Strona 11 z 20 PierwszyPierwszy ... 9 10 11 12 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 220 z 384
Like Tree487Likes

Wątek: Następne Dreamlinery dla PLL Lot: SP-LRF i -LRG....

  1. #201

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    no to zmienia sytuację

  2. #202
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AdamT Zobacz posta
    A może tylko u nas CAŁA flota dalekodystansowa opiera się na 787
    Nie, u Norwegian tez. Oni je eksploatuja na maksa.

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    To daje 99% sprawności operacyjnej
    Tak, cos kolo tego, co podobno jest drugim rezulatem w samolotach dalekodsytansowych po 777.
    Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 13-08-2016 o 20:08
    pitterek likes this.

  3. #203
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    787-9 to by było piękne

    LOT rozbudowuje flotę. Nowe, większe dreamlinery nadlatują


    LOT negocjuje dostawę kolejnych trzech maszyn na przełomie 2018 i 2019 r. – dowiedział się DGP. Przewoźnik będzie jedną z europejskich linii o największej liczbie tych samolotów

    LOT powiększy flotę o kolejne samoloty szerokokadłubowe do obsługi tras do Ameryki Północnej i Dalekiej Azji. Na 2017 r. polski przewoźnik – zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami – zaplanował odbiór dwóch ostatnich z ośmiu zamówionych boeingów 787, które obsłużą m.in. nowe trasy do Newark i Los Angeles. Wtedy liczba dreamlinerów wzrośnie do ośmiu i zamknięty zostanie kontrakt z 2005 r. Ale to nie koniec.

    Jak dowiedział się DGP, prezes LOT Rafał Milczarski planuje wprowadzić do floty – prawdopodobnie w formule leasingu operacyjnego – trzy kolejne dreamlinery. Negocjacje w sprawie umowy leasingowej nie zostały jeszcze zamknięte, ale są na bardzo zaawansowanym etapie. Na operację przejęcia maszyn zgodziła się rada nadzorcza LOT. Przewoźnik sprawy nie komentuje.
    Według naszych ustaleń LOT jest zainteresowany większymi dreamlinerami niż obecnie. Dzisiaj używa sześciu (do 2017 r. będzie ich w sumie osiem) w wersji 787-8: na pokładzie znajdują się tu 252 fotele trzech klas. Według naszych ustaleń negocjowane trzy dreamlinery są w wersji 787-9, czyli przedłużonej o sześć metrów i z większą dopuszczalną masą startową. Tu liczba foteli może być bliższa 300, co obniża koszt transportu w przeliczeniu na pasażera. A plan jest taki, że przybędzie siedzeń w każdej z klas.
    Pod względem liczby dreamlinerów LOT pozostanie w ciągu najbliższych lat jednym z liderów wśród europejskich przewoźników pasażerskich. 11 takich maszyn mają linie Norwegian; po osiem British Airways i TUI Travel (chociaż ich docelowe zamówienia rozłożone na kolejne lata są większe). Pierwszy z ośmiu B787 ma przylecieć w tym roku do hiszpańskiej linii Air Europa.
    LOT obsługuje niemal 40 lotów rozkładowych dreamlinerami w tygodniu (zimą 30 rejsów, a do tego siedem czarterowych). Nowych pięć maszyn na początku 2019 r. da około 35 dodatkowych rejsów w tygodniu. W planach są m.in. kolejne połączenia na Daleki Wschód (pod uwagę brane są np. nowe miasta w Chinach) i rozwój kierunków transatlantyckich.
    Zwiększenie floty dalekodystansowej w krótkim czasie z sześciu do 11 maszyn to jednak także... problemy. Już w przyszłym roku, kiedy dreamlinerów będzie osiem, na Lotnisku Chopina dla jednego z nich zabraknie miejsca przy rękawie, więc pasażerowie będą do niego dowożeni autobusami, co znacznie obniża „prestiżowość” i ogólną jakość transportu.
    – Ruch lotniczy w Warszawie od lat rozwija się w tempie 5–7 procent, ale liczba operacji lotniczych utrzymuje się na stałym poziomie. To oznacza, że przewoźnicy operują coraz większymi maszynami – przyznaje Przemysław Przybylski, rzecznik Portów Lotniczych (PPL).
    Przewoźnik Air China od jesieni lata do Pekinu cztery razy w tygodniu airbusem A330-200, który zabiera 332 pasażerów. Emirates używają boeinga 777-300 (427 pasażerów), a nie wykluczają, że sprowadzą do Warszawy dwupokładowego airbusa A380 (517 pasażerów). Samoloty szerokokadłubowe wykorzystuje regularnie z Warszawy także Qatar Airways, Air Canada, UPS, a okazjonalnie El Al.
    Przewoźnicy alarmują, że już widać, że na Chopinie strefa non-Schengen jest za mała i brakuje płyt postojowych dla dużych maszyn. W 2015 r. warszawski port obsłużył 11,2 mln pasażerów, czyli teoretycznie ma jeszcze ponad 10 mln zapasu przepustowości. Szef PPL Mariusz Szpikowski twierdzi jednak, że w perspektywie kilku lat widać kres, ponieważ ruch dynamicznie rośnie. Na razie PPL szykują się do przebudowy strefy kontroli paszportowej. Potrzebne jest jednak wydłużenie pirsu północnego i zwiększenie liczby stanowisk dla samolotów. Na razie nie wiadomo, czy te inwestycje będą realizowane, bo nie ma decyzji co do przyszłości Chopina. Brane pod uwagę scenariusze to budowa Centralnego Portu Lotniczego albo tworzenie duoportu w oparciu o Okęcie i lotnisko w Modlinie. Rząd nie podjął na razie decyzji w tej sprawie.
    Dziś LOT wykorzystuje 45 samolotów. Do końca 2020 r. ich liczba ma wzrosnąć do 70, z czego 16 mają stanowić dreamlinery. Przewoźnik twierdzi, że zamierza trzymać się konsekwentnie jednego typu maszyny, bo to obniża koszty eksploatacji. Na ten rok firmazapowiada ponad 150 mln zł zysku na działalności podstawowej.

    LOT rozbudowuje flotę. Nowe, większe dreamlinery nadlatują - Transport - Gazeta Prawna - wiadomości, podatki, prawo, biznes i finanse
    ps; Oczywiście w artykule jest kilka bzdur, ale raczej trzeciorzędnych.

  4. #204
    Awatar skorzewski

    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Najważniejsze by wykladzina lepszej sza byla fot FB

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    Lukasz, martineho and maciass like this.

  5. #205

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    chciałby w Zoppot

    Domyślnie

    Ale stewka nie musi być lepsza
    Cani, KubaB and tartal like this.

  6. #206
    Awatar martineho

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK_OSKAR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Najważniejsze by wykladzina lepszej sza byla
    Celne spostrzeżenie. Ostatnio poważnie się zastanawiałem czy mam zdjąć obuwie, czy raczej nie ryzykować kontaktu skarpet z tym czymś.
    W trzyletnim samolocie tak nie powinno być.
    STYRO and Lukasz like this.
    W moim awatarze jest Górka. W tle.

  7. #207
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Coś o Nas
    "Informacje o możliwym zamówieniu większego model Dreamlinerów krążą w sieci - m.in. na forum lotnictwo.net.pl. "

    LOT może zamówić większe Dreamlinery - Pasazer.com
    Pozdrawiam, Airliner

  8. #208
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie

    Czyżby pojednanie przed świętami
    Sprzęt:Canon EOS 550D+GSO 10"+GSO 2x.
    My Airport Ciche-Baligowiec 1:400

  9. #209

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    Coś o Nas
    "Informacje o możliwym zamówieniu większego model Dreamlinerów krążą w sieci - m.in. na forum lotnictwo.net.pl. "

    LOT moşe zamówić większe Dreamlinery - Pasazer.com
    A myślałem że nowymi Drimkami się tak ekscytujecie...

  10. #210

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań,Toronto.

    Domyślnie

    Czy Romeo Gold / Romeo Hotel są już w produkcji?

  11. #211

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    KTW/EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    Czy Romeo Gold / Romeo Hotel są już w produkcji?
    Gold raczej nie co do Golfa, to brak mi wiedzy

  12. #212

    Dołączył
    May 2016

    Domyślnie

    na all things 787 jeszcze nie

  13. #213
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    Romeo Gold
    już był jeden złoty benek to czemu nie
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  14. #214
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie B787-9

    Dziś w DGP info, że LOT podpisał leasing na 3 szt. B787-9.


    LOT podisał umowę na dostawę trzech boeingów 787 w 2018 i 2019 r. - dowiedział się DGP. Na pokładzie będą 294 miejsca. 0 42 więcej niż dotychczas Wszystkie trzy maszyny mają wozić pasażerów na początku 2019 r. LOT będzie je leasingowa!. Umowa w tej sprawie została podpisana ze spółką Aviation Capital Group (ACC), która leasin-guje ponad 260 samolotów w 45 krajach. Dzisiaj LOT używa dream-linerów w wersji 787-8, dysponujących 252 fotelami trzech klas. Zmiana jest taka, że najnowszy leasing dotyczy maszyn w wersji 787-9 -przedłużonej o sześć metrów. LOT zamówił konfigurację z 294 fotelami, z czego 24 będą w klasie biznes (to daje sześć dodatkowych najdroższych siedzeń), 21 w premium economy (bez zmian) 1 249 ekonomicznej (o 36 foteli więcej).-

    Dla potrzeb siatki daleko-dystansowej potrzebujemy samolotów, które będą w stanie zabrać więcej pasażerów-potwierdza Adrian Kubicki, rzecznik LOT-u. - Dreamliner w wersji 787-9 jest oszczędniejszy w eksploatacji od innych samolotów w swoim segmencie, a dzięki większej liczbie foteli zapewnia niższy koszt operacyjny w przeliczeniu na pasażera - twierdzi nasz rozmówca.Dodatkowa korzyść jest taka, że B787-9 oferuje o ponad jedną czwartą większą przestrzeń ładunkową, co zwiększa rentowność przewozów cargo. Większy samolot jest o blisko 15-18 proc. droższy od krótszej wersji. LOT wylicza jednak, że potencjał przychodowy jest wyższy niż różnica w cenie wynikająca z wielkości maszyny.

    Większe dreamlinery LOT zamierza wstawić na połączenia do Nowego Jorku (na lotnisko JFK), a także do Chicago i Toronto. Czyli na te, które mają dziś największe obłożenie. A to uruchomi domino zmian w siatce przewoźnika. Na przykład uwolni dotychczasowe, krótsze dreamlinery. Będą one mogły zwiększyć częstotliwość na kierunkach azjatyckich, dziś obsługiwanych jako 3-4 loty tygodniowo (np. Seul i Tokio). Dzięki trzem nowym dreamlinerom powinna się też pojawić nadwyżka floty na nowe połączenie całoroczne, np. w Chinach (w grę wchodzą Shenzen i Kanton).To nie koniec zmian we flocie szerokokadłubowej LOT-u. Na ten rok przewoźnik zaplanował odbiór dwóch ostatnich maszyn z ośmiu zamówionych w 2005 r. Samoloty powinny się pojawić w czerwcu i lipcu. Będą latać min. na nowojorskie lotnisko Newark (to nowy kierunek).

    Problem w tym, że za te dwa samoloty trzeba się z Boeingiem rozliczyć. I właśnie ta operacja jest przedmiotem finansowych puzzli.Dłuższa wersja maszyny jest o 15-18 proc. droższa. Jak dowiedział się DCP, LOT ubiega się o możliwość spłaty tych samolotów w ramach leasingu finansowego, który umożliwiłby przejęcie ich na własność. Według ostrożnych szacunków w momencie zakończenia 12-letniej umowy leasingu każda z tych dwóch maszyn będzie warta ponad 35 mln dolarów. Ale żeby operacja się udała, LOT próbuje uzyskać gwarancje UK Export Finance, czyli brytyjskiej agencji wsparcia eksportu współpracującej z Boeingiem. Ta prześwietla właśnie kondycję finansową LOT. Tych informacji przewoźnik nie komentuje.Z naszych ustaleń wynika, że decyzja w sprawie gwarancji powinna zapaść w marcu. Tymczasem dostawa pierwszego z dwóch B787-8 spodziewana jest już w połowie roku. LOT zabezpiecza się w razie odmowy, szykując wariant leasingu operacyjnego dwóch dreamlinerów od ACC (czyli leasingodawcy trzech większych maszyn 787-9).Wskazanie w ciągu najbliższych tygodni leasingodawcy jest bardzo ważne. W przeciwnym wypadku Boeing będzie wymagał od LOT-u pilnej zapłaty brakującej części zaliczek za dwa ostatnie dreamlinery ze starej umowy. A to mogłoby pogorszyć płynność spółki w 2017 r.

    Mając 11 dreamlinerów w 2019 r., LOT pozostanie w ciągu najbliższych lat jednym z liderów wśród europejskich przewoźników pasażerskich. Jedenaście takich maszyn mają dziś linie Nor-wegian, a po osiem British Airways i TUI TravelStrategia LOT-u do 2020 r. zakłada wzrost udziału w rynku w Polsce do 25 proc. (z 19 proc. obecnie). W latach 2012-2014 LOT przyjął od rządu ponad pół miliarda złotych pomocy publicznej. Spółka szykuje się do opublikowania wyników za 2016 r. Prezes LOT-u Rafał Milczarski zapowiadał, że będzie to ponad 150 mirra zysku na działalności podstawowej.
    skorzewski, maciass, tbk and 11 others like this.

  15. #215
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Potwierdzenie że będą dłuższe dreamki:
    Zmiana jest taka, że najnowszy leasing dotyczy maszyn w wersji 787-9 – przedłużonej o sześć metrów. LOT zamówił konfigurację z 294 fotelami, z czego 24 będą w klasie biznes (to daje sześć dodatkowych najdroższych siedzeń), 21 w premium economy (bez zmian) i 249 ekonomicznej (o 36 foteli więcej).
    LOT i nowe boeingi. Większe dreamlinery nadlatują - Transport - Gazeta Prawna - wiadomości, podatki, prawo, biznes i finanse
    Stoarn, QbaqBA and pawel111 like this.

  16. #216

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    😍😍😍

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  17. #217
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez l410driver Zobacz posta
    Zmiana jest taka, że najnowszy leasing dotyczy maszyn w wersji 787-9 -przedłużonej o sześć metrów. LOT zamówił konfigurację z 294 fotelami, z czego 24 będą w klasie biznes (to daje sześć dodatkowych najdroższych siedzeń), 21 w premium economy (bez zmian) 1 249 ekonomicznej (o 36 foteli więcej).
    1249 miejsc w ekonomiku? Ufff, no będzie ciasno, ciasniej niż w B767 mającym latać do Newark

  18. #218
    Awatar skorzewski

    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    ciekawe czy fotele będą w nich bardziej wytrzymałe


    Maciek MackLOT Polish Airlines

    18 styczeń ˇ

    Na reklamach super, w rzeczywistości trochę słabo to wygląda: flagowy dreamliner, klasa PREMIUM economy. Obicia foteli brudne i poplamione. Oparcia naprawione w sposób budzący politowanie. I może warto raz na jakiś czas zajrzeć do schowków na monitory bo chyba nikt tam od nowości nie sprzątał, niedługo coś tam wyrośnie... LO6524.




    Lukasz likes this.

  19. #219

    Dołączył
    Jun 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez l410driver Zobacz posta
    Prezes LOT-u Rafał Milczarski zapowiadał, że będzie to ponad 150 mirra zysku na działalności podstawowej.
    Ten zysk to netto czy brutto?

  20. #220

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań,Toronto.

    Domyślnie


    Polecamy

    Myślę że będzie to informacja 2017 roku !!

Strona 11 z 20 PierwszyPierwszy ... 9 10 11 12 13 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •