Strona 1 z 10 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 187
Like Tree92Likes

Wątek: Koniec EMB145 w PLL LOT

  1. #1
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    271

    Domyślnie Koniec EMB145 w PLL LOT


    Polecamy

    Ma moze ktos info kiedy bedzie ostatni lot EMB145 w PLL LOT? Nastepny typ idzie do lamusa.
    Ostatnio edytowane przez AllOver ; 11-04-2011 o 16:04
    AllOver

  2. #2
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Wczoraj przed odlotem ER4 SP-LGG z BZG do WAW słyszałem rozmowę pracowników obsługi naziemnej, z której wynikało, że ten egzemplarz jest ostatni i polata jeszcze 2 tygodnie.

  3. #3
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    271

    Domyślnie

    Dzieki za info bo pare tygodni temu slyszalem ze EMB145 odejda z przylotem EMB195. I tak ten typ pociagna 11 lat w Locie. I jakie wspomnienia...
    AllOver

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    toruń

    Domyślnie

    No właśnie, jakie wspomnienia?
    Płakać chyba niebędziemy, ale powspominać warto zawsze.
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 12-04-2011 o 07:50 Powód: pisownia

  5. #5

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Evmet Zobacz posta
    no właśnie, jakie wspomnienia?
    płakać chyba niebędziemy, ale powspominać warto zawsze.
    Całkiem sympatyczne dla PAX'a, nie w każdym samolocie można dostać jednocześnie window & aisle seat. A nawet jak się to nie udało to nikt nie musiał siedzieć w środku . Na minus, czasami przy zdecydowanie złej pogodzie dość nerwowo się zachowywał, jak dla mnie zdecydowanie bardziej nerwowo niż A42/72 lub Q400, może nie tak jak J32 albo Metro, ale jednak pozwalał konkretnie poczuć, że wieje jakoś tam z boku.
    T0pek likes this.

  6. #6
    Awatar dupcins

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NAPAD

    Domyślnie

    Udało mi się jeszcze załapać na lot ołóweczkiem ostatnio SP-LGG WAW-BZG, wygodny i wg mnie dość cichy. Fakt - czuć niesprzyjającą aurę, gdy lądowaliśmy dało się odczuć podmuchy wiatru. Jednak jak dla mnie - super.

  7. #7
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dupcins Zobacz posta
    wygodny i wg mnie dość cichy
    Cichy? Do E 70/75 baaardzo mu daleko. Chyba, że siedziałeś z przodu.
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 12-04-2011 o 08:03

  8. #8
    PawelL
    Goście

    Domyślnie

    To akurat specyfika takiej konfiguracji - cicho z przodu, głośno z tyłu.
    Ja się załapałem na ostatni lot w ubiegły wtorek, ale płakał specjalnie nie będę - przy moim wzroście to masakra była.

  9. #9
    Awatar Asta

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PawelL Zobacz posta
    Ja się załapałem na ostatni lot w ubiegły wtorek, ale płakał specjalnie nie będę - przy moim wzroście to masakra była.
    Dokładnie, dla wysokich ludzi bardzo niewygodny samolot i cieszę się, że leciałem nim tylko raz. Ten samolot jeśli chodzi o komfort to jest przeciwieństwo E70/E75. Zdecydowanie bardziej wolę latać ATRkami.

  10. #10

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PawelL Zobacz posta
    To akurat specyfika takiej konfiguracji - cicho z przodu, głośno z tyłu.
    Ja się załapałem na ostatni lot w ubiegły wtorek, ale płakał specjalnie nie będę - przy moim wzroście to masakra była.
    Akurat z przodu to w ERJ-145 jest głośno od opływającego powietrza. Po prostu świszczy. Taka konstrukcja, podobno wzięło się to stąd, że dziób jest ten sam co w śmigłowym EMB-120 (skrzydło oczywiście inne). Dla mnie w ERJ-145 najciszej jest w połowie długości.

    A co do innych wspomnień to przypominam sobie opowieści o lotach ER4 WAW-MAN z międzylądowaniem w POZ. Podobno (nie bijcie jeśli źle pamiętam, to 10 lat temu było) pierwsze egzemplarze LOTu miały słaby zasięg (jakaś inna wersja?) i jak był silny zachodni wiatr i WAW-MAN robił się powyżej 3h oraz full-load w kabinie to planowało się rejs z lądowaniem po drodze.

  11. #11

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Mnie udało się raz załapać, na trase MUC-KTW. Fajna konfiguracja siedzeń , miejsca trochę mało i dosyć głośno ale wydaje mi się że okna miał chyba większe niż w boeingach. Pamiętam jak dziewczyny podgrzewały żarcie dla paxów z C i pół kabiny było przez chwilę zadymione . Bardzo kameralne wnętrze .

  12. #12
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Asta Zobacz posta
    Dokładnie, dla wysokich ludzi bardzo niewygodny samolot i cieszę się, że leciałem nim tylko raz. Ten samolot jeśli chodzi o komfort to jest przeciwieństwo E70/E75. Zdecydowanie bardziej wolę latać ATRkami.
    Przy moich 193cm dramatu nie bylo, choc przyznaje ze AT7 wydaje sie byc wygodniejszy.

    Cytat Zamieszczone przez szymonk2 Zobacz posta
    Całkiem sympatyczne dla PAX'a, nie w każdym samolocie można dostać jednocześnie window & aisle seat. A nawet jak się to nie udało to nikt nie musiał siedzieć w środku . Na minus, czasami przy zdecydowanie złej pogodzie dość nerwowo się zachowywał, jak dla mnie zdecydowanie bardziej nerwowo niż A42/72 lub Q400, może nie tak jak J32 albo Metro, ale jednak pozwalał konkretnie poczuć, że wieje jakoś tam z boku.
    Jak dla mnie: im dluzszy EMB tym wieksza czulosc na podmuchy boczne/turbulencje.
    Jest to moje subiektywne zdanie bazujac na grubo >200 przelotach ERJ-145/EMB-170/EMB175/czy EMB-190 Augsburg/LH Regional ...
    Ostatnio edytowane przez sven ; 12-04-2011 o 10:49 Powód: scalanie

  13. #13
    mss
    mss jest nieaktywny
    Awatar mss

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    E145 niestety nie leciałem - ale przy 197,5 cm wzrostu w E170 siedzi się jak w domowym fotelu W AT7 juz troche gorzej - ale da się wytrzymać te kilkadziesiąt minut.


    - reklama w podpisie skasowana - REGULAMIN

  14. #14
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Znowu megaLOL dla wszystkich, którym głośno - tym razem w E145. Leciałem tym samolotem dwa razy (Swiss) i złego słowa o nim nie powiem. Podobała mi się "kameralność" tej maszyny, nawet w rzędzie z dwoma siedzeniami nie było jakoś specjalnie ciasno, aczkolwiek głowę człowiek musiał schylić.

    A głośno to jest w An-2

  15. #15
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    A ja lubie ten samolot. Lecialem nim pare razy, glownie na TXL-WAW-TXL i pewnie jak kazdemu kto lecial sam podobal mi sie pojedynczy rzad foteli. Fakt, ze kabina moze byc dla wysokich troche niska, ale siedzialo sie tam bardzo przyzwoicie. Z tym halasem tez nie pamietam by odbiegal od normy.

  16. #16

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Znowu megaLOL dla wszystkich, którym głośno - tym razem w E145
    Może źle się wyraziłem pisząc że dosyć głośno . Po prostu dużo się nasłuchałem ( gdy pojawił się w LOT-cie ) o tym jaki to jest cichy w środku ten E145.

  17. #17

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Podobno (nie bijcie jeśli źle pamiętam, to 10 lat temu było) pierwsze egzemplarze LOTu miały słaby zasięg (jakaś inna wersja?) i jak był silny zachodni wiatr i WAW-MAN robił się powyżej 3h oraz full-load w kabinie to planowało się rejs z lądowaniem po drodze.
    Wersja MP, czyli 4116kg paliwa na pokładzie. Licząc rezerwę i wykonanie na pełno, zostawało akurat do Manchesteru w normalnych warunkach. W warunkach ekstremalnych nie wystarczało - powyżej 3h nasze E145 muszą już lądować. Fakt faktem, że parę razy odwołano Manchester z tej okazji.

    Pozdrawiam, Adam

  18. #18
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp.

    Domyślnie

    ER4 to wyjątkowy samolot we flocie LOT, cichy właśnie w połowie długości, wygodny na siedzeniach A moja ulubiona maszyna, której niestety nie będzie. Porównywanie jej z turbopropem AT7 jest nie na miejscu (jedyna cecha wspólna ilość pax), a w porównaniu z E70/E75 siadając na 5A-7A nie widziałem różnicy na niekorzyść ER4 a do ludzi malych nie należę. Kameralny charakter i pojedynczy rząd zawsze działał na mnie jak magnes, ale loty wypadały zazwyczaj akurat na AT7 Fakt, że podczas ostatnich piątkowo-sobotnich wichur w ER4 uczucie jak w J32 podczas letniej burzy...

  19. #19
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    ja leciałem 3 razy 2x z przodu i raz z tyłu Z przodu brzmi jak suszarka, a z tyłu jak odkurzacz :P W środku nie siedziałem. No ale trasy krótkie KTW-WAW latałem tylko. Wspominam bardzo milutko. Teraz kupie sobie na 170 będzie porównanie. Raz się jeszcze poświęce i polecę 5:50 KTW-WAW za 68 PLN :P
    Pitterek

  20. #20
    Awatar stanislaw_design

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Łomianki

    Domyślnie


    Polecamy

    Bardzo przyjemna maszynka; leciałem co prawda tylko raz z Warszawy do Wenecji kilka lat temu ale przyjemnie wspominam ten lot. Rzeczywiście przyjemny - lekko zużyty, ale ma charakter business jet-a (może dlatego, że siedziałem sam a ogólnie to było mało paxów).
    Każda prawda przechodzi przez trzy fazy; na początku jest wyśmiewana. później spotyka się z zaciekłym oporem a na końcu jest oczywista

Strona 1 z 10 1 2 3 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •