787 Dreamtour »   Zbiera się ekipa na 787 Dreamtour   

Strona 2 z 30 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 583
Like Tree437Likes

Wątek: Boeing 737-400

  1. #21
    Awatar Tomcio

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Strzelno/Bydgoszcz

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    Wydaje się, że 4 E95 załatwiłyby sprawę
    Zastępując 737 E-jetami na pewnych trasach to tak samo jakbyś na trasie Gdynia-Zakopane zamiast 8-wagonowego składu wpakował szynobus.
    1. Idź na Google Mapy. 2. Daj "Pokaż trasę". 3. Napisz Japan jako miejsce początkowe. 4. Napisz China jako cel. 5. Idź na 43 punkt twojej drogi, a jak sie zaśmiejesz....

  2. #22

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomcio Zobacz posta
    Zastępując 737 E-jetami na pewnych trasach to tak samo jakbyś na trasie Gdynia-Zakopane zamiast 8-wagonowego składu wpakował szynobus.
    a leciales E95?

  3. #23
    Awatar Tomcio

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Strzelno/Bydgoszcz

    Domyślnie

    Nie miałem jeszcze przyjemności lecieć E95.
    1. Idź na Google Mapy. 2. Daj "Pokaż trasę". 3. Napisz Japan jako miejsce początkowe. 4. Napisz China jako cel. 5. Idź na 43 punkt twojej drogi, a jak sie zaśmiejesz....

  4. #24

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomcio Zobacz posta
    Nie miałem jeszcze przyjemności lecieć E95.
    jak E95 jest wiekszy i wygodniejszy, niż B735 to nie wiem, raczej szynobusem nie jest.
    nie postuluje zamiany A380 na E75.

    Próbuje doprowadzić do merytorycznej konwersacji czy linii sieciowej, głównie zarabiającej na ruchu biznesowym jest samolot potrzebny większy niż 112 miejscowy.
    Podałem destynacje, przemawiające za zachowaniem B737. Aczkolwiek zastanawiam się czy do LHR czy TLV nie można by czasem puścić 787. Do TLV 767 czasem latal.

    a destynacje arabskie są dla mnie mrzonką, nie ma kasy na produkt. możnaby próbować coś z Irakiem, ale generalnie trzeba wschód-zachód katować.

  5. #25
    Awatar Tomcio

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Strzelno/Bydgoszcz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    jak E95 jest wiekszy i wygodniejszy, niż B735 to nie wiem, raczej szynobusem nie jest.
    nie postuluje zamiany A380 na E75.
    Miałem na myśli 737-400. Co do 500-tek w zupełności jestem za zastąpieniem ich Embraerami. Porównanie z szynobusem oczywiście traktowałem jako przesadę. Chciałem tylko zauważyć, że jeżeli istnieją trasy z pewnym potencjałem pozwalającym na zapełnienie B734 to jak najbardziej trzeba ten potencjał wykorzystać.
    1. Idź na Google Mapy. 2. Daj "Pokaż trasę". 3. Napisz Japan jako miejsce początkowe. 4. Napisz China jako cel. 5. Idź na 43 punkt twojej drogi, a jak sie zaśmiejesz....

  6. #26

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomcio Zobacz posta
    Miałem na myśli 737-400. Co do 500-tek w zupełności jestem za zastąpieniem ich Embraerami. Porównanie z szynobusem oczywiście traktowałem jako przesadę. Chciałem tylko zauważyć, że jeżeli istnieją trasy z pewnym potencjałem pozwalającym na zapełnienie B734 to jak najbardziej trzeba ten potencjał wykorzystać.
    oczywiście, wiem że miałeś na myśli B734. Jest dużo ludzi, którzy są z zasady przeciw Embraerom. Ten wątek ma właśnie dotyczyć tras - jakie trasy mają potencjał na większy samolot, niż E95. Ja podałem 4 i wydaje mi się, że można na tych trasach i większe samoloty puścić, większe nawet, niż B738. Tylko zastanawiam się czy dla - w mojej opinii - dla 4 tras warto trzymać odrębny typ samolotu, jak linia musi szukać oszczędności, gdzie popadnie.<br>Ograniczenie modeli, jest taką oszczędnością. Czy warto inwestować w nowe samoloty, jak embraery są tańsze i ekonomiczne. uważam, że do LHR możnaby czasem puścić w B787, np. poranny po przylocie z Hanoi, tak samo w sezonie z TLV. Są to trasy premium, gdzie szczególnie do TLV LO mógłby zapunktować. Do Londynu można otworzyć połączenie na LGW lub LCY. Nie wiem, czemu nikt o tym nie pomyślał. Potencjał na LCY jest moim zdaniem. Z Warszawy dużo biznesu lata do Londynu. W przypadku KBP, można negocjować umowę w razie potrzeby, a do MAD otworzyć nowe połączenie. Powinno LO zależeć na frekwencji. Generalnie posiadając flotę 5 763, 7 734, 2 735, 2 E95, 12 E75, 10 E70 w krótkim czasie można by bardzo uprościć flotę do stanu np. 8 - 787, 8 E95, 12 E75, 10 E70. Kiedyś czytałem na tym forum, że leasing na E70 kończy się niedługo. To cześć tych samolotów możnaby wymienić na E95, część na E95 i dążyć do rozłożenia floty tak po pół np. 20 E75 i 20 E95 (w przypadku, gdyby K2 wybrał Dashe, to mniej) Przy nadchodzącej wymianie samolotów K2 Lot w bardzo krótkim czasie by dysponował super flotą.

  7. #27

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez avda Zobacz posta
    SP-LLC - LOT - data.flight24.com
    A LLC tak na stałe nie lata czy to jakiś przegląd?
    Przegląd
    avda likes this.

  8. #28

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ten wątek ma właśnie dotyczyć tras
    Bez strategii nikt tras Ci nie wymieni.

    Jeśli LOT chciałby w Warszawie rozbudowywać hub, to musiałoby się zwiększyć oferowanie do wielu miast, nie tylko poprzez częstotliwości, ale przede wszystkim poprzez większe maszyny.

    Jeśli LOT miałby stać się linią wyłącznie obsługującą ruch p2p, to także potrzebna jest strategia, czy ma być rzadziej i większymi maszynami jak w lowcostach, czy częściej i mniejszymi.

    Póki LOT jest niesprzedany, nie ma co mówić o strategii i destynacjach i typach samolotów.

    Beznadziejność 734 w LO polega właśnie na ich koszmarnie małym zasięgu, co zamyka nam całkowicie pewne kategorie rynków.

  9. #29

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Bez strategii nikt tras Ci nie wymieni.

    Jeśli LOT chciałby w Warszawie rozbudowywać hub, to musiałoby się zwiększyć oferowanie do wielu miast, nie tylko poprzez częstotliwości, ale przede wszystkim poprzez większe maszyny.

    Jeśli LOT miałby stać się linią wyłącznie obsługującą ruch p2p, to także potrzebna jest strategia, czy ma być rzadziej i większymi maszynami jak w lowcostach, czy częściej i mniejszymi.

    Póki LOT jest niesprzedany, nie ma co mówić o strategii i destynacjach i typach samolotów.

    Beznadziejność 734 w LO polega właśnie na ich koszmarnie małym zasięgu, co zamyka nam całkowicie pewne kategorie rynków.
    strategia, strategia. flota flota. jak chcesz z LO zrobic lowcosta?! przeciez latwiej nowy podmiot zorganizowac

  10. #30

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Jeśli LOT zrezygnuje z bycia przewoźnikiem sieciowym i z rozbudowywania hub'u, to latanie 3 razy dziennie do Sztokholmu, utrzymywanie fal, straci całkowicie sens...

  11. #31

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Jeśli LOT zrezygnuje z bycia przewoźnikiem sieciowym i z rozbudowywania hub'u, to latanie 3 razy dziennie do Sztokholmu, utrzymywanie fal, straci całkowicie sens...
    nie wierze, że LO miałby zamienić się w quasi-C0. Trzeby by pożegnać wszystkie E-Jety i nie wiem czy p2p na longhaulach miałby sens, temu uważam, że potencjalny inwestor, zainteresowany linia niskokosztową w Polsce kupiłby LO.

  12. #32

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Z systemu wynika, że tej zimy 734 będą raczej miały pełną robotę.

    1 marca aż 15 rotacji jest zaplanowanych na 734 (BRU, 2xLHR, MAD, 2xVIE, PRG, KBP, TLV, CAI, RZE, 2xWRO, 2xGDN)

  13. #33

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Z systemu wynika, że tej zimy 734 będą raczej miały pełną robotę.

    1 marca aż 15 rotacji jest zaplanowanych na 734 (BRU, 2xLHR, MAD, 2xVIE, PRG, KBP, TLV, CAI, RZE, 2xWRO, 2xGDN)
    no cóż są - trzeba utylizować. ja się ciesze, że są do gdn - tańsze bilety.
    na 29 SEP też miałem zaplanowany do GDN B734, już E95

  14. #34

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    99

    Domyślnie

    Włączę się w dyskusję, ale od zupełnie innej strony np.
    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    Z Warszawy dużo biznesu lata do Londynu.
    średnio 5-7 to nie wiem czy dużo, więcej biznesu zaobserwowałem do Aten, gdzie lata przeważnie E175.

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Beznadziejność 734 w LO polega właśnie na ich koszmarnie małym zasięgu, co zamyka nam całkowicie pewne kategorie rynków.
    Nie zgodzę się, 734 ma wystarczający zasięg do obsługi wszystkich dotąd oferowanych kierunków i ma jedną cechę przewyższającą E195 -większy i łatwiejszy w obsłudze bagażnik.
    Jakbyś zobaczył ilość walizek jakie czasami trzeba załadować na wschodnie kierunki, z czego połowa to tranzyty, w porównaniu do kubatury bagażnika w E170. Ja zawsze mam obawy, że coś nie poleci.


    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    1 marca aż 15 rotacji jest zaplanowanych na 734 (BRU, 2xLHR, MAD, 2xVIE, PRG, KBP, TLV, CAI, RZE, 2xWRO, 2xGDN)
    A wiecie dlaczego (szczególnie RZE, WRO, GDN) na przeważnie 10 kontenerów ładowanych do 767, pięć-sześć jest tranzytowych, inny samolot tego może nie pomieścić.

    Jednym słowem nawet jeśli nie realizuje stale jakiś połączeń to jest świetny na podmianki.

  15. #35

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Beznadziejność 734 w LO polega właśnie na ich koszmarnie małym zasięgu, co zamyka nam całkowicie pewne kategorie rynków.
    W chwili obecnej są to bardzo optymalne samoloty, ponieważ LOT nie posiada obecnie tras na Bliski Wschód na których owe samoloty nie mogłyby latać ze względu na mały zasięg. Póki co B734 może spokojnie jeszcze (od trzech do pięciu lat) być eksploatowany na popularnych trasach europejskich LOT-u i czarterach.
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  16. #36

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Nie zgodzę się, 734 ma wystarczający zasięg do obsługi wszystkich dotąd oferowanych kierunków i
    LOT nie posiada obecnie tras na Bliski Wschód na których owe samoloty nie mogłyby latać
    Hellou, pobudka

    Właśnie dlatego, że 734 mają zasięg jaki mają, LOT nie może otwierać - mimo deklarowanych intencji - połączeń nad Zatokę Perską czy do Kazachstanu, Azerbejdżanu.

    Na ekspansję w dalszym zakresie potrzebne są też negocjacje nad umowami bilateralnymi, ale to nie jest tak, że 734 zaspokaja LOTowskie potrzeby.

    LOTowskie potrzeby w bieżącym rozkładzie są takie jakie są, właśnie przez niedostatki w zasięgu.

  17. #37

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Tylko zadajmy sobie pytanie: "Czy PLL LOT stać póki co na otwieranie kierunków obarczonych dużym ryzykiem finansowym, jakimi bez wątpienia są połączenia na Bliski Wschód?".
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  18. #38

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    MAD

    Domyślnie

    Ostatnio miałem okazję lecieć SP-LLE z MAD do WAW, miejsce 25A, samolot - przynajmniej w Y - prawie full, jeszcze stojąc przy gate słyszę komentarz mojej sąsiadki, że jeszcze nigdy takim dziwnym samolotem nie leciała, dlaczego wszyscy oprócz nas mają inne siedzenia, co z wygodą i czy to jest w ogóle bezpieczne?!? Jej koleżanka na to, że widziała film o afrykańskich liniach lotniczych gdzie z samolotów cargo przerabia się na pasażerskie... Zabraniałem, popatrzyłem i faktycznie: w 24, 25, 26 i chyba 27 rzędzie były zamontowane inne siedzenie (sporo niższe, inny kształt, na pierwszy rzut oka wyglądały na mniej wygodne). Później żartowała (a może nie), że kiedyś pewnie było więcej miejsca na nogi, ale zmniejszyli i dorzucili fotele z demobilu... Jej wrażenia nie poprawiło mocno zmęczone wnętrze, śmierdzące kible i syfiasty catering (ehhh ta buła). Jeszcze kilka razy wróciła do tematu, mówiła, że nie chce wracać tym samym samolotem bo normalnie się boi (na całe szczęście załoga była wspaniała + kapitan Kapitan, ale to już moja dygresja - co do reszty miała rację). Do MAD leciałem lufą ze stopem w FRA, pierwszy odcinek dwudziestokilkuletni B733, nowe siedzenia, czyściutko, jakieś małe sety na ząb (puree z kiełbaską), potem A321 i normalna ciepła kolacja, z piwkiem, ginem i czekoladowym zajączkiem. Naprawdę lubię LOT, ale dlaczego strzelają sobie do własnej bramki takim stanem samolotów?!? Czy tak trudno skombinować kilka dodatkowych, takich samych foteli, podokręcać kilka żarówek, wyczyścić porządnie kibel i zaproponować odrobinę lepsze menu (jeszcze nie tak dawno na tej trasie były kanapki na gorąco - o niebo lepsze)? Wydaje mi się, że polityka jakoś to będzie długo jeszcze będzie tą jedyną - a szkoda... Wrzucam zdjęcie tych foteli, może ktoś z LOTu je zobaczy i chwilę zastanowi się, czy tak na pewno musi być (... teraz to aż przesadziłem )



    Pozdrawiam
    Błażej
    Ostatnio edytowane przez polozy ; 14-04-2012 o 11:14 Powód: ort

  19. #39

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    LOTowskie 737-400 i -500 mają wyjątkowo mały zasięg w porównaniu z cudzymi 737-400 i -500.

    Nie wiem czemu tak, ale tak

  20. #40

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    LOTowskie 737-400 i -500 mają wyjątkowo mały zasięg w porównaniu z cudzymi 737-400 i -500.

    Nie wiem czemu tak, ale tak
    A to nie kwestia dodatkowych zbiorników paliwa, a raczej ich braku?

Strona 2 z 30 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 29-06-2016, 22:11
  2. 25-04-2015, 16:00
  3. 20-04-2015, 19:32
  4. 20-04-2015, 10:18
  5. 17-09-2014, 21:32
  6. 21-07-2014, 18:20
  7. 15-07-2014, 06:21
  8. 07-06-2014, 20:35
  9. 26-03-2014, 19:35
  10. 28-09-2013, 15:41
  11. 22-09-2013, 13:21
  12. 22-09-2013, 13:08
  13. 24-06-2013, 16:08
  14. 19-05-2013, 21:41
  15. 02-04-2013, 15:02
  16. 02-04-2013, 14:22
  17. 30-03-2013, 20:41
  18. 02-03-2013, 21:07
  19. 26-01-2013, 10:46
  20. 23-01-2013, 10:48
  21. 16-12-2012, 21:33
  22. 05-11-2012, 12:17
  23. 17-10-2012, 14:02
  24. 20-08-2012, 11:04
  25. 08-07-2012, 17:49
  26. 06-07-2012, 19:53
  27. 03-06-2012, 19:13
  28. 02-05-2012, 16:47
  29. 15-04-2012, 23:14
  30. 24-03-2012, 22:40
  31. 18-03-2012, 22:46
  32. 14-03-2012, 20:55
  33. 03-02-2012, 12:41
  34. 27-01-2012, 15:06
  35. 25-01-2012, 18:56
  36. 20-12-2011, 22:47
  37. 17-12-2011, 18:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •