Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4
Pokaż wyniki od 61 do 77 z 77
Like Tree24Likes

Wątek: EMB170 vs ATR na krajówkach

  1. #61
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez MichalC Zobacz posta
    No to idealnie Jak wiemy kilkunastoletnie samoloty LH są w lepszym stanie technicznym/wizualnym niż samoloty LOTu, więc ?? A komfort lotu Avro a ATR no to chyba nikt kwestionował nie będzie.
    Tak, tak, szczególnie Avro/BAe właśnie. To typowy tok rozumowania w narodzie kochającym sprowadzać z reichu wszystko, czego tam już nie chcą. I na tym właśnie Niemcy zbudowali swój dobrobyt. Jeden z tych wspaniale utrzymanych i wyglądających Avro/BAe był najobrzydliwszym samolotem jakim kiedykolwiek leciałem. Drugim w kolejce jest A321 D-AIRX.
    olekorlo, Stoarn and DaKo like this.

  2. #62

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    A komfort lotu Avro a ATR
    Komfort lotu Avro 85 Lufy?

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAA

    Układ siedzeń 3-3, to chyba wystarczy....

  3. #63
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MichalC Zobacz posta
    A komfort lotu Avro a ATR no to chyba nikt kwestionował nie będzie.
    A ja będę kwestionował. W ATR (K2) jest znacznie wygodniej i taniej niż w Avro Lufy. Owszem trochę głośniej i trochę dłużej .
    Wybieram zdecydowanie ATR. Owszem Avro w specyfikacji 2+3 jest już o niebo lepsze niż 3+3, tyle że jeszcze droższe w utrzymaniu.



  4. #64

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    To typowy tok rozumowania w narodzie kochającym sprowadzać z reichu wszystko, czego tam już nie chcą.
    Typowe polaczkowanie, "na przekór mamie odmrożę sobie ręce"


    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Owszem trochę głośniej i trochę dłużej
    Może źle sprecyzowałem komfort, ale właśnie o tym myślałem pisząc komfort

    I na koniec. Ja tylko rzuciłem luźnym pomysłem, ale napinka musiała się włączyć u co niektórych. Ja dalej uważam że Avro jest przynajmniej dla mnie lepszy i bardziej komfortowym samolotem na krótkim dystansie krajowym niż ATR i tyle w tym temacie.

  5. #65
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MichalC Zobacz posta
    Typowe polaczkowanie, "na przekór mamie odmrożę sobie ręce"
    Typowym polaczkowaniem jest pisanie o czymś, o czym się nie ma za grosz pojęcia.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  6. #66
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    A wracając do tematu wątku. Ostatnio leciałem i ATR72 i EMB170. Do latania po Polsce więcej nie trzeba. ATR fajny a EMB jeszcze fajniejszy. Niech ekonomia zdecyduje. Ja wolę zapłacić mniej i lecieć niż podziwiać flotę z głową zadartą do góry.
    egon.olsen, cubino and szymonk2 like this.

  7. #67

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Ba. Mnie ostatnio los rzucił do Bydgoszczy, w jedną stronę samolotem, w drugą TLK, i powiem tak - mnie nawet ATR do szczęścia nie trzeba. Na 40-minutowy lot nawet Saab 340 też zupełnie wystarczy, byleby był punktualny i bezpieczny. Nie rozumiem fetyszyzowania odrzutowców, seriously. Co to za różnica przy tej długości lotu.
    aisle seat likes this.

  8. #68

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Chyba kazdy woli leciec jetem, ale ATR ma swoje plusy - fajniejsza zaloga i kawa.
    Gdyby te samoloty byly nowe (ATR/Q400) to pozostaly jeden minus namacalny, a strasznie mnie irytujacy.
    Jako osoba latajaca tylko z podrecznym, wkurza mnie boarding by bus.
    Nawet nie sam fakt braku rekawa, ale to, ze upychaja ludzi do jednego busa i zawsze sie wkurze i spoce z moim przeciazonym podrecznym.
    A przeciez boarding by bus moze byc OK, jak np. w MUC sie odbywa.

  9. #69

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MichalC Zobacz posta
    Typowe polaczkowanie, "na przekór mamie odmrożę sobie ręce"
    Eh, może trochę spóźniony, ale... Zamiast wściekać się na forum i obrażać na innych, lepiej poszukałbyś - nawet na tym forum - danych, których ci brakuje. A ja się wysilę i przedstawię ci kilka prostych argumentów czemu nie Avro:
    1. Są stare. Wymagają coraz więcej "czułej opieki".
    2. Są, przynajmniej w Lufie, powszechnie nielubiane ze względu na konfigurację i "rozklekotanie".
    3. Tu była dyskusja, o ile więcej pali na krajowym odcinku EMB od ATRki. Otóż Avro pali jeszcze znacznie więcej.
    4. Są od dawna nieprodukowane, więc z serwisowaniem, częściami itp. będzie coraz większy problem.
    5. Są czterosilnikowe i z minionej epoki, zatem ich utrzymanie jest drogie.
    6. Nie da się ich serwisować na miejscu, a centrów serwisujących RJ nie ma tak dużo.

    Wiesz, jak tak kochasz Avro, to czemu nie kupić sobie biletu na jakąś linię, która nimi lata? Jeszcze ich trochę zostało .
    Eee tam, podpis ;)

  10. #70
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    Gdyby te samoloty byly nowe (ATR/Q400) to pozostaly jeden minus namacalny, a strasznie mnie irytujacy.
    Jeśli mówisz o Gdańsku, to CRJ900 czy E75 też do jednego busa ładują, a więcej osób tam wsiada. Rękawów nie będzie, więc trzymaj kciuki za Saaba 340 :-).

  11. #71
    Awatar lofoten

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Oslo

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    Chyba kazdy woli leciec jetem
    Nie każdy
    aisle seat likes this.
    Paris in the spring? Don't even think about it — the Arctic is where you really want to be.~ Etain O'Carroll

  12. #72
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MichalC Zobacz posta
    Typowe polaczkowanie, "na przekór mamie odmrożę sobie ręce"
    Gdzie tu sens, gdzie logika?

  13. #73

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Jeśli mówisz o Gdańsku, to CRJ900 czy E75 też do jednego busa ładują, a więcej osób tam wsiada. Rękawów nie będzie, więc trzymaj kciuki za Saaba 340 :-).
    nie rozumiem tez tego, czemu dojednego busa. tylko, ze w GDN to jest mniej uciazliwe, bo srednio sie w tym busie krocej czeka. nie wiem, czemu. moze rano mniej sie ludzie spozniaja, niz wieczorem, albo po prostu brak oczekiwania na spoznialiskich tranzytow.

    czasem tez juz i z buta mozna w GDN pojsc.

  14. #74
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    nie rozumiem tez tego, czemu dojednego busa. tylko, ze w GDN to jest mniej uciazliwe, bo srednio sie w tym busie krocej czeka. nie wiem, czemu. moze rano mniej sie ludzie spozniaja, niz wieczorem, albo po prostu brak oczekiwania na spoznialiskich tranzytow.
    Ja nie wiem, za każdym razem mi się wydaje za długo i tak. A drugiego busa nie dadzą, bo drożej i nie zawsze jest dostępny.

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    czasem tez juz i z buta mozna w GDN pojsc.
    Z LO/LH? Super, nareszcie. Mnie ostatnio z LH pod Cargo wywieźli...

  15. #75

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mimis Zobacz posta
    Eh, może trochę spóźniony, ale... Zamiast wściekać się na forum i obrażać na innych, lepiej poszukałbyś - nawet na tym forum - danych, których ci brakuje. A ja się wysilę i przedstawię ci kilka prostych argumentów czemu nie Avro:
    ...
    Wiesz, jak tak kochasz Avro, to czemu nie kupić sobie biletu na jakąś linię, która nimi lata? Jeszcze ich trochę zostało .
    Tak tylko przy okazji, nie mam zamiaru bronić Avro, ale ten dźwięk chowanych klap, trudno go zapomnieć i do tego CZTERY silniki.

  16. #76

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szymonk2 Zobacz posta
    Tak tylko przy okazji, nie mam zamiaru bronić Avro, ale ten dźwięk chowanych klap, trudno go zapomnieć i do tego CZTERY silniki.
    Wiesz, jako fan samolotów pasażerskich ja też Avro bardzo lubię, tak samo jak BAe ATP czy też B727 lub MD-82, i - jako fan - bardzo żałuję że odchodzą do lamusa. Tylko że moje czy innych wariatów lubienie LOTowi czy Eurolotowi finansów zbytnio nie podreperuje...
    Eee tam, podpis ;)

  17. #77

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie


    Polecamy

    Masz rację, nie miałem zamiaru nikogo przekonywać, że te maszyny są ekonomiczne i nadają się na dzisiejsze czasy. Zresztą do ATR mam też spory sentyment, ale to już inny temat.

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •