Na stronie planespotters.net podana jest informacja, że SP-LIN ma numer fabryczny 313 i tymczasową rejestrację PT-XUH. Skoro SP-LIM ma numer 311 to LIN powinien już niedługo do nas zawitać. 312 egzemplarz E170 już lata jako F-HBXJ.
Na stronie planespotters.net podana jest informacja, że SP-LIN ma numer fabryczny 313 i tymczasową rejestrację PT-XUH. Skoro SP-LIM ma numer 311 to LIN powinien już niedługo do nas zawitać. 312 egzemplarz E170 już lata jako F-HBXJ.
Te samoloty nie są odbierane w kolejności produkcji, jak są problemy z funduszami to się przesuwa o miesiące nawet....
Ekipa (piloci) po kolejnego E175 rusza do Brasil w poniedziałek via ZRH.
SP-LIN jest już w Warszawie. Oto jego zdjęcie zrobione dziś o 17:03.
A pod koniec roku fajnie by było wstawić jakąś kamerkę do hangaru, bo począwszy od E95 wszystkie samoloty mają mieć już nowe malowanie.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
@worn: Q1 2011 - prawdopodobnie marzec
@maciek: jakbym widział, to bym nie zastanawiał się jak będzie wyglądało
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Z tym nowym malowaniem na E95 to już na bank, czy jeszcze "nic nie wiadomo"?
Na pewno to Kopernik umarł, jak zwykł mawiać jeden z moich psorów Póki co wszystkie znaki na niebie i ziemi na to wskazują.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Nie, lipa, a naweg mega-lipa to SP-LPA
Powiedziano mi, że żadnej konwersji nie ma. Czyli zakup E175 to jedno, a zakup E190 to drugie.
Praktyka pokazuje, że LOT ma dziś za mało E175. Wczorajszy lot WAW-GDN 3823 zamiast o 13:55 wystartował o 15:14, bo samolot mający wykonać ten lot nie zdążył dolecieć na czas do WAW. Rezerwowej maszyny widocznie nie mieli...
Zakładki