Za informacją prasową:
Firma Boeing Shanghai Aviation Services Co., Ltd (Boeing Shanghai) ogłosiła podpisanie dwuletniej umowy serwisowej z PLL LOT.
W ramach tego porozumienia, Boeing Shanghai będzie przeprowadzać prace serwisowe na samolotach Boeing 767-300 należących do PLL LOT. Pierwszy samolot wjechał do zakładu w Szanghaju w dniu 6 lutego, w celu przeprowadzenia sprawdzianu maszyny typu C (ang. C Check).
„Polskie Linie Lotnicze LOT są zdobywcą wielu nagród i wyróżnień. Boeing Shanghai będzie przeprowadzało prace serwisowe na samolotach 767 należących do LOT-u, odpowiadające pozycji tej linii,” powiedział Bernard Hensey, Prezes Boeing Shanghai. „Spodziewamy się długiej i owocnej współpracy z PLL LOT.”
PLL LOT zostały założone w 1929 roku i mają siedzibę w Warszawie. Jest to jeden z najstarszych przewoźników powietrznych na świecie. Obecnie linia obsługuje trasy do 60 punktów docelowych w Europie, Ameryce Północnej, Bliskim Wschodzie i Azji. We flocie LOTu znajduje się pięć maszyn typu 767-300ER.
Boeing Shaghai został założony w czerwcu 2006 roku jako przedsięwzięcie typu joint venture pomiędzy firmami Boeing, Shanghai Airport Authorities oraz China Eastern Airlines. Boeing Shanghai oferuje szeroki wachlarz usług, poczynając od inżynierii, konserwacji samolotów i ich modyfikacji, aż po naprawę i remontowanie podzespołów i materiałów.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
To, że z Tobą podpiszę umowę na dwa lata na doradztwo w zakresie odszkodowań od linii lotniczych, płatną po każdej usłudze, niekoniecznie znaczy, że będę do Ciebie przez te dwa lata, do samego końca trwania tejże przychodził
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Skoro jednak umowa ramowa jest na 2 lata, to znaczy, że jednak LOT zostawia sobie furtkę.... Z jednej strony to dobrze, bo pięcioma maszynami LOT swych planów nie zrealizuje, z drugiej, te obietnice Prezesa były takie kategoryczne...
Przed 1 maja 2012, ile maszyn zdąży się na C-Check wyprawić?
Domyślam się, że przed oddaniem pewnie LOT je będzie musiał do przeglądu oddać, tak?
PG, PE, PA.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
gon.olsen, czy możesz zdradzić czy najnowsza maszyna (lub maszyny) B767 we flocie LOTu zostaną i do dostarczenia 6,7,8go B787 będzie flota mix 767/787? Dobrze by było ... ja rozwoju siatki nie widzę, latając pięcioma maszynami.
OIW nie będzie żadnego docelowego "mixu" 767 z 787. Z odbiorem piątego Dreamlinera, ostatni 767 w LO idzie na zieloną trawkę. A raczej - na pustynię...
Dokładnie taki jest plan. Natomiast jak będzie... to zweryfikuje życie.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Zakładki