Strona 2 z 71 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 52 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 1401
Like Tree849Likes

Wątek: Pierwszy Dreamliner dla PLL LOT - informacje, opinie

  1. #21

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Wiem ze to jeszcze duuuzo czasu, i ze mogą sie zmienic zarowno szczegoly, jak i caly pomysl - ale: w czasie przezentacji 787 na Okeciu byla mowa, ze poczatkowo, w ramach szkolenia zalog (czy tez wprowadzania typu do floty), LOT bedzie latac 787 nie tylko na dalekich dystansach, ale i po Europie. Wiadomo juz moze (z zastrzezeniem z pierwszego zdania), czy (po pierwsze) taki plan wciaz obowiazuje, (po drugie) jakie miasta wchodzilyby w gre, (po trzecie) kiedy dokladnie mialoby to byc (przy zalozeniu ze okres opoznien w dostawach modelu 787 producent ma juz za sobą), oraz (po czwarte) czy bylyby jakies atrakcyjne ceny biletow wzorem lotow A380 AF CDG-LHR-CDG w 2010 r., oraz, co rownie wazne, czy takie bilety dalyby sie laczyc z innymi rejsami (u AF tak bylo), i/lub bylyby dostepne niedrogo takze OW (hmm, a tu nie pamietam, jak z tym bylo u AF)?

  2. #22

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Tak sie zastanaiwam czy działanie, ktore opisuje czterosilnik miałoby sens dla linii. Skoro klient chce sprawdzic B787 to powinien poleciec LO wlasnie gdzies dalej. W ramach szkolenia loty do kilku (różnych) miast w Europie miałyby sens (tak aby na miejscu była prezentacja dla agentów) i lot w kolejne miejsce.
    W ramach lotów szkoleniowych dla zalog pewnie jakies loty lokalne będą, ale nie oszukujmy się - nowy samolot ma przyciągnąc klientów na długie trasy LO, a nie umozliwic lot za 400 zl do Londynu, po ktorym: a) dany klient juz obejrzy B787 wiec podstawowy cel spelni b) nie przekona go to do lotów LOTem na tej krotszej linii, bo i tak pozniej bedą tam latac inne maszyny w cenach wyzszych niz LCC.
    Istnieje oczywiscie prawdopodobienstwo, ze klientowi sie B787 spodoba i wybierze potem LO na innej trasie, ale takie rozdrabnianie ruchu jest raczej niebezpieczne

  3. #23
    Awatar Razze

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Tak sie zastanaiwam czy działanie, ktore opisuje czterosilnik miałoby sens dla linii. Skoro klient chce sprawdzic B787 to powinien poleciec LO wlasnie gdzies dalej. W ramach szkolenia loty do kilku (różnych) miast w Europie miałyby sens (tak aby na miejscu była prezentacja dla agentów) i lot w kolejne miejsce.
    W ramach lotów szkoleniowych dla zalog pewnie jakies loty lokalne będą, ale nie oszukujmy się - nowy samolot ma przyciągnąc klientów na długie trasy LO, a nie umozliwic lot za 400 zl do Londynu, po ktorym: a) dany klient juz obejrzy B787 wiec podstawowy cel spelni b) nie przekona go to do lotów LOTem na tej krotszej linii, bo i tak pozniej bedą tam latac inne maszyny w cenach wyzszych niz LCC.
    Istnieje oczywiscie prawdopodobienstwo, ze klientowi sie B787 spodoba i wybierze potem LO na innej trasie, ale takie rozdrabnianie ruchu jest raczej niebezpieczne
    Skoro tak, to jak masz zamiar ustosunkować do tego co zrobiła ANA ze swoimi dwoma pierwszymi 787...? Bo moim zdaniem to było bardzo słuszne posunięcie, żeby załogi nabrały doświadczenia na nowym typie - i nie chodzi głownie o ilość godzin w powietrzu na autopilocie, idzie głownie o starty i lądowania, a dopiero pozniej o te godziny...

    Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk

  4. #24
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    A kim Wy Tinek jesteście, że będą Wasze?
    Polakiem. Póki LOT należy do MSP to jest po części każdego z nas [podatki etc. - jakoś kasa musi iść].

  5. #25
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Eee, myslalem, ze jestes z jakiejs firmy leasingowej, skoro mowisz, ze w calosci wasze ;-)

  6. #26

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Polakiem. Póki LOT należy do MSP to jest po części każdego z nas [podatki etc. - jakoś kasa musi iść].
    A, rozumiem. Trudno mi tylko było uwierzyć, że do takiej silnej identyfikacji może doprowadzić wirtualne posiadanie ok. 0,000003% udziałów w firmie, nad którymi nie masz żadnej rzeczywistej kontroli. Ale to dobrze, jeśli to powoduje, że działasz jak prawdziwy właściciel i nie kupujesz biletów od firm Lufthansa, KLM, SN Brussels, Swiss i Wizzair, to tym lepiej, ale mam wrażenie, że się to nie zgadza z Twoją mapką odbytych połączeń

    I możesz być też pewien, że jeszcze zanim pierwszy B787 w barwach PLL LOT wyleci z fabryk Boeinga, będziesz musiał się pogodzić z przejściem jego własności na leasingodawcę.
    Majus likes this.

  7. #27

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że dopóki Dreamliner będzie jeden, to latanie na nim będzie miało charakter głównie szkoleniowy - ile w sumie będzie załóg na 787 i ile będzie w sumie Elite Fleet?

    Może się okazać, że wszyscy się zdążą wyszkolić bez latania po Europie (choć pomysł z Londynem, Frankfurtem i Paryżem jest zacny)

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    A kim Wy Tinek jesteście, że będą Wasze?
    Trudno mi tylko było uwierzyć, że do takiej silnej identyfikacji może doprowadzić wirtualne posiadanie ok. 0,000003% udziałów w firmie, nad którymi nie masz żadnej rzeczywistej kontroli.
    Ale agresywny offtop.

    A co Cię cudza identyfikacja interesuje? Każdy ma prawo identyfikować się z kim chce. Nie zapominaj, że na tym forum są także pracownicy posiadający akcje LOTu i ich spadkobiercy - aby dokończyć ten wątek o identyfikacji, hehe.

    Aha, myślałem że się per "ty" zwracamy, a nie per "wy".

  8. #28

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Aha, myślałem że się per "ty" zwracamy, a nie per "wy".
    Dokładnie, stąd też forma "ja/mój", a nie "my/nasz".

  9. #29
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Ok, powinienem był napisać, że będą w całości należały do LOTu [przynajmniej na początku]. Napisałem "nasze". W domyśle maiło być, że nasze->polskie->LOTu. Treść chyba została zrozumiana, a że przez różne osoby różnie to cóż, co zrobić. Ogólny przekaz chyba zrozumiał każdy.

  10. #30
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    No wlasnie niekoniecznie, bo one nie beda nalezaly do LOTu, tylko do firmy leasingowej, prawda?

  11. #31
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    To już je sprzedali?

  12. #32
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    To już je sprzedali?
    raczej jeszcze nie zostali właścicielami

    jak w kabarecie TEY BIS - bierz i spłacaj
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  13. #33
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    To już je sprzedali?
    Mimo calej sympatii do Lotu, bardziej bym sie zdziwil gdyby sie okazalo, ze za 12 miesiecy bedzie ich stac na kupienie 5 dreamlinerow na wlasnosc :-)

  14. #34

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Tak szczerze to nalezaloby jeszcze zapytac po co mieliby je kupować na własnosc? przy dobrych warunkach leasing to naprawde dobre rozwiązania, w dodatku pozwala na uwolnienie sporej gotówki.

  15. #35

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    Stalowa Wola

    Domyślnie

    Mam pytanie, czy wiadomo może czy w roku 2012 , w barwach PLL LOT bedzie juz latał 787?

  16. #36
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    No pewnie. Dostawa ma być w listopadzie, a z hangaru pewnie wyjedzie niewiele wcześniej.

    Co do zdjęć z produkcji - od razu nasuwa się skojarzenie z refrenem autorstwa zespołu Coma: "Rodzi się MOOC!!!"

  17. #37
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kpt.Maciej Zobacz posta
    Mam pytanie, czy wiadomo może czy w roku 2012 , w barwach PLL LOT bedzie juz latał 787?
    Nawet słyszałem o dwóch w tym roku, ale to się może przesunąć, że drugie będzie jakoś na początku 2013.

  18. #38

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    Stalowa Wola

    Domyślnie

    mam pytanie, jest to możliwe ponieważ zakupilem bilet WAW-EWR 14 grudnia 2012 i pisze ze rejs obsługuje B767 jest to możliwe jesli by 787 wczesniej wszedł do lotu jest mozliwa zmiana z 767 na 787 ? wiem że to bardzo wątpliwe ale czy to możliwe?

  19. #39
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Sprawdzaj przed wylotem jak już będzie nowy typ załadowany do systemu.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  20. #40

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Razze Zobacz posta
    Skoro tak, to jak masz zamiar ustosunkować do tego co zrobiła ANA ze swoimi dwoma pierwszymi 787...? Bo moim zdaniem to było bardzo słuszne posunięcie, żeby załogi nabrały doświadczenia na nowym typie - i nie chodzi głownie o ilość godzin w powietrzu na autopilocie, idzie głownie o starty i lądowania, a dopiero pozniej o te godziny...

    Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk
    Abstrahując od kwestii wprowadzenia początkowo 787 na trasy europejskie, przykład ANA nie jest akurat najlepszy. OIDP dwie pierwsze dostarczone sztuki i tak nie mogły latać na long-haulach, ponieważ ich kabiny nie są skonfigurowane na trasy dalekiego zasięgu. Trzecia sztuka wyposażona w odpowiednią konfigurację "z marszu" rozpoczęła służbę na trasie Tokio - Franfurt - Tokio.

Strona 2 z 71 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 52 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 01-12-2014, 21:13
  2. 17-07-2014, 05:23
  3. 18-03-2014, 19:36
  4. 15-07-2013, 22:53
  5. 12-05-2013, 17:08
  6. 09-04-2013, 16:39
  7. 23-02-2013, 02:17
  8. 17-02-2013, 09:27
  9. 17-01-2013, 00:55
  10. 06-01-2013, 15:07
  11. 29-12-2012, 00:39
  12. 12-12-2012, 23:46
  13. 04-12-2012, 21:19
  14. 04-12-2012, 21:19
  15. 04-12-2012, 21:08
  16. 04-12-2012, 21:06
  17. 28-11-2012, 21:20
  18. 20-11-2012, 12:45
  19. 19-11-2012, 13:06
  20. 18-11-2012, 15:54
  21. 15-11-2012, 20:29
  22. 15-11-2012, 10:00
  23. 15-11-2012, 09:41
  24. 15-11-2012, 09:16
  25. 15-11-2012, 09:01
  26. 14-11-2012, 14:05
  27. 24-10-2012, 17:05
  28. 02-10-2012, 20:27
  29. 25-09-2012, 18:50
  30. 24-08-2012, 16:43
  31. 24-08-2012, 14:24
  32. 27-04-2012, 20:15

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •