Strona 1 z 9 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 161
Like Tree47Likes

Wątek: SP-LPC - aktualne informacje na temat maszyny

  1. #1
    ATC
    ATC jest nieaktywny
    Awatar ATC

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    HNL/YYZ/KRK/RZE

    Domyślnie SP-LPC - aktualne informacje na temat maszyny


    Polecamy

    Widzę ,że nie ma obecnie "otwartej" dyskusji na temat bohatera wydażeń na okęciu z 01.11.11 , więc pytam tutaj , co się z nim obecnie dzieje ?
    [url=http://my.flightmemory.com][img]http://my.flightmemory.com/banner/Torontopilot80.gif[/img][/url]

  2. #2
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Stoi.

  3. #3
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Ale chyba w końcu właściciele się dogadali z ubezpieczycielem, więc chyba niedługo będą jakieś decyzje odnośnie 'Poznania'.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #4
    Awatar NovemberYankee

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    EPPO/POZ

    Domyślnie

    Czytałem kiedyś na pasażerze, że już nie wróci.
    "I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"

  5. #5
    Awatar kudak

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Grudziądz

    Domyślnie

    To, że nie wróci to już chyba wiadomo, teraz chcemy się dowiedzieć co dalej z samolotem, czy zostanie rozebrany lub gdzieś przewieziony, jeśli tak to jakim sposobem itp. Ma ktoś jakieś info na ten temat?

  6. #6

    Dołączył
    Dec 2011

    Domyślnie

    Pewnie jeszcze żadne decyzje nie zapadły...
    Mam lepsze pytanie, Pekin rusza 29 maja, mniej niż tydzień. Wiadomo coś o posiłkach dla obecnej floty? Bo 4 benki to chyba za mało. I tak są praktycznie cały czas w powietrzu...
    Takiego zastępstwa nie trzeba trochę wcześniej przygotować? Malowanie, jakiś przegląd konkretny przed wcieleniem do floty?

  7. #7
    Awatar NovemberYankee

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    EPPO/POZ

    Domyślnie

    Lata dla nas UR-AAH
    "I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"

  8. #8
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zel4 Zobacz posta
    Malowanie,
    Jakby to było stałe zastępstwo np. na rok to raczej tak. Ale u nas często sprawa jest załatwiana w sposób następujący: UR-AAH od Aerosvitu lata do Toronto jak trzeba a to co wtedy wolne obrobi Beijing.

  9. #9
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Do PEK póki lata mało C zaplanowany jest LPG. VV ma robić w dużej części YYZ i nic poza tym.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  10. #10
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Do PEK póki lata mało C zaplanowany jest LPG.
    Elite Fleet pełną gębą :-).
    aisle seat and mikii77 like this.

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez smnutka Zobacz posta
    Lata dla nas UR-AAH
    Bardzo dobra rejestracja...
    aisle seat likes this.

  12. #12
    ATC
    ATC jest nieaktywny
    Awatar ATC

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    HNL/YYZ/KRK/RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Bardzo dobra rejestracja...
    Byłem , widziałem. Leciałem nim do YYZ w C w grudniu. Stracone pieniążki niestety. klasa dalece odbiega od europejskiej.
    [url=http://my.flightmemory.com][img]http://my.flightmemory.com/banner/Torontopilot80.gif[/img][/url]

  13. #13

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ATC Zobacz posta
    Byłem , widziałem. Leciałem nim do YYZ w C w grudniu. Stracone pieniążki niestety. klasa dalece odbiega od europejskiej.
    Lie flat seats, config 2-1-2 i "złoty kibel" . Rzeczywiście klasa odbiega dalece od europejskiej, wkońcu samolot ex royal brunei.
    mikii77 likes this.

  14. #14
    ATC
    ATC jest nieaktywny
    Awatar ATC

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    HNL/YYZ/KRK/RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aidedmax Zobacz posta
    Lie flat seats, config 2-1-2 i "złoty kibel" . Rzeczywiście klasa odbiega dalece od europejskiej, wkońcu samolot ex royal brunei.
    Człowiecze. Pisałem o obsłudze i o jakości serwisu. Za 10K RT byłem bardzo zniesmaczony. A potrzeby mogę załatwić w nie pseudo złotym kiblu.
    [url=http://my.flightmemory.com][img]http://my.flightmemory.com/banner/Torontopilot80.gif[/img][/url]

  15. #15

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    UR-AAH od Aerosvitu lata do Toronto jak trzeba a to co wtedy wolne obrobi Beijing.
    UR-AAH z powodów prawnych nie może latać do USA. Łońskiego roku też latał tylko to Toronto i Hanoi.

  16. #16
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Dla ścisłości - w tym roku przede wszystkim ma latać UR-AAI, a inne (a mają 5 w identycznej konfiguracji) mogą stanowić podmiany. Dodatkowo, podobnie jak pod koniec poprzedniego wynajmu załoga będzie latać Lotowska z jednym członkiem personelu z VV.

    PS. Pierwszy rejs 02JUN LO45.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 26-05-2012 o 08:55
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  17. #17
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    UR-AAH z powodów prawnych nie może latać do USA. Łońskiego roku też latał tylko to Toronto i Hanoi.
    Wiem. Nie napisałem, że lata do USA.

  18. #18
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Do PEK póki lata mało C zaplanowany jest LPG.
    A fotele z LPC przełożyli? Bo jak nie, to znaczy, że ktoś upadł i nie podparł się rękoma zawczasu. Już brak IFE na lotach do Azji jest pewnym niedopatrzeniem, a wysyłanie tam biznesu w fotelach z lat osiemdziesiątych to jakaś totalna porażka. "Póki jest mało C" powinieneś w tej sytuacji napisać tak: "Póki w ogóle jest jeszcze C". A jak już C nie będzie, to można śmiało wynająć jakiś all-eco, pewnie będzie tańszy. Super taktyka.

    KubaB, dalej się cieszysz, że kupiłeś sobie C w tej "promocji duńskiej"? Bo ja wiedząc, że jest LPG, szybko bym ten bilet zwrócił i poleciał w Y, a dla Ciebie to o Kopenhagę mniej zachodu

  19. #19

    Dołączył
    Dec 2011

    Domyślnie

    Jeszcze mi się jedno pytanie urodziło...
    W tym raporcie wstępnym z lądowania jest napisane że nalot płatowca wynosi 85429 godzin i ilość lądowań 8002...
    Widać że to po podzieleniu da ponad 10.5 godziny każdego lotu... Gdzie on tyle nakręcił? LOT chyba takich długich tras nie ma...
    Czy może ten nalot płatowca to nie ilość godzin w powietrzu tylko ilość jakiś motogodzin czy godzin kiedy silniki pracują? Wtedy jeszcze dochodzi czas spędzony na lotnisku..?

  20. #20
    Awatar Butik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez zel4 Zobacz posta
    Jeszcze mi się jedno pytanie urodziło...
    W tym raporcie wstępnym z lądowania jest napisane że nalot płatowca wynosi 85429 godzin i ilość lądowań 8002...
    Widać że to po podzieleniu da ponad 10.5 godziny każdego lotu... Gdzie on tyle nakręcił? LOT chyba takich długich tras nie ma...
    Czy może ten nalot płatowca to nie ilość godzin w powietrzu tylko ilość jakiś motogodzin czy godzin kiedy silniki pracują? Wtedy jeszcze dochodzi czas spędzony na lotnisku..?
    Ludziska, błagam, nie wytrzymam już, nie na temat ale LICZBA... LICZBA godzin, LICZBA lądowań, LICZBA startów. BŁAGAM!!!

    Póki co LPC stoi sobie cały czas pod hangarem. Śmiesznie wygląda bez silników.
    DaKo, martineho and Mateos33 like this.

Strona 1 z 9 1 2 3 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 17-11-2013, 00:06
  2. 16-01-2013, 11:28

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •