Strona 22 z 27 PierwszyPierwszy ... 12 20 21 22 23 24 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 421 do 440 z 534
Like Tree94Likes

Wątek: E95 we flocie PLL LOT - informacje, dyskusje

  1. #421
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Obecny rozkład siedzeń w NIKI, jak widać jest ich 112 (29"/30"), na tej grafice nie widać ale z przodu jak i z tyłu jest kuchnia i kibelek, rząd 13 to miejsca przy wyjściach awaryjnych

    [IMG] [/IMG]

    Zdjęcia "zapożyczone" z Flying From Braunschweig To Catch The Tu-134 — Trip Reports Forum | Airliners.net

    [IMG] [/IMG]

    [IMG] [/IMG]

    [IMG] [/IMG]

  2. #422
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Sorry, ale to nie jest LOPA Na tym rysunku nie widać nic, co pomogłoby odpowiedzieć na pytanie o ewentualną przydatność w LO.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  3. #423

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Co do 737 - oprócz chyba LLK i LLL, cała reszta ma podobno wymontowane część zbiorników żeby płacić niższe opłaty lotniskowe

    Co do E-Jet'ów - też wymontowywali
    Kiedy wymontowali, po odebraniu przez technikę LOTu?
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 20-10-2012 o 20:37 Powód: cyt

  4. #424

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Nie wiem.. MOże już zamówili wybrakowane...

  5. #425
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Jakie "wybrakowane"? LO zamówił 737-400/-500 z opcją pn. "krótki zasięg" u Boeinga, z najniższą z możliwych masą startową. Żadne wybrakowanie, standardowa dostępność. "Klyent płaci, klyent dostaje..."

    Notabene ta sama opcja jest dostępna dla 737NG. I rodziny A320. I Embraerów.

    Nie wszyscy potrzebują samolotu z zasięgiem 5000km...

  6. #426

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    No ale chyba nie będziemy się spierali o cyferki, bo suma sumaru E190-100 na dalszą odległość udać się może niż 190-200 i to jest kwestia chyba bezsporna, nieprawdaż?
    No widzisz, nie czytasz linków, a głosisz własne teorie.
    Na początek szybkie pytanie - która wersja, jakie obłożenie, czy procentowe, czy ilościowe?

    E190-100LR - 1400nm@98pax, 1800nm@114pax
    E190-200LR - 1700nm@122pax, 1900nm@108pax

    Jak dla mnie EOT, bo piszesz bzdurę za bzdurą, a linki olewasz sikiem prostym nie przedstawiając własnych za swoimi tezami.

    Ale nad resztą jeszcze się poznęcam:

    Szczerze mówiąc to po tylu latach odkąd E są w LO nikt tego nie zgłosił, że dane na ich stronie są nieadekwatne do posiadanego stanu?
    Ależ one są adekwatne - dla ściśle określonej wersji i payload. Czego nie rozumiesz w tak prostym stwierdzeniu?

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    lepiej przepuścić taką okazję
    Heh... No jasne, "taka okazja"... Rozumiem, że znasz wszystkie aspekty dotyczące okazji? Czy samoloty są własne, czy na leasingu, jak wyglądają ew. opłaty, cena sztuki, czy nie ma tak, że np. w pierwszej umowie ew. lessora nie było powrotu i natychmiastowego wynajmu do kogoś innego (zastrzeżonego jako opcja pierwotna). I że to JEST okazja, a nie że WYOBRAŻASZ sobie jaka to okazja.

    Natomiast w meritum - zgodzę się, że to mógłby być fajny sposób na pozyskanie maszynek, pytanie, czy lepszy niż np. opcje (z których LOT na razie przecież nie skorzystał), czy zakup kolejnej partii u Embraera. Moim zdaniem niekoniecznie, zaryzykuję nawet odpowiedź, że na 90% nie. Ale bez wiedzy to ta odpowiedź jest bardziej wynikiem przekonania.

    Pozdrawiam, Adam

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Jakie "wybrakowane"? LO zamówił 737-400/-500 z opcją pn. "krótki zasięg" u Boeinga, z najniższą z możliwych masą startową. Żadne wybrakowanie, standardowa dostępność. "Klyent płaci, klyent dostaje..."
    Dokładnie. Co zresztą nie dziwne, wzięli minimalne CFMy (18.5 klbs). Dziwne raczej, że w 734 nie wykorzystali opcji na 23.5k.

    Raz jeszcze przypomnę i powtórzę (coś mi zniknęło w wątku wyżej, a jeszcze chwilkę temu widziałem).
    1. MZFW (maksymalna dopuszczalna masa bez paliwa=samolot+paxy+cargo) + maksymalna masa paliwa >> MTOW (maksymalna masa do startu). >> oznacza "dużo większy", w praktyce lewa strona jest zwykle kilkanaście, czasem 20% większa.
    1a. z 1 wynika, że jak dużo ładunku to mniej paliwa. Jak brakuje paliwa, to wyładowujemy (albo paxów, albo cargo).
    2. Samoloty E170/175 oraz E190/E195 mają bardzo zbliżone maksymalne zasięgi, niezależnie od wersji (STD/LR/AR). Wersje "dalekozasięgowe" mają większe MTOW, więc przy dużych ładunkach można zatankować więcej paliwa (nie dotyka go tak szybko restrykcja MTOW). Nie ma to wpływu na zasięg maksymalny, ale ma na praktyczną eksploatację.
    3. Dane na stronach są dość orientacyjne (owych 108 paxów to nie jest odbicie normalnego lotu na max pojemność - nie do końca), no i są w warunkach bezwietrznych. Wiatr potrafi zdjąć sporo z zasięgu (kto latał odwoływanym EGCC na E145, ten wie). Stąd Madryt (o ile dobrze pamiętam rząd 1100nm) potrafi być prawie na styk dla Embraerów. W/C M25 robi swoje. Tym niemniej ojcie_c ma rację - w zasięgu 3.5h (w zasadzie cała Europa, poza być może LPPT) jest w zasięgu. Pytanie, czy na małym samolocie klasy RJ jest potrzeba latać gdzieś dalej, czy raczej to zadanie dla maszyn mainstream (A32x/B737). Moim zdaniem, to drugie.

    Przepraszam, że tak pojechałem po zupełnych podstawach W&B, ale zdaje się, że 80% tutaj nie rozumie kwestii payload/fuel/range.

    Pozdrawiam, Adam
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 22-10-2012 o 09:36
    skorzewski and frik like this.

  7. #427

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Jakie "wybrakowane"? LO zamówił 737-400/-500 z opcją pn. "krótki zasięg" u Boeinga, z najniższą z możliwych masą startową. Żadne wybrakowanie, standardowa dostępność. "Klyent płaci, klyent dostaje..."
    Dokładnie. A do czarterów zamówił dwa 737-300 LMC i LMD z pełnym zasięgiem.

    Było tutaj i tutaj:
    Boeing 737-400
    http://lotnictwo.net.pl/263-polskie_...tml#post770495

  8. #428

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Prezes zapowiadał dostawę piątego E195 jeszcze w tym roku. Czy coś wiadomo w tej sprawie?

  9. #429
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie E95 we flocie PLL LOT - informacje, dyskusje

    Załoga leci do Fortalezy. Przeci tuż przed LRA
    kaspric, TomaszRT, Stoarn and 2 others like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  10. #430

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Super news

    LOT go leasinguje na jakichś innych zasadach niż pozostałe E95? Szósty będzie w lutym?

  11. #431
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Załoga leci do Fortalezy. Przeci tuż przed LRA
    Poprawka i posypuję głowę popiołem - ETA 28 NOV.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  12. #432

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Poprawka i posypuję głowę popiołem - ETA 28 NOV.
    fabrycznie nowe od lessora? wiadomo coś więcej? zdziwiłem się jak zobaczyłem w kalejdoskopie, że E95 - sztuk 5.
    Super samolot, a zupełna cisza o tych dwóch nówkach (ja tylko pamiętam wypowiedz prezesa, że dwie sztuki i taniej wyleasingować).

  13. #433

    Dołączył
    Apr 2009

    Domyślnie

    Już niebawem...naprawdę niedługo...obserwować lotnisko w Sao Jose dos Campos

  14. #434
    Awatar smeru

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    ERJ-190-200LR Combi? Przyznam, że nie wiedziałem:

    >> LOT Embraer ERJ-190-200LR | Airliners.net <<

  15. #435
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    To samo robione jest czasem i w innych typach. Standard jak jest duże objętościowe cargo i się nie mieści w luku.
    Ja trafiłem na 734 (podmianka za rozkładowego E175)

  16. #436
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zukpio Zobacz posta
    Już niebawem...naprawdę niedługo...obserwować lotnisko w Sao Jose dos Campos
    Czy znana jest godzina przylotu?

  17. #437
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Niestety prawdopodobnie się przesunie - samolot wyleci w środę/czwartek do PL.
    urban787 likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  18. #438
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Niestety prawdopodobnie się przesunie - samolot wyleci w środę/czwartek do PL.
    Egon. Moze w ramach oszczednosci rzadu Sikorski wroci z Brazylii nowym Embraerem
    egon.olsen and Adik_s like this.

  19. #439

    Dołączył
    Apr 2009

    Domyślnie

    Startuje dziś późnym wieczorem (czasu Polskiego) z Sao Jose. Następny przystanek Recife.
    airbus340 likes this.

  20. #440
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie


    Polecamy

    Z tego co widzę, już do nas leci:

    Flightradar24.com - Live flight tracker!
    urban787 likes this.

Strona 22 z 27 PierwszyPierwszy ... 12 20 21 22 23 24 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 15-03-2016, 10:47
  2. 21-07-2014, 18:23
  3. 12-04-2014, 12:08
  4. 16-09-2013, 16:17
  5. 16-09-2013, 16:10
  6. 05-05-2013, 20:18
  7. 05-05-2013, 10:11
  8. 31-01-2013, 13:24
  9. 28-01-2013, 04:19
  10. 08-01-2013, 16:52
  11. 21-11-2012, 04:21
  12. 18-11-2012, 00:25
  13. 19-10-2012, 08:59
  14. 26-09-2012, 22:56
  15. 21-07-2012, 14:59
  16. 05-07-2012, 14:53
  17. 22-05-2012, 12:04
  18. 02-03-2012, 16:54
  19. 20-02-2012, 14:50
  20. 06-11-2011, 13:38
  21. 18-07-2011, 13:38
  22. 11-04-2011, 16:37
  23. 11-04-2011, 03:21
  24. 09-04-2011, 23:02
  25. 04-04-2011, 16:36
  26. 04-04-2011, 15:43
  27. 04-04-2011, 15:23
  28. 04-04-2011, 12:42
  29. 04-04-2011, 12:37
  30. 04-04-2011, 12:25
  31. 04-04-2011, 11:55
  32. 04-04-2011, 11:39
  33. 04-04-2011, 11:03
  34. 04-04-2011, 10:45
  35. 04-04-2011, 10:40
  36. 27-03-2011, 09:53

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •