LLF wrócił
Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
Od kilkunastu dni nasz parowozik LLE lata najprawdopodobniej z uszkodzoną paczką (trzyma zazwyczaj max ~FL250, co by się zgadzało), ale kilka razy zdarzyło mu się latać znacznie wyżej, na normalnej wysokości przelotowej (FL320-FL360), były to loty:
19.08 LO267
19.08 LO268
20.08 LO265
20.08 LO266
23.08 LO155
23.08 LO166
Może ktoś ma wiedzę z czego to wynika, że kilka razy wszedł na standardową wysokość, a resztę lotów samolot wykonuje na obniżonej wysokości? Dotąd twierdziłem, że zawsze latają na max. wysokości FL250 z jedną paczką.
Co to znaczy "paczką" ?
Taka pieszczotliwa nazwa od skrótu PACK (Pressurization and Air Conditioning Kit).
SP-LLF zdaje się ma problemy z hermetyzacją. Wczoraj LO727 do Erewania zawrócony na granicy ukraińsko-rumuńskiej. Dzisiaj LO463 do Kopenhagi na pułapie FL160.
Od Ryana niech kilka pożycza ... chwilowo ma trochę wolnych
tapnięte z paczkomatu
dziś odwołane dzienny WAW-TLV i TLV-LUZ a więc chyba za tym od razu idzie odwołanie LUZ-TLV rano i TLV-WAW ?
Chcesz znac status swojego lotu?
Napisz do Stoarna.
Skorzewski, skurczybyku, używaj wielkich liter i znaków interpunkcyjnych.
Dzięki! Styro.
Ostatnio edytowane przez STYRO ; 20-09-2017 o 20:34
Co jest z tymi samolotami?
Dużo awarii ostatnio a to nie są takie stare maszyny.
Trevligt att träffas!
Zakładki