Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 33
Like Tree1Likes

Wątek: Aktualny stan floty PLL Lot

  1. #1
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie Aktualny stan floty PLL Lot


    Polecamy

    Czy ktoś się orientuje, jaka jest obecna flota Lotu? Rewolucje rewolucjami, 787 - 787, Dashe Dashami, ale po paskach widzę, że więcej lata (choćby do Poznania) Embraerów. To ile i jakich maszyn ma dziś Lot?
    I przy okazji - te 737 po ś.p. Centralu to dalej stoją pod hangarem?
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Flota jest następująca:
    B767-300 ER 6 SZT
    PA, PB, PC, PE, PF, PG
    B737-400 7 SZT
    LB, LC, LE, LF, LG, LK, LL
    B737-500 4 SZT
    KC, KD, KE, KF
    E170-100 (E170) 10 SZT
    DA, DB, DC, DD, DE, DF, DG, DH, DI, DK
    E170-200 (E175) 12/2 SZT
    IA, IB, IC, ID, IE, IF, II, IK, IL, IM, IN, IO RZĄDOWE: IG, IH
    E145
    GF, GG, GH, GO (jeszcze któryś chyba oficjalnie jest..)


    ex-Centralowskie latają przynajmniej z tych, które zostały

  3. #3
    zxr
    zxr jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    LKC przechodzi własnie przegląd zdawczy LLE ma przęgląd C LGE też na zdawczym

  4. #4
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    I do tego jak rozumiem trzeba doliczyć10 ATRów w Eurolocie, tak?
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Jeśli liczysz K2+LO to tak.
    I to jest chyba łatwiejsze bo gdybyśmy się zaczeli bawić w podziały między K2,LO, a LOT Charters byłby niezły ubaw...
    P.S. Jeśli mnie pamięć nie myli to np.: 3 x E75 należą do K2...

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPKA

    Domyślnie

    a czy orientujecie się kiedy odlatują B734? Bo w zasadzie nie ma za nie zastępstwa a w ubiegłym roku ich trochę ubyło (chyba dwie maszyny).

  7. #7

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cy moglibyście napisać jakie jeszcze embraery są zamówione dla lotu i kiedy mają przylecieć?

  8. #8
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Na rozkładzie widać już E195 - w marcu do Barcelony na przykład.

  9. #9
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Na rozkładzie widać już E195 - w marcu do Barcelony na przykład.
    Wow! Rzeczywiście - w rezerwacji 737 zmienił mi się w E195. Bardzo miła niespodzianka.

  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPKA

    Domyślnie

    O to dobrze, czyli LOT już odda B735?

  11. #11

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPBC

    Domyślnie

    A te E-195 to jako LO czy K2? ^^

  12. #12
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    A jakie to ma znaczenie? Coś zmieni?

  13. #13

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Możecie wyjaśnić co to K2?

  14. #14
    Awatar Chudy

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Trzemeszno

    Domyślnie

    EuroLot
    http://maciej-n.blogspot.com/ --> Moje słów kilka... :)
    PPL(A) C150 C172 PZL104


  15. #15

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPBC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AND 170 Zobacz posta
    A jakie to ma znaczenie? Coś zmieni?
    Z punktu widzenia PAX pewnie żadne, z punktu widzenia pracowników jednej i drugiej firmy ma to znaczenie fundamentalne
    Rafox likes this.

  16. #16
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    To znaczy ,fundamentalnie co ?

  17. #17

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    Oczywiscie ze fundamentalne. Problem polega na tym ze mozna stracic/uratowac okolo 40-50 miejsc pracy.
    Instruktorzy LOT-u musza wyszkolic pilotow z euroLOT-u, czyli w skrocie zabieraja swoim kolegom z LOT-u prace.
    To czy chca czy nie, niech sami za siebie mowia.

    Teraz, w wypadku upadku LOT-u, te 40-50 miejsc pracy moznaby uratowac nie szkolac ludzi z euroLOT-u.
    Po upadku bedzie mnostwo pilotow z ratingiem na E-Jety w Polsce. 40-50 z nich mogloby znalezc prace w K2 jezeli
    sam euroLOT nie bedzie mial swoich zalog przeszkolych na E-Jety.

    Kolejny problem to pozbycie sie ERj-ek oraz 737. Gdyby kolejne E-Jety trafialy do LOT-u, chlopaki z odchodzacych typow by mieli na czym latac.
    Jezeli nic nowego nie przyjdzie, piloci wyladuja na bruku. Obwiniac mozna tylko Ministra Skarbu Panstwa i reszte tych zj.. z PO ktorzy pieknie knuja plany
    jak przeniesc majatek LOT-u (E-Jety i zamowione 787) do euroLOT-u i zamknac naszego narodowego przewodnika..

    W skrocie to jak mowilem - roznica jest fundamentalna. Dla pasazera zadna - bo to czy na stateczniku jest zuraw, duze E czy Bruce Lee nikogo nie obchodzi poza tymi co siedza za drwiami w pierwszym rzedzie z widokiem do przodu.

    Pozdrawiam i zycze milego weekendu!

  18. #18
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bart_o Zobacz posta
    w wypadku upadku LOT-u, te 40-50 miejsc pracy moznaby uratowac nie szkolac ludzi z euroLOT-u.
    A aaa ,jesli to jest fundament...

  19. #19
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bart_o Zobacz posta
    Kolejny problem to pozbycie sie ERj-ek oraz 737. Gdyby kolejne E-Jety trafialy do LOT-u, chlopaki z odchodzacych typow by mieli na czym latac.
    Jezeli nic nowego nie przyjdzie, piloci wyladuja na bruku. Obwiniac mozna tylko Ministra Skarbu Panstwa i reszte tych zj.. z PO ktorzy pieknie knuja plany
    jak przeniesc majatek LOT-u (E-Jety i zamowione 787) do euroLOT-u i zamknac naszego narodowego przewodnika..
    Lepiej żeby dokapitalizowali w kolejny sposób żeby cyrk się dalej kręcił?

  20. #20

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPBC

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Lepiej żeby dokapitalizowali w kolejny sposób żeby cyrk się dalej kręcił?
    bart_o odgadł trafnie co sam miałem na myśli.

    Prawdą jest, że "siwe głowy" z LO w dużej mierze kochają tą firmę bo są z nią związanie od 10,15,20,25 i więcej lat. Trzeba zrozumieć ludzi, którzy do emerytury mają już "bliżej niż dalej" a do oczu zagląda im widmo przewalenia sprzętu do K2, wystawienie ich za bramę, zmiana plakietki na bramie i przyjęcia na te same stanowiska z (powiedzmy sobie szczerze) mniejszą pensją i na szary koniec listy starszeństwa. Alternatywa to szukanie roboty po świecie - pamiętajmy jednak że nie są to już "młode wilki żądne przygód" a stateczni panowie z rodzinami.

    Z drugiej strony trzeba rozumieć też załogi z eLO - ich spółka nie robi krechy na 200 baniek rok w rok, oni są na plus, chcieliby rozwijać się dalej - ile lat można się tłuc ATRem za mniejsze pensje niż załogi LO po kliku (max nastu) lotniskach na krzyż?

    Wszystkie problemy należy rozważać wielopłaszczyznowo - warto też patrzeć na skutki społeczne różnych decyzji pamiętając wszak, że to już podobno nie socjalizm od 20 lat

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •