Strona 1 z 9 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 176
  1. #1

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie Do oddania i renowacji po sezonie 2010


    Polecamy

    Nie ma takiego wątku, a moim zdaniem się przyda.
    Do kiedy będą latały 735? Co z przemalowaniem reszty LOT Charters (np. -LF) Kiedy odejdą ATRy 42?
    Wiem, że mają odejść także dwa egzemplarze 767, tylko jakie? I które będą retrofitami?

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Teraz LO ma cztery sztuki B735 wiec te samoloty zostaną wymienione w przyszłym roku jak przylecą E195

  3. #3
    Awatar Tomcio

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Strzelno/Bydgoszcz

    Domyślnie

    Tych E195 przydałoby się trochę więcej. Jest szansa aby zamienić E170 będące we flocie LOT-u na E195?

  4. #4
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomcio Zobacz posta
    Tych E195 przydałoby się trochę więcej. Jest szansa aby zamienić E170 będące we flocie LOT-u na E195?
    E170 też w niedalekiej przyszłości zostaną wymienione.
    Zapewne na E75 i E95

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Będą jeszcze 2 E75, 4 E95 i 12 niedookreślonych, potem jeszcze 2 E75 wrócą ze służby w SPLT.

    Z 767 odejdzie SP-LPG, i oprócz niego który to nie wiem...

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Domyślam sie, że to dwanaście to te które zastąpią ATR- y??? To w takim razie ma ich być dwadzieścia!

  7. #7

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    ATRy mają zastąpić Bombardiery lub nowe ATRy

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Wiem. Chodzi mi oto że teraz LO ma 8 ATR72 i 2 ATR42 (które zaraz odlecą), a zamierza zamówić 20 takich samolotów. Wiec można się spodziewać nowych kierunków krajowych i europejskich ) Fajna perspektywa... Ciekawe kiedy zdecydują na co wymienią B734??? Bo jednak te samoloty też są już dosyć wysłużone.

  9. #9

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Może się skończyć na braku alternatywy na zastąpienie 734, przynajmniej czasowe, bo tego nie da się zrobić tak ad hoc. LOT traci przez nie niewyobrażalnie dużo! Szczególnie w C.
    Powinno być 6 E95 i tyle samo B738 lub A321, a z pozostałych 734 zrobić retrofity na miarę -LLE do obsługi charterów A Bombardiery, jeśli faktycznie będzie ich 20 i prezes LOTu nie zagalopował się w deklaracjach, to pewnie pójdą na Wiedeń itp. destynacje.

  10. #10

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez symbian Zobacz posta
    Może się skończyć na braku alternatywy na zastąpienie 734, przynajmniej czasowe, bo tego nie da się zrobić tak ad hoc. LOT traci przez nie niewyobrażalnie dużo! Szczególnie w C.
    Powinno być 6 E95 i tyle samo B738 lub A321, a z pozostałych 734 zrobić retrofity na miarę -LLE do obsługi charterów A Bombardiery, jeśli faktycznie będzie ich 20 i prezes LOTu nie zagalopował się w deklaracjach, to pewnie pójdą na Wiedeń itp. destynacje.
    To wszystko brzmi bardzo pięknie, ale zastanówmy się, czy LOT ma za co wymienić samoloty na nowe, względnie czy jest jakaś firma leasingowa, która zechce to sfinansować.

    Obawiam się, że B738 lub A321/320 pozostaną tylko w sferze marzeń, będą może jakieś większe EMB jets w zamian za stare 737. W Dash'e w EuroLOT też nie wierzę, bardzo chciałbym zobaczyć nowe ATRy i pewnie na tym skończą się realne możliwości zdobycia finansowania przez narodowego przewoźnika.

  11. #11

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    względnie czy jest jakaś firma leasingowa, która zechce to sfinansować.
    Raczej zechcą, bo póki co LOT jest w rękach Skarbu Państwa, więc ryzyko jest niewielkie...

  12. #12
    zxr
    zxr jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    Odchodzi jeszcze sp-lpe

  13. #13
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Kiedy kończą służbe LOT- owskie B734?

  14. #14
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zxr Zobacz posta
    Odchodzi jeszcze sp-lpe
    Odchodzi PE i PG. Mam tylko nadzieję że przełożą Webery do PF, bo ostatnie podróże powrotne do WAW na pokładzie PF były lekką męką z powodu niewygodnego fotela i oświetlenia kabiny. Mianowicie oryginalnie chyba na PF były 3 rzędy C, aktualnie są cztery i jak się wygasza kabinę C, to czwarty rząd jest oświetlony do momentu, kiedy nie wyłączy się światła w sekcji B economy. Na powrotnych atlantykach jest to nieco irytujące.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  15. #15

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    735 KC już oddany? Kiedy KD?
    I czemu PG, skoro PF jest starszy?
    Weberów myślę, że nie oddadzą

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    PF i PG są przedmiotami osobnych umów leasingu zapewne, i jedna kończy się szybciej niż druga...

  17. #17

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Więc z tymi zamówieniami jakie są teraz, o ile samolotów od dzisiaj, wzrośnie flota LOTu jak one wszystkie dotrą na miejsce (nie licząc eLO)? I czy mają być złożone jeszcze jakieś zamówienia przez LO?

  18. #18

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Odchodzi PE i PG. Mam tylko nadzieję że przełożą Webery do PF, bo ostatnie podróże powrotne do WAW na pokładzie PF były lekką męką z powodu niewygodnego fotela i oświetlenia kabiny. Mianowicie oryginalnie chyba na PF były 3 rzędy C, aktualnie są cztery i jak się wygasza kabinę C, to czwarty rząd jest oświetlony do momentu, kiedy nie wyłączy się światła w sekcji B economy. Na powrotnych atlantykach jest to nieco irytujące.
    Patrzac na zimowy rozkład widac ze PG zostaje i bedzie mial duzo roboty w zimie. Znika PF

  19. #19
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    A dokładnie według ostatnich informacji będzie to wyglądało tak:

    PE zostaje do 10.2012,
    PG jest do 06.2011 – trwają negocjacje o wydłużeniu o pół roku, do 10 miesięcy, decyzja jeszcze nie zapadła,
    PF odlatuje 2 lutego 2011.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  20. #20
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    A dokładnie według ostatnich informacji będzie to wyglądało tak: PE zostaje do 10.2012, PG jest do 06.2011 – trwają negocjacje o wydłużeniu o pół roku, do 10 miesięcy, decyzja jeszcze nie zapadła, PF odlatuje 2 lutego 2011.
    Wydaje mi się, że są dwie opcje (przy 5 maszynach).
    1. Rozluźnienie obecnego rozkładu na pięć maszyn.
    2. Planowana jest jakaś korekta w rozkładzie lotów (dodatkowe loty do Chicago, NY, Toronto lub nowe połączenie)

Strona 1 z 9 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •