co z nim sie dzieje widziałem ze stoi bez jednego silnika,
nie wiecie jak długo, co sie stało i ile jeszcze bedzie stał??
fotka:
Lotnictwo.net - zdjęcia
Wersja do druku
co z nim sie dzieje widziałem ze stoi bez jednego silnika,
nie wiecie jak długo, co sie stało i ile jeszcze bedzie stał??
fotka:
Lotnictwo.net - zdjęcia
Może przegląd jakiś, albo awaria
Nie wiem
Pewnie ktoś z Okęcia tu jest to napisze
Stoi na przeglądzie. Poza tym spokojnie rozkład się obrabia czterema pozostałymi, które są wyposażone w nowe fotele.
To mogli by dodać kilka tras, jeśli wystarczą 4 chyba, że nie ma popytu, bo nie wiem
4 wystarczą na zimowy rozkład. Na letni w tym roku potrzebne będzie aż 6 maszyn. Jak Foxtrot wróci do służby to będzie już 5, szóstej brakuje...
Zgadza się, pisałem. Ale to było już po tym, jak PF miał zostać oddany do innej linii - wtedy faktycznie wszystkie 763 miałyby nową klasę biznes.
PF został, więc jest jedynym wyjątkiem we flocie dużych benków.
SP-LPF stoi już dłuższy czas ale ostatnio widziałem ze zaczęli coś przy nim robić.
Z tego co mi wiadomo, to silniki są w USA.
http://www.swat-airfoto.com/wp-conte...g_3136copy.jpg
tu bez silnika
Bedzie w siatce ok 15 maja jak dobrze pójdzie....
No fajny. Troche przypomina 747 Air Indnia :D;)
Zdjecie typu znajdz ukryty szczegol ;)
A tak serio to ten drugi silnik to chyba tez w komplecie nie jest. Z bliska wygladalo jakby tylko oslona zostala chociaz nie wiem czy sie praktykuje takie wygrzebywanie silnika z oslony.
Lot barwy zmienił:lol:
Na szczęście nie ciężko go znaleźć
Swoją drogą nawet fajne zdjęcie
Ten po prawej w górnym rogu to po centralu? Sorka za ot, ale ciekawy jestem
Edit
Tamten też nie ma silnika(lewego) jeśli dobrze widzę
W PF na prawym skrzydle wisi tylko gondola.....
Ze zrodla dobrze poinformowanego;
14-ego stycznia 2011, AC SP-LPF staje do hangaru, celem przeprowadzenia przegladu technicznego przed zwrotem AC do ANZ.
pozdrawiam.