Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy ... 6 7 8 9 10 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 160 z 187
Like Tree92Likes

Wątek: Koniec EMB145 w PLL LOT

  1. #141
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Dodać zbiornik paliwa (w celu zwiększenia zasięgu), wymienić wnętrze i ewentualnie dorobić winglety (w celu zmniejszenia spalania paliwa). Coś jeszcze?
    Obeszłoby się nawet bez dorabiania skrzydełek i dodatkowego zbiornika. Wystarczy wymienić fotele, nie muszą być jakiś mega-full-wypas, 1+1, plus z przodu ewentualnie ze dwa rzędy zwrócone tyłem do kierunku lotu i stolik między fotelami zwróconymi ku sobie.

    4 - 5 Embraerów po LO "na Europę" w zupełności wystarczyłoby, za Tu kupić dwa samoloty klasy BBJ-2 lub A320ACJ i problem z głowy.

    Tyle, że Embraery to już musztarda po obiedzie, ze względu na ich postępującą degradację.

  2. #142

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z Mielca rodem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Tyle, że Embraery to już musztarda po obiedzie, ze względu na ich postępującą degradację.
    Myślę, że jest to do zrobienia, ale na przeszkodzie mogą stanąć księgowi. Od strony techniki dałoby się.
    Co tu napisać....

  3. #143

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jarekch Zobacz posta
    na przeszkodzie mogą stanąć księgowi
    I obawiam się, że raczej mieliby rację. Samolot niby wydaje się idealny na trasy o potencjale niemal wyłącznie służbowym jak LUX czy LCY (liczę, że kiedyś doczekam), ale trzymanie oddzielnego typu dla kilku(nastu) rotacji w tygodniu raczej by się nie obroniło...
    Pozdrawiam,
    slaweq

  4. #144

    Dołączył
    Oct 2011
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    ... pociecie na żyletki
    Dlaczego od razu żyletki? Jakiś kupiec się nie znajdzie?

  5. #145

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z Mielca rodem

    Domyślnie

    Pomijając koszty eksploatacji, a raczej zależność koszt - efekt, które były przyczyną wycofania EMB-145 z LOT'u, to raczej ciężko jest oszacować wartość prac i części potrzebnych do przywrócenia samolotu do lotu po tak długim okresie składowania. Nawet jakby MON dostał je za darmo, to wojskowi też kasę liczą i stąd mój wpis o księgowych w #142.

    Na kupca raczej nie liczyłbym, chyba że jako źródło agregatów i złomu.
    Co tu napisać....

  6. #146
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez malgond Zobacz posta
    Dlaczego od razu żyletki? Jakiś kupiec się nie znajdzie?
    Biorąc pod uwagę ile E45 grzeje płytę w polskich portach i ile wkrótce będzie się paslo na płycie to raczej o kupca będzie ciezko bo jakoś od wielu lat stoją i płytę grzeją. ... ale to było przed spadkiem cen paliwa.
    Ile lotnisko zarobilo na ich postoju na płycie w ciągu tych wielu lat?
    Należy w końcu podjąć męską decyzje. .. muzeum żyletki lub przywrócenie i na niszowych kierunkach latać częściej, mieć maszynę na ewentualne podmianki/czartery (gdy ktoś je wynajmie lub zrobić podmianie gdy ktoś będzie chciał wynająć większą maszynę )
    Są jeszcze linie które operują E45 a nawet E35
    Lukasz and Mateusz Janiec like this.

  7. #147
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    A odgrzeje kotleta ";-)

    Wysłano z Paczkomatu lot.com
    pitterek likes this.

  8. #148
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Ciekawe jakie koszty przygotowania ich do stanu lotnego

    Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  9. #149

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Na KTW jak znalazł..

    Tapnięte..


  10. #150

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez STYRO Zobacz posta
    Ciekawe jakie koszty przygotowania ich do stanu lotnego

    Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
    Przy okazji chciałbym zapytać: jaki jest status tych samolotów? Są własnością LO i są klasyfikowane jako "stored", czy po nieudanej próbie sprzedaży ktoś z LO mówił czy spółka ma jakieś plany związane z nimi? Rozumiem, że nie jest łatwo znaleźć chętnych na 145-tki, z drugiej strony istnieje ryzyko, że za jakiś czas staną się lotniczym złomem i gdyż nastąpi (już nastąpiła?) trwała utrata wartości.

    Cytat Zamieszczone przez popo78 Zobacz posta
    Na KTW jak znalazł..
    Wydaje mi się, że kosztowo, to mogłoby się jednak nie spinać...

  11. #151
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    taka ciekawostka, ołówek na numerach LO

    https://www.flightradar24.com/flight/lo8842

  12. #152

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Od początku projektu Nordika, z chwilową podmianką na Carpatair gdy bmiregional nie miało wolnego i sprawnego ołówka - spadek po Estonian Air.

    8821/8841/8842/8822/8825/8845/8846/8826.


    Skoro pieniądz szwedzki i holenderski sam się do kieszeni pcha to czemu nie 😁😁😁😁

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  13. #153

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    taka ciekawostka, ołówek na numerach LO

    https://www.flightradar24.com/flight/lo8842
    Ale nie z regiem SP - XXX które się pasą na Okęciu.

  14. #154
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Może jest okazja je odpalić i gdzieś opchnąć.

    Ciekawe czy czasem nie odpalą E145 na połączenie do IEG.

  15. #155
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Ciekawe czy czasem nie odpalą E145 na połączenie do IEG.
    Nie
    G@wron, pawel111, potwo-or and 1 others like this.

  16. #156
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    jakie koszty z samego stania w WAW ponosi LO?

    skoro nie da się sprzedać, przywrócić do służby także to może z jednego odmalować i postawić przed siedzibą? będzie przynajmniej atrakcja turystyczna
    kasmar00 and pawel111 like this.

  17. #157
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Ponawiam propozycję forumowej zrzutki i pocięcia na żyletki.


  18. #158
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    ja ci dam żyletki .... w ogródku sobie postawie i będę latał do San Escobar na szoping
    kacper9, kasmar00, MatSi and 5 others like this.

  19. #159

    Dołączył
    May 2018

    Domyślnie

    Ktoś wie co dalej ma się dziać z tymi EMB-145? O ile dobrze ostatnio widziałem, część została przemalowana w jakieś inne niż LOTowskie barwy - czyżby szły na sprzedaż i miały być znów zdolne do latania?

  20. #160
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie


    Polecamy

    w jakie inne? w barwy gilette?
    tango fox and pasazernagape like this.

Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy ... 6 7 8 9 10 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •