TAP na A330 »   29.04. TAP na A330 w WAW        B747 AIR INDIA »   26.04 B747 Air India w WAW   

Strona 2 z 17 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 321
Like Tree367Likes

Wątek: Następne Dreamlinery dla PLL Lot: SP-LRF i -LRG....

  1. #21

    Dołączył
    Feb 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    LN86 ZA272 SP-LRC 787-8 LOT Polish Airlines RR Trent 1000 Pre-Flight Prep Everett Flightline Stall 105 Everett
    LN87 ZA273 SP-LRD 787-8 LOT Polish Airlines RR Trent 1000 Pre-Flight Prep Everett Fuel Dock F-5 Everett
    LN88 ZA274 SP-LRE 787-8 LOT Polish Airlines RR Trent 1000 Pre-Flight Prep Everett Flightline Stall 102 Everett

    Czemu nasze LOTowskie maszyny stoją bez silników? Np. następny 787 (dla Japan Airlines) już silniki ma.

  2. #22
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    Oglądałem na mapach Google lotnisko EPWA i obok siebie grzecznie stały SP-LPA oraz SP-LPC. Stąd moja opinia o numerze na widzianym z góry. Oczywiście, to drobiazg, który nie ma żadnego znaczenia.

    Cytat Zamieszczone przez Labi
    Czemu nasze LOTowskie maszyny stoją bez silników? Np. następny 787 (dla Japan Airlines) już silniki ma.
    Wszystkie, włącznie z LRE muszą mieć zamontowane silniki, przecież mają status flightline bądz fuel dock. Jako dowód fotka LRC:

    http://farm9.staticflickr.com/8497/8...389b9db4_b.jpg

  3. #23

    Dołączył
    Feb 2012

    Domyślnie

    Może to wynika z jakiegoś małego niedopatrzenia prowadzącego blog. Ale i tak - pokłony dla niego!

    Przy okazji: ma ktoś, lub widział, zdjęcie Romeo-Echo? :>

  4. #24

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Labi Zobacz posta
    Może to wynika z jakiegoś małego niedopatrzenia prowadzącego blog. Ale i tak - pokłony dla niego!
    Raczej z tego, że jest przygotowane miejsce na wpis "1 test flight" "2 test flights" itp. Wśród egzemplarzy o statusie "Pre-Flight Prep" tylko LN89 ma jeszcze wpis "Engines Attached". Reszta ma już puste pole.

  5. #25
    Awatar Jarek83

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    New York

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez WuMike Zobacz posta
    Brakuje mi jednej, małej rzeczy, mianowicie rejestracji na górnym pokryciu skrzydła tak, jak to jest w B767 lub choćby w 787 Air India.
    Numery rejestracji w 767 byly tylko na prawym skrzydle LPA i LPC i chyba na dwusetkach . PB , PE , PF i PG nie mialy juz tego malowania a przynajmniej wtedy kiedy nimi lecialem .

  6. #26
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

  7. #27
    Awatar griniu5

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    UK

    Domyślnie

    https://docs.google.com/spreadsheet/...2dSUlRNWEFOOVE a o to I dowod wydaje mi sie ze to bedzie wczesniej niz 20 lipiec.

  8. #28

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Zeby nie zakladac nowego watku: Jesli w Locie pojawią sie 789, to czy beda mialy kolejne rejestracje LR*, czy tez "R" bedzie zmienione na inną litere, a jesli to drugie, to jaką?

  9. #29
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Żadne 789 się nie pojawią.
    Stoarn and aisle seat like this.

  10. #30

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    IATA AGM 2013: LOT long-haul operation to return to normal in Aug-2013

    IATA AGM 2013: LOT long-haul operation to return to normal in Aug-2013

    LOT Polish Airlines CEO Sebastian Mikosz told (04-Jun-2013) CAPA on the sidelines of the IATA annual general meeting in Cape Town that the carrier’s long-haul operation will be back to normal by the end of Aug-2013 after being impacted for several months by the grounding of its 787 fleet. Mr Mikosz says LOT had to extend leases on its fleet of 767s and wet-lease aircraft in order to maintain its long-haul network after the global 787 fleet was grounded in Jan-2013. “It created a huge mess. The grounding for us was a much bigger problem than for other carriers,” Mr Mikosz says. Other 787 operators do not rely as heavily as LOT on the 787 for their long-haul operations. LOT resumed 787 operations on 01-Jun-2013 and currently has a fleet of three 787s. Mr Mikosz says LOT will have a fleet of five 787s by the end of Aug-2013. He says LOT’s sixth and final 787 will be delivered in 1H2014, allowing it to add in summer 2014 frequencies to New York and Chicago. The carrier currently serves four long-haul destinations, New York, Chicago, Toronto and Beijing, with a mix of 787s and 767s. The 767s are now slated to be phased out later this year

    IATA AGM 2013: LOT long-haul operation to return to normal in Aug-2013 | CAPA - Centre for Aviation
    „Oceniam, że szanse powodzenia pana misji są zaledwie na poziomie 1%. Dziękuję.”
    - Henryk Zimakowski, były Dyrektor PLL LOT ds. ekonomiczno-handlowych,
    do Sebastiana Mikosza, Prezesa PLL LOT SA, 20.02.2013, Komisja Skarbu Państwa

  11. #31
    Awatar ojcie_c

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    kraju małego dyktatora i marionetkowego nie-rządu.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stefann Zobacz posta
    Żadne 789 się nie pojawią.
    OIDP Lot ma prawa zakupu 787-9, więc nie jest to do końca prawdą. A czy się pojawią we flocie, tradycyjnie pokaże czas.

    Dla porównania: LO swego czasu, po dostarczeniu SP-LOA, -LOB i -LPA, złożył zamówienie na 5 dodatkowych 767-300ER, a w połowie lat 90-tych zamówił też 2 737-800 z opcją na 10 dalszych. Oczywiście samoloty z tych zamówień nigdy nie zostały odebrane.
    http://czteryzero.wordpress.com <- blog o muzyce, lotnictwie, górach i różnych różnościach...

    Who's making your decisions? You or your religion? Your governments, your countries, you patriotic junkies? - Martin L. Gore

  12. #32

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    IATA AGM 2013: LOT long-haul operation to return to normal in Aug-2013
    ciekawe - tylko szczesc B787? chyba ze miało to oznaczac ostatni, który wypełni lukę we flocie - kolejne (nr 7 i 8) to już rozwój floty (choć pamiętam czasy gdy LO miał 7 maszyn LH) i widać strategię tzn koncentracja na Atlantykach - po 3 rejsy dziennie do NYC i ORD w sezonie letnim 2014
    Stoarn likes this.

  13. #33
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    ^^ narazie nie przejmowałbym się relacją anglojęzycznego portalu z tego, co podobno powiedział Mikosz.

  14. #34

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Biorąc pod uwagę kondycję finansową LOTu, to kto wie Opchnięcie dwóch pewnych okienek Norwegom nie byłoby zapewne niczym, o czym LOT zamierzałby trąbić, nie?

    Tak jak z pierwotnych opcji na 6 maszyn i praw zakupu dalszych 5, zrezygnowano cichaczem

  15. #35
    Awatar ojcie_c

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    kraju małego dyktatora i marionetkowego nie-rządu.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Tak jak z pierwotnych opcji na 6 maszyn i praw zakupu dalszych 5, zrezygnowano cichaczem
    Czyli co? Odbierają SP-LRH i finito?
    http://czteryzero.wordpress.com <- blog o muzyce, lotnictwie, górach i różnych różnościach...

    Who's making your decisions? You or your religion? Your governments, your countries, you patriotic junkies? - Martin L. Gore

  16. #36
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2013

    Domyślnie

    W chwili obecnej , to odbiorą RE i na więcej nie ma co liczyć.

  17. #37

    Dołączył
    Jun 2013

    Domyślnie

    1. Kiedy beda wycofane wszystkie 767?
    2. Jaki jest program wprowadzania 787 (trasy). W sensie kiedy rusza loty 2 787 do Ord i Jfk na dzien? Chcialbym sie wybrac w sierpniu do Nowego Jorku ale jak mam trafic przy wczesniejszym locie na 767 (a taki teraz pokazuja) to ja dziekuje:/

  18. #38

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Galvestoon Zobacz posta
    1. Kiedy beda wycofane wszystkie 767?
    2. Jaki jest program wprowadzania 787 (trasy). W sensie kiedy rusza loty 2 787 do Ord i Jfk na dzien? Chcialbym sie wybrac w sierpniu do Nowego Jorku ale jak mam trafic przy wczesniejszym locie na 767 (a taki teraz pokazuja) to ja dziekuje:/
    787 już lata codziennie ORD i wg rozkładu JFK , YYZ, aczkolwiek zdarzają się pojedyncze podmiany na 767

  19. #39

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MalyEPWA Zobacz posta
    787 już lata codziennie ORD i wg rozkładu JFK , YYZ, aczkolwiek zdarzają się pojedyncze podmiany na 767
    Lata do ORD, od początku lipca także do YYZ w całości 787, natomiast do JFK to pojedyncze są loty B787 (dwa, później 4 z 11 w tygodniu). Do JFK masz loty wprowadzone w systemie, wybierz te gdzie jest 787 i leć

  20. #40
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2013

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Lata do ORD, od początku lipca także do YYZ w całości 787, natomiast do JFK to pojedyncze są loty B787 (dwa, później 4 z 11 w tygodniu). Do JFK masz loty wprowadzone w systemie, wybierz te gdzie jest 787 i leć
    Nie lata w całości do YYZ 787, nie pisz bzdur.

Strona 2 z 17 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •