Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 29
Like Tree2Likes

Wątek: Wywiad z wiceprezesem Airbusa Chrisem Buckleyem

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie Wywiad z wiceprezesem Airbusa Chrisem Buckleyem


    Polecamy

    pasazer.com
    Dla Airbusa PLL LOT to największe wyzwanie w Europie.Chris Buckley, wiceprezes Airbusa odpowiedzialny m.in. za Europę, powiedział tak portalowi Pasazer.com podczas spotkania w siedzibie producenta w Tuluzie.

    - Nie ma dla nas ważniejszego celu w Europie niż dostarczenie większej liczby samolotów do Polski, zwłaszcza dla LOT-u - podkreślił Buckley.

    Buckley przyznał, że dla Airbusa w Europie trzech przewoźników pozostaje dużym wyzwaniem. To polski LOT, islandzki Icelandair i Luxair z Luksemburga. Wiceprezes europejskiego producenta podkreślił jednak, że to polski przewoźnik pozostaje największym celem.



    Czasem spekuluje się, że LOT mógłby być zainteresowany Airbusami A320 w ramach wymiany floty średniodystansowej. Chodzi o 4-6 samolotów tego typu. Buckley odmówił jednak ujawnienia jakichkolwiek informacji na temat ewentualnych negocjacji. Przyznał także, że inne modele Airbusa w kontekście LOT-u nie są rozważane.

    LOT już wielokrotnie był krytykowany przez europejskie rządy i przemysł za brak Airbusów we flocie. Samoloty tego producenta są intensywnie wspierane przez Unię Europejską i wiele państw członkowskich. Korzystają z nich niemal wszyscy unijni przewoźnicy narodowi.

    Dominik Sipiński
    fot. Dominik Sipiński


  2. #2

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Moje zdanie: Oby na zawsze pozostało to niespełnionym marzeniem Airbusa. Tyle.


  3. #3
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Chcialbym widziec kiedys A319 czy A320 w barwach LOT-u, mam nadzieje, ze to kiedys nastapi.

  4. #4

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    Jako pasażer z blisko połową ze 100 lotów zaliczoną w Ryanairze, a 1/4 w Aer Lingusie, serdecznie życzę Airbusowi jak najszybszego osiągnięcia celu.

  5. #5

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Ja tez mam nadzieje ze kiedys LOT o ile nie upadnie to przejdzie na Airbusy. Jak narazie nienajlepiej wychodzi na wspolpracy z Boeingiem

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Z całego serca życzę Airbusowi zamówienia od LO, o ile ta linia przetrwa, ma się rozumieć.

    Airfan: Twoje marzenie może okazać się marzeniem ściętej głowy. Nie takich klientów Airbus Industrie kradło Twojemu ukochanemu Boeingowi.

  7. #7
    Awatar mirex

    Dołączył
    Jun 2011
    Mieszka w
    Woj. Łodzkie

    Domyślnie

    Moim zdaniem LOT mógłby kupić jakiegoś Airbusa, ponieważ byłby to jakiś postęp do przodu...

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Bez jaj. To czysta fantazja. Airbus może by i chciał (?), LO może również , ale na tym etapie na jakim jest LO jest to bujanie w obłokach.
    I byłoby to niepotrzebne wprowadzenie kolejnego producenta do floty. Jeśli już to wolałbym aby LO pomyślało o B738NG.

  9. #9

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie

    Póki LOT nie zostanie sprywatyzowany jest to tylko i wyłącznie decyzja polityczna która obecnie wszech i wobec skłania się ku Embraerowi i Boeingowi

  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez macx Zobacz posta
    Jeśli już to wolałbym aby LO pomyślało o B738NG.
    LO mógłby już latać na 737-800, tylko zamówienie ze statusem "launch customer" diabli wzięli.

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    @ojcie_c
    I to byłoby najlepsze rozwiązanie - byłaby jakaś sensowna kontynuacja - mamy benki i ludzi + sprzęt do ich obsługi to zamawiamy dalsze egzemplarze z tej firmy, zamiast pchać się w Airbusa i kumulować dodatkowe koszty.
    Ale w tej chwili LO musi myśleć, żeby przetrwać dalej niż do wyborów, a nie o wymianie floty.

  12. #12

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mirex Zobacz posta
    Moim zdaniem LOT mógłby kupić jakiegoś Airbusa, ponieważ byłby to jakiś postęp do przodu...
    Do przodu? Chyba do tyłu. Wymiana całego wyposażenia dla hangaru i liniówki, szkolenia, zakup częsci i firma z tradycjami znów na krawędzi

  13. #13
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mirex Zobacz posta
    Moim zdaniem LOT mógłby kupić jakiegoś Airbusa, ponieważ byłby to jakiś postęp do przodu...
    Argument, który podałeś świadczy o tym, że nie dorosłeś do tego forum ani dyskusji w tym wątku.

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez raffij Zobacz posta
    Argument, który podałeś świadczy o tym, że nie dorosłeś do tego forum ani dyskusji w tym wątku.
    Jak i większość dotychczasowych dyskutantów i pseudo dziennikarzyna który popełnił ten tekst.

    Głównym problemem z zamówieniami LO jest to, że zarządy kierują sie perspektywą najbliższych 6ciu miesięcy (bo z reguły rzadko dłużej wytrzymują) stąd brak poważnego podejścia do planowania floty.

  15. #15
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BUFF Zobacz posta
    Wymiana całego wyposażenia dla hangaru i liniówki, szkolenia, zakup częsci i firma z tradycjami znów na krawędzi
    Mylisz się. Odkąd sięgam pamięcia /tak z 15 lat/ liniówka obsługuje Airbusy .To raz. Dwa ,skąd wymyśliłeś tą wymiane całego wyposażenia ?

  16. #16
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    Jak i większość dotychczasowych dyskutantów i pseudo dziennikarzyna który popełnił ten tekst.

    Głównym problemem z zamówieniami LO jest to, że zarządy kierują sie perspektywą najbliższych 6ciu miesięcy (bo z reguły rzadko dłużej wytrzymują) stąd brak poważnego podejścia do planowania floty.
    To jedno. Drugi argument w kontekście zamówień od Airbusa to silne lobby Boeinga. I to właściwie sprowadza wypowidź wiceprezesa do kurtuazji.

  17. #17

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AND 170 Zobacz posta
    Mylisz się. Odkąd sięgam pamięcia /tak z 15 lat/ liniówka obsługuje Airbusy .To raz. Dwa ,skąd wymyśliłeś tą wymiane całego wyposażenia ?
    Może chodzi o wymianę długopisów na takie z logo A. ;]

  18. #18
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Może chodzi o wymianę długopisów na takie z logo A. ;]
    Jeśli chodzi o długopisy i ołowki , to w piątek ho,ho,ho cały kontener.

  19. #19

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AND 170 Zobacz posta
    Mylisz się. Odkąd sięgam pamięcia /tak z 15 lat/ liniówka obsługuje Airbusy .To raz. Dwa ,skąd wymyśliłeś tą wymiane całego wyposażenia ?
    Oczywiście że liniówka obsługuje Airbusy, tylko ile osób było przeszkolonych a ilu z nich w ostatnich latach odeszło do innych firm. Ile jest osób przeszkolonych na hangarze? Ile załóg jest przeszkolonych? Co do wyposażenia to przesadziłem trochę, wymienić trzeba większość specjalistycznego wyposażenia. Nie wszystkim z benka da się obrobić arbuza a z tego co pamiętam Panie Andrzeju to na starcie od początku był problem np ze zwykłą pompką oleju do IDG.

  20. #20
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie


    Polecamy

    Marcin, mógłbym napisać że od ostatniego naszego spotkania jest tylko większa h...... ale Ty to wiesz.
    Mógłbym napisać dlaczego ludzie odchodzą ,ale Ty to wiesz ,ja to wiem, ale modzi by to wykasowali ,a i ja sie zwyczajnie boje. Bez zadnej kokieterii. Szkolenia u E&J uczą tylko jednego ,wyrzucić 30 % ludzi, pozostałym zabrać 30 % pensji ,to jedyne co ,,potrafią,, wymysleć ci zbawcy...
    thewho and biedny_miś like this.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •