Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 29
Like Tree5Likes

Wątek: LOT zwiększa komfort w klasie biznes

  1. #1
    Awatar jareczek

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie LOT zwiększa komfort w klasie biznes


    Polecamy

    Informacja otrzymana dziś mejlem:

    LOT zwiększa komfort w klasie biznes Od 9 lipca 2012r. Polskie Linie Lotnicze LOT zwiększają komfort swoich pasażerów podróżujących w klasie biznes poprzez wyłączenie wolnego fotela obok pasażera. Zmiana zostanie wprowadznona na międzynarodowych rejsach krótkodystansowych w samolotach typu Embraer oraz Bombardier Q400.

  2. #2
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Oo, i pięknie.

    edit: ciekawe, czy kosztem mniejszej podaży biznesu, czy ekonomicznych

  3. #3
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Napisane jest, że "zmiana zostanie wprowadzona na międzynarodowych rejsach krótkodystansowych w samolotach typu Embraer oraz Bombardier Q400." A co z 737?

  4. #4
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    A co z 737?
    a jak było do tej pory?

    no i już masz odpowiedź

  5. #5
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Na 737 już od jakiegoś czasu rozwiązanie takie funkcjonuje.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Wreszcie, po dobrych paru latach po konkurencji się na to zdecydowali.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    BWIADCADW

    Domyślnie

    Czy moze mi ktos wytlumaczyc? Co to znaczy wylaczenie fotela obok?

  8. #8
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Ze w samolotach w konfiguracji 2*2 masz zawsze fotel obok wolny i nikt obok nie siedzi.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  9. #9
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Czy moze mi ktos wytlumaczyc? Co to znaczy wylaczenie fotela obok?
    W 3-3 config z fotela srodkowego wychodzi stolik. Ja to nazywam Fake Euro C class bo fotel ten sam.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  10. #10
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Ze w samolotach w konfiguracji 2*2 masz zawsze fotel obok wolny i nikt obok nie siedzi.
    A czy wiesz może czy zrobią zgodnie z rozsądkiem, że np. w rzędzie 1 będzie blokowane B i D a w drugim A i C. Czy będzie to tak, że jak usiądzie/wybierze tak się zablokuje?

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Poprostu pax C będzie miał do dyspozycji 2 fotele, gdzie sobie usiądzie to już jego sprawa.

  12. #12
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PolishAir42 Zobacz posta
    W 3-3 config z fotela srodkowego wychodzi stolik. Ja to nazywam Fake Euro C class bo fotel ten sam.
    Teraz już nawet bardziej fake niż fake, bo przy chudych siedzeniach np LH to nawet stolika nie ma :-). Podłokietniki też się przesuwały.

  13. #13

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PolishAir42 Zobacz posta
    W 3-3 config z fotela srodkowego wychodzi stolik. Ja to nazywam Fake Euro C class bo fotel ten sam.
    A jak wygląda C class narrow body, w Amerykańskich liniach? Stosują inne fotele, jak np. Aeroflot czy China Eastern?

  14. #14
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mathew Zobacz posta
    A jak wygląda C class narrow body, w Amerykańskich liniach? Stosują inne fotele, jak np. Aeroflot czy China Eastern?
    Tak, nawet w EMB145 widziałem 2 duże fotele w rzędzie.
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  15. #15

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Generalnie prawie wszędzie poza Europą dominują osobne fotele w C we wszystkich typach maszyn. Tylko u nas na kontynencie kiepsko z twardym produktem.

  16. #16

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    No, z punktu widzenia pasażera, to faktycznie PolishAir42 ma racje. Fake euro C class

  17. #17
    Awatar Butik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marecki2010 Zobacz posta
    Generalnie prawie wszędzie poza Europą dominują osobne fotele w C we wszystkich typach maszyn. Tylko u nas na kontynencie kiepsko z twardym produktem.
    Z moich obserwacji wynika, że problem leży w nieprzewidywalności liczby pasażerów w C, więc klasa ta jest w samolocie dość elastyczna, a granicę między C a Y wyznacza przesuwana zasłonka - więcej osób z rezerwacją w C na danym locie powoduje jej przesunięcie w tył. Nieprzewidywalność ta może (choć nie musi) brać się m.in. ze znacznej, niczym nie uzasadnionej różnicy w cenie między tymi dwoma klasami.

    W US klasę tę na liniach wewnętrznych nazywa się najczęściej pierwszą (FIRST) i praktycznie zawsze są to znacznie szersze fotele z przodu: zamiast 3+3 -> 3+2 a nawet 2+2, zamiast 2+1 -> 2+1, zamiast 2+1 -> 1+1, a różnica w cenie za te siedzenia nie jest tak duża jak w EU.

    Jeszcze raz podkreślam, że powyższa wypowiedź nie jest w żadnym wypadku "ekspercką", a tylko i wyłącznie moją własną opinią po tym, co tu i tam udało mi się zaobserwować.
    puerto.lumbreras and Lukasz like this.

  18. #18

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Butik Zobacz posta
    Z moich obserwacji wynika, że problem leży w nieprzewidywalności liczby pasażerów w C, więc klasa ta jest w samolocie dość elastyczna, a granicę między C a Y wyznacza przesuwana zasłonka - więcej osób z rezerwacją w C na danym locie powoduje jej przesunięcie w tył. Nieprzewidywalność ta może (choć nie musi) brać się m.in. ze znacznej, niczym nie uzasadnionej różnicy w cenie między tymi dwoma klasami.
    Nieprzewidywalność jest dosyć ograniczonym wyzwaniem, ponieważ dane statystyczne pozwalają ją średnio bardzo znacznie zminimalizować.

    Większym wyzwaniem jest optymalizacja związana z różnicami między kierunkami lotów, na przykład WAW-LHR będzie miała w sposób trwały większy potencjał sprzedaży biletów C niż WAW-BEG. Przy sztywnych podziałach musiałbyś albo mieć dedykowaną flotę według typu kierunku, co zwiększa kompleksowość, czyli koszty lub operować upgradowaniem i downgradowaniem. Oba ostatnie deprecjonują premię za C, czyli mogą podważyć sens posiadania innych siedzeń.

    Temat na pewno warty przeanalizowania, ale tylko z twardymi danymi, czyli raczej nie na tym forum.
    Lukasz and olekorlo like this.

  19. #19
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Jeszcze pytanie, jaki procent foteli First w US jest zapełniany automatycznymi upgrade'ami dla statusowych. Bo że zawsze jest pełne, to fakt.

  20. #20
    Awatar Butik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Jeszcze pytanie, jaki procent foteli First w US jest zapełniany automatycznymi upgrade'ami dla statusowych. Bo że zawsze jest pełne, to fakt.
    Tysz prowda . W US/CO rzadko zdarza i sie latać z tyłu, mimo że bile staram się kupować "po taniości"...

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •