Teraz LO ma cztery sztuki B735 wiec te samoloty zostaną wymienione w przyszłym roku jak przylecą E195
Teraz LO ma cztery sztuki B735 wiec te samoloty zostaną wymienione w przyszłym roku jak przylecą E195
Tych E195 przydałoby się trochę więcej. Jest szansa aby zamienić E170 będące we flocie LOT-u na E195?
Będą jeszcze 2 E75, 4 E95 i 12 niedookreślonych, potem jeszcze 2 E75 wrócą ze służby w SPLT.
Z 767 odejdzie SP-LPG, i oprócz niego który to nie wiem...
Domyślam sie, że to dwanaście to te które zastąpią ATR- y??? To w takim razie ma ich być dwadzieścia!
ATRy mają zastąpić Bombardiery lub nowe ATRy
Wiem. Chodzi mi oto że teraz LO ma 8 ATR72 i 2 ATR42 (które zaraz odlecą), a zamierza zamówić 20 takich samolotów. Wiec można się spodziewać nowych kierunków krajowych i europejskich ) Fajna perspektywa... Ciekawe kiedy zdecydują na co wymienią B734??? Bo jednak te samoloty też są już dosyć wysłużone.
Może się skończyć na braku alternatywy na zastąpienie 734, przynajmniej czasowe, bo tego nie da się zrobić tak ad hoc. LOT traci przez nie niewyobrażalnie dużo! Szczególnie w C.
Powinno być 6 E95 i tyle samo B738 lub A321, a z pozostałych 734 zrobić retrofity na miarę -LLE do obsługi charterów A Bombardiery, jeśli faktycznie będzie ich 20 i prezes LOTu nie zagalopował się w deklaracjach, to pewnie pójdą na Wiedeń itp. destynacje.
To wszystko brzmi bardzo pięknie, ale zastanówmy się, czy LOT ma za co wymienić samoloty na nowe, względnie czy jest jakaś firma leasingowa, która zechce to sfinansować.
Obawiam się, że B738 lub A321/320 pozostaną tylko w sferze marzeń, będą może jakieś większe EMB jets w zamian za stare 737. W Dash'e w EuroLOT też nie wierzę, bardzo chciałbym zobaczyć nowe ATRy i pewnie na tym skończą się realne możliwości zdobycia finansowania przez narodowego przewoźnika.
Odchodzi jeszcze sp-lpe
Kiedy kończą służbe LOT- owskie B734?
Odchodzi PE i PG. Mam tylko nadzieję że przełożą Webery do PF, bo ostatnie podróże powrotne do WAW na pokładzie PF były lekką męką z powodu niewygodnego fotela i oświetlenia kabiny. Mianowicie oryginalnie chyba na PF były 3 rzędy C, aktualnie są cztery i jak się wygasza kabinę C, to czwarty rząd jest oświetlony do momentu, kiedy nie wyłączy się światła w sekcji B economy. Na powrotnych atlantykach jest to nieco irytujące.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
735 KC już oddany? Kiedy KD?
I czemu PG, skoro PF jest starszy?
Weberów myślę, że nie oddadzą
PF i PG są przedmiotami osobnych umów leasingu zapewne, i jedna kończy się szybciej niż druga...
Więc z tymi zamówieniami jakie są teraz, o ile samolotów od dzisiaj, wzrośnie flota LOTu jak one wszystkie dotrą na miejsce (nie licząc eLO)? I czy mają być złożone jeszcze jakieś zamówienia przez LO?
A dokładnie według ostatnich informacji będzie to wyglądało tak:
PE zostaje do 10.2012,
PG jest do 06.2011 – trwają negocjacje o wydłużeniu o pół roku, do 10 miesięcy, decyzja jeszcze nie zapadła,
PF odlatuje 2 lutego 2011.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Zakładki