787 Dreamtour »   Zbiera się ekipa na 787 Dreamtour   

Strona 1 z 30 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 583
Like Tree437Likes

Wątek: Boeing 737-400

  1. #1

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie Boeing 737-400


    Polecamy

    Które z obecnie posiadanych przez LOT B734 są skonfigurowane na 147 miejsc (LLB, LLC, któryś jeszcze?), które na 162 miejsca i czy któryś egzemplarz reprezentuje jeszcze jakąś inną opcję?

  2. #2
    Awatar ojcie_c

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    kraju małego dyktatora i marionetkowego nie-rządu.

    Domyślnie

    Z tego co się orientuję, to egzemplarze dostarczone przez Boeinga (SP-LLA do -LLG) mają 147 miejsc, a leasingowane po C0 (SP-LLI, -LLK, -LLL) mają 162 miejsca.
    http://czteryzero.wordpress.com <- blog o muzyce, lotnictwie, górach i różnych różnościach...

    "Świat jest dużo piękniejszy tam, gdzie człowiek ze swoim barbarzyńskim asfaltowaniem i betonowaniem jeszcze nie dotarł." - Maja Włoszczowska

  3. #3

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    LLB, LLC: 147CY
    LLE, LLF, LLG, LLK, LLL: 162Y
    Innych 734 nie ma

  4. #4

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    A czy znany jest termin zakończenia służby w Locie LLB i LLC?
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  5. #5

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    w tej chwili we flocie LO są 3 734.

    czy jest sens utrzymania tak małej sub-floty?
    Te samoloty latają w sumie regularnie tylko do LHR, KBP, MAD i TLV.

    W sytuacji obecnej, gdy przewoźnik musi ciąć koszty nie lepiej domówić kilka E95 i wycofać wszystkie stare boengi?
    z tego co pamiętam lot ma jeszcze 8 albo 12 opcji. 4 E95 powinny na razie wystarczyć.

    8 E95, 12 E75, 10 E70 - dość skromnie, ale chyba wystarczająco na potrzeby LO.

    Do MAD można zwiększyć częstotliwość, a do LCY puścić E70/75.

    Zostaje tylko KBP i TLV.

    Wiem, że jeszcze są 4 B734 w LO Charters, ale chyba to twór służący wyłącznie zagospodarowaniu samolotów po C0, ergo ograniczeniu strat.

  6. #6

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    W LO są w takim razie 2 734: LB i LC,
    W LOT Charters 5: LE, LF, LG, LK, LL
    A to że latają to "wina" bardziej liczby miejsc, na takim LHR latają pełne

  7. #7
    Awatar avda

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    SP-LLC - LOT - data.flight24.com
    A LLC tak na stałe nie lata czy to jakiś przegląd?

  8. #8

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    no to tym bardziej - jak dwa lataja regularnie dla LOTu, 735 odchodzą to po co utrzymywać małą subflotę Boeingów?
    30 Embraerów i 8 788 i czas na zysk operacyjny

  9. #9

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Ex-centralwingsowe ciągle latają dla LOTu, a to LHR, a to KBP, a to inna destynacja. Na LLB i LLC chyba całej siatki nie załatwią razem z podmiankami operacyjnymi....

  10. #10

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mang00d Zobacz posta
    Ex-centralwingsowe ciągle latają dla LOTu, a to LHR, a to KBP, a to inna destynacja. Na LLB i LLC chyba całej siatki nie załatwią razem z podmiankami operacyjnymi....
    tak, jeszcze TLV i MAD - z trzeba powinni się obrobić.

    ale pytanie takie czy te B734 są w ogóle potrzebne.
    Niedługo powinny być wymienione - pytanie na co - czy E95 starczy? I czy ewentualnie opłacałoby się kupić kilka B738. Jaka liczba B738 byłaby opłacalna w celu utrzymania B737 we flocie

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Samoloty czarterowe o pewnych godzinach latają też na rejsówkach, więc trudno mówić, że są to tylko 2 maszyny.

