisałes z Malaysian Airlines. Załoga kokpitowa byla malezyjska, poklad polski. W WAW również siedzieli malezyjscy mechanicy.

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Był jeszcze jeden, wynajęty z Finnair, okres zima - lato 1994 o ile mnie pamięć nie myli. Leciałem nim z JFK do Warszawy w czerwcu '94.

  4. #4

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Tak on był wynajety po "przygodzie" z twardym ladowaniem w WAW lotowskiego 767

  5. #5
    Awatar janusz1993

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    USA/Mielec

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pfaff Zobacz posta
    Tak on był wynajety po "przygodzie" z twardym ladowaniem w WAW lotowskiego 767
    Możesz przybliżyć temat?


  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Również podpinam się pod to pytanie.

  7. #7

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    31 XII 93 twarde przyziemienie 767 LOT na EPWA, uszkodzenie struktury i wylaczenie na dlugi remont.

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    W sylwestra.
    Dzięki.

  9. #9
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    On December 31, 1993, about 1020 Warsaw time, LO flight 002 (Chicago-Warsaw), a B-767-300, registered in Poland as SP-LPA, experienced a landing event that resulted in substantial damage to the airfranie. Weather at the time was visual flight rules (VFR) with rainshowers, and winds out of 220 degrees at 18 knots. The aircraft had just completed an instiument approach to runway 11 at Okecie International Airport, Warsaw, Poland. According to the Boeing representative on scene, during the landing "derotation," the nose gear contacted the runway with enough force to break numerous crown stringers and damage the nose gear assembly. No injuries occurTed to the approximately 80 passengers and crewmembers. No other operational details of this accident are known at this time.
    Więcej odnośnie zaleceń po trzech podobnych incydentach 763 w raporcie NTSB: http://www.ntsb.gov/recs/letters/1994/A94_118_121.pdf
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  10. #10

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Swoją drogą miło im się leciało tylko w 80 osób

  11. #11
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    W sylwestra to i tak dobry booking
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  12. #12
    Awatar Cudaczek

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPZG

  13. #13
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Faktycznie. Dziwnie jakoś

  14. #14
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Ciekawie to wyglądało jak on szedł do góry... smugi tutki to małe pikolo było.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  15. #15

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Wszystko fajnie, ciekawe informacje - tylko dalej nie wiem jaki był układ foteli w tym DC

  16. #16
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    2-5-2 o ile dobrze pamiętam.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  17. #17
    Awatar janusz1993

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    USA/Mielec

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Więcej odnośnie zaleceń po trzech podobnych incydentach 763 w raporcie NTSB: http://www.ntsb.gov/recs/letters/1994/A94_118_121.pdf
    Ile trwał ten remont?
    No to Warszawa przywitała nowy rok w hangarze, to się nazywa sylwester


  18. #18
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Długo dość. Na samolot założono specjalna 'opaske' i poleciał na remont. Myslalem właśnie ze jakaś fota w sieci się znajdzie ale nie mogłem nic wyszperac.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  19. #19
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    ,,Ta ,opaska ze speed tape tego grubszego żeby podczas < prze lotu> się nie ściągała,,

  20. #20
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie


    Polecamy

    2-5-2? cudaczny dość układ, nie chciałbym siedzieć w środku środkowego rzędu

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •