bardzo doceniam Twój niezwykle przyjazny charakter postu, zatem przeczytaj proszę raz jeszcze co napisałem, a dopiero po tym fakcie komentuj, bo jak to sam ładnie napisałeś "bzdury" Ci się wtedy zdarzają w komentarzu.
Wersja do druku
Wiadomo już coś kiedy ma przylecieć SP-LRD?
Krążą słuchy, że "na dniach". Wczoraj zakończył loty C-x (customer's flight).
mam takie pytanko ... Czy LRD musi lecieć do PL na pusto czy moze z pasażerami np. z JFK a 767 by sobie na pusto wrócił. Czy teoretycznie istnieje taka możliwość?
Chyba niczego nie ma w przepisach zeby tego zabranialo ale chyba nie ma to duzego sensu z punktu widzenia logistyki.
SP-LRF ustawiony jako Line Number 161
LN161 ZA275 SP-LRF 787-8 LOT Polish Airlines RR Trent 1000 To be assembled in Everett
Witam
Czy można prosić o update dostawy SP-LRE oraz SP-LRF?
pozdrawiam
Bartek
Chyba ktoś tutaj już pisał, że LRE ma być dostarczony do końca lipca, a LRF w pierwszym kwartale 2014, o ile się nie mylę.
Oby ten RF przyleciał kiedykolwiek...
RF jest już wpisany na listę produkcyjną i dostał LN # Boeinga.
Ja bardziej martwiłbym się o RG i RH...
Dla fanów 787-9:
LOT chce kupić samoloty średniej wielkości i nowe Dreamlinery - Biznes w INTERIA.PL
"Dzięki elastycznemu wykorzystaniu Dreamlinerów, LOT chce doprowadzić do sytuacji, w której każdy z pięciu dostarczonych samolotów tego typu będzie cały czas latał. Szósty z ośmiu zamówionych Boeingów 787 ma dotrzeć do Polski wiosną przyszłego roku. Siódmy - pod koniec 2014 r., a ósmy wiosną 2015 r. Nie wiadomo jednak, czy dwa ostatnie Dreamlinery nie zostaną zamienione na większą wersję 787-9.
- Nie ukrywam, że ta wersja nas kusi, natomiast tylko w przypadku siódmego i ósmego egzemplarza. Obserwujemy wzrost rynku, więc model -9 jest dość atrakcyjny. Mono-flota, czyli jeden układ handlowy jest dużą przewagą tej floty, którą mamy i nie jesteśmy pewni, czy ewentualnie otwarcie jakiegoś nowego połączenia skompensowałoby zwiększenie floty samolotów do modelu -9. Myślimy o tym - zapowiada Mikosz."
:)
Uważam, że tego typu dywersyfikacja, w obrębie jednej rodziny powinna być zdecydowanie korzystna, dlatego kibicuję F i G, aby stały się "dziewiątkami".
Walory estetyczne to dodatek, 787-9 to dla mnie chyba najładniejszy samolot pasażerski dotychczas zaprojektowany.
G i H, o ile rozumiem... a ja kibicuję, żeby później odsprzedać A-F i zastąpić je 789 - jeśli oczywiście LOT przetrwa, bo z takimi małymi maszynami każda konkurencja nas zje :(
^^ G i H oczywiście. 788 mogłyby i powinny zostać, ale w innych proporcjach, np. 5 x 789 plus 3 x 788 lub po połowie.
Chciałbym nawiązać do tytułu wątku..... Jeżeli nr 7 i 8 zostaną zamienione na B787-9 to na 99% dostaną nowy REG: SP-LSA i SP-LSB zgodnie z tradycją.
Wie ktoś może cos na temat następnych drimkow z informacji podawanych do tej pory , wynika ze kolejny (SP-LRG) ma być dostarczony pod koniec roku. Jest to realne?