    LOT zdecydowanie powinien te 734 wymienić na coś nowego, i to coś obsługiwałoby czartery, pozwoliłoby otwierać kierunki typu Kazachstan, dalsza Rosja, Azerbejdżan, do tego LOT mógłby rozkręcać swój hub'ik
    skorzewski likes this.

  12. #12

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Samoloty czarterowe o pewnych godzinach latają też na rejsówkach, więc trudno mówić, że są to tylko 2 maszyny.

    LOT zdecydowanie powinien te 734 wymienić na coś nowego, i to coś obsługiwałoby czartery, pozwoliłoby otwierać kierunki typu Kazachstan, dalsza Rosja, Azerbejdżan, do tego LOT mógłby rozkręcać swój hub'ik
    Ok, znowu lekkie minięcie się z moim pytaniem. Stoarn na co wymienić?

    Wg. mnie regularne połączenia dla LO obsługują 3 B734.
    Pozostałe 4 na charterach nie są super-utylizowane oraz wątpie by LO miał na tym zysk, tylko minimalizuje straty i trzyma w odwodzie w celu podmian technicznych, bo pewnie musi mieć te B734 - umowy leasingowe.

    W moim pytaniu nie chodzi o pobożne życzenia typu otwierać co się da na wschodzie, nie zależy to tylko od LO.
    Podsumowując, jak na wschód latają E75, to czemu to Baku też nie E75?

    lepiej większą frekwencję na połączeniach nowootwieranych dać.

    Jeśli coś to Boeing powinne obsługiwać dalsze trasy, ale na południe. I w takim wypadku broń boże nie konfiguracj charterowa tylko z prawdziwą C klasą. Tylko pytanie, jaka byłaby minimalna liczba nowych B738, żebny opłacało się je trzymać w ogóle we flocie.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    W tym rozkładzie zdarzało się, że 5 maszyn 734 było jednocześnie w rejsowym użyciu.

    Pozostałe 4 na charterach nie są super-utylizowane oraz wątpie by LO miał na tym zysk, tylko minimalizuje straty
    Tzn LOT na czarterach traci i dzięki temu minimalizuje straty?

    Moim zdaniem LOT nie powinien sobie czarterów odpuszczać, a myśląc o tym, co ma 734 zastąpić, nie można się do dzisiejszej bryndzy zawężać.

    Wyłącznie E-Jet'y to ograniczone możliwości przewozu towarów, ograniczony zasięg etc...

    Słabo są wykorzystane? To niech je wykorzystują intensywniej

    Zresztą, dopóki nie wiadomo co z LOTem będzie, nikt zastępców 734 i nie zamówi - nikt nam strategii żadnej nie skonstruuje na wiele lat, skoro ma się zmienić właściciel, a strategia jest kluczowa jeśli chodzi o samoloty tej wielkości...

    Dyskusje nad 734 i przyszłością tego pokroju maszyn w LOT to tak naprawdę dyskusje nad strategią LOTu w ogólności.

  14. #14

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    5 na 8 to nie jest za dużo, jak na sezon wakacyjny.
    jak na mój gust LO Charters istnieje tylko, żeby zagospodarować te zbędne B734.
    B734 jest produktem podrzędnym, puszczanym na trasy biznesowe - tak nie powinno być.
    Drażni mnie B734 na trasie do GDN z WAW, a jak musi się czuć pasażer biznesowy w samolocie
    czarterowym?
    Czy z punktu widzenia ekonomiki przedsiębiorstwa oraz aktualnych finansów, nie berdziej
    opłaca się porzucić te B734 na rzecz powiedzmy kolejnych 4 E95 oraz pożegnać LO Charters?

    Lotu nie stać na wymianę 7 B734 na B738, a co dopiero A320.

    Czy nie bardziej opłaca skoncentrować się na frekwencji?

    Stoarn - różnica w zasięgu E95, a B734 wg strony LO wynosi gdzies 260 km

  15. #15

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    Drażni mnie B734 na trasie do GDN z WAW, a jak musi się czuć pasażer biznesowy w samolocie
    czarterowym?
    Ja latam regularnie do KBP 734 i czuję się bardzo dobrze. Moje samopoczucie poprawia fakt, że w tym stosunkowo dużym samolocie łatwiej o wolne miejsca (przy 735 już tak wesoło nie jest), dzięki czemu nie muszę latać przez Wiedeń czy Monachium (bo i to już ćwiczyłem). A że jest słoneczko na ogonie? Trudno. Bardziej wkurzała mnie kokosowa princessa zamiast The Genuine Prince Polo (tm).

    Inna sprawa, że obłożenie lotów do LHR czy KBP (paxami i bagażem) pokazuje, że LOT ma popyt na zapełnienie samolotu tej wielkości. Samymi EMB się tego nie obrobi (tzn można ale to marnowanie okazji na dobry zarobek).

  16. #16

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    5 na 8 to nie jest za dużo, jak na sezon wakacyjny.
    jak na mój gust LO Charters istnieje tylko, żeby zagospodarować te zbędne B734.
    B734 jest produktem podrzędnym, puszczanym na trasy biznesowe - tak nie powinno być.
    Drażni mnie B734 na trasie do GDN z WAW, a jak musi się czuć pasażer biznesowy w samolocie
    czarterowym?
    Czy z punktu widzenia ekonomiki przedsiębiorstwa oraz aktualnych finansów, nie berdziej
    opłaca się porzucić te B734 na rzecz powiedzmy kolejnych 4 E95 oraz pożegnać LO Charters?

    Lotu nie stać na wymianę 7 B734 na B738, a co dopiero A320.

    Czy nie bardziej opłaca skoncentrować się na frekwencji?

    Stoarn - różnica w zasięgu E95, a B734 wg strony LO wynosi gdzies 260 km
    Nie jest tak źle, stwierdziłbym że biznes ma lepiej niż w ATR'ach, leciałem jakiś czas temu SP-LLC z WAW do KRK, 3 rzędy z przodu zablokowane dla biznesu - szmata rozwinięta, nie dawali miejsc na tą cześć osobom z economy, FA pozwoliła mi usiąść przy bordingu bo mieliśmy duże opóźnienie i chyba pani już nie chciało się ze mną dyskutować oprócz mnie siedziały dwie osoby, cicho spokojnie, naprawdę miło

  17. #17

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cubino Zobacz posta
    Ja latam regularnie do KBP 734 i czuję się bardzo dobrze. Moje samopoczucie poprawia fakt, że w tym stosunkowo dużym samolocie łatwiej o wolne miejsca (przy 735 już tak wesoło nie jest), dzięki czemu nie muszę latać przez Wiedeń czy Monachium (bo i to już ćwiczyłem). A że jest słoneczko na ogonie? Trudno. Bardziej wkurzała mnie kokosowa princessa zamiast The Genuine Prince Polo (tm).

    Inna sprawa, że obłożenie lotów do LHR czy KBP (paxami i bagażem) pokazuje, że LOT ma popyt na zapełnienie samolotu tej wielkości. Samymi EMB się tego nie obrobi (tzn można ale to marnowanie okazji na dobry zarobek).
    cieszyć się
    ale jak mówisz, że dużo wolnych miejsc na B734 to czy z punktu widzenia przewoźnika nie jest lepszy E95?
    112 miejsc v. 147?
    Rozumiem, że na LHR, TLV oraz pewnie i KBP i MAD ten samolot jest za mały.
    Ale czy dla 4 destynacji warto trzymać osobny model? to jest oś mojego pytania.

    Tylko na 3 połączeniach są restrykcje slotowe lub bilateralne.
    Do Londynu można otworzyć na Gatwick dodatkowe połączenia albo na City, co biznes by przyjął entuzjastycznie.
    Do MAD można dać dodatkową rotację.
    Do Kijowa i Tel Avivu gorzej...

  18. #18

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    ale jak mówisz, że dużo wolnych miejsc na B734 to czy z punktu widzenia przewoźnika nie jest lepszy E95?
    112 miejsc v. 147?
    Rozumiem, że na LHR, TLV oraz pewnie i KBP i MAD ten samolot jest za mały.
    Ale czy dla 4 destynacji warto trzymać osobny model? to jest oś mojego pytania.
    Dla 4 pewnie nie warto. Pytanie czy nie można ich mieć więcej. Nie żeby przeinwestować a la CSA, ale jakieś wschodnie trasy mogą mieć potencjał na 150 miejsc + kontenery z cargo.

    Nota bene, jak obserwowałem co któregoś roku w grudniu wypakowują z luku w Kijowie, to doszedłem do wniosku, że w razie awarii LOTu połowa Kijowa nie dostałaby od Dziadka Mroza zamówionych książek z amazona

    Miejsc było dużo w tym sensie, że można je było dostać jeszcze na tydzień przed w rozsądnej cenie. Samolot miał LF na oko z 80%. Oczywiście dla LOTu lepiej, gdyby cena była nierozsądna, ale nie jeśli miejsca się skończą na 4 dni przed lotem i potencjalni pasażerowie muszą latać z przesiadką. A tak to miejsca są, nawet pojawili się ludzie latający przez Warszawę do Wiednia (!).

  19. #19

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    przeinwestowanie LO nie grozi

    pewnie jakieś wschodnie trasy mają potencjał 150+, ale jak KBP jest jedyna wschodnia destynacją na B734, operującą codziennie, to czy tutaj nie lepiej zawalczyć frekwencją? Chyba problem cargo w ten sposób też byłby rozwiązany.

    Wydaje się, że 4 E95 załatwiłyby sprawę, produkt byłby bardzo jednolity już 2013-14 roku, a to często zarzuca się LO.

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    Stoarn - różnica w zasięgu E95, a B734 wg strony LO wynosi gdzies 260 km
    LOTowskie 734 mają wyjątkowo mały zasięg (nawet w porównaniu z innymi 734), co zresztą skutecznie ogranicza także czarterową działalność. 734 nie doleci ani nad Zatokę Perską, ani na Kanary, ani na Maderę, nie doleci w wiele innych miejsc, gdzie doleciałyby spokojnie 32S/737NG.

    Z czarterami wspaniale teraz sprawę rozwiązał SAS: wtedy, kiedy jest mniejsze obłożenie, A321 i 738 latają na czarterach

Strona 1 z 30 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 29-06-2016, 22:11
  2. 25-04-2015, 16:00
  3. 20-04-2015, 19:32
  4. 20-04-2015, 10:18
  5. 17-09-2014, 21:32
  6. 21-07-2014, 18:20
  7. 15-07-2014, 06:21
  8. 07-06-2014, 20:35
  9. 26-03-2014, 19:35
  10. 28-09-2013, 15:41
  11. 22-09-2013, 13:21
  12. 22-09-2013, 13:08
  13. 24-06-2013, 16:08
  14. 19-05-2013, 21:41
  15. 02-04-2013, 15:02
  16. 02-04-2013, 14:22
  17. 30-03-2013, 20:41
  18. 02-03-2013, 21:07
  19. 26-01-2013, 10:46
  20. 23-01-2013, 10:48
  21. 16-12-2012, 21:33
  22. 05-11-2012, 12:17
  23. 17-10-2012, 14:02
  24. 20-08-2012, 11:04
  25. 08-07-2012, 17:49
  26. 06-07-2012, 19:53
  27. 03-06-2012, 19:13
  28. 02-05-2012, 16:47
  29. 15-04-2012, 23:14
  30. 24-03-2012, 22:40
  31. 18-03-2012, 22:46
  32. 14-03-2012, 20:55
  33. 03-02-2012, 12:41
  34. 27-01-2012, 15:06
  35. 25-01-2012, 18:56
  36. 20-12-2011, 22:47
  37. 17-12-2011, 18:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •