Skad to wiecie?
Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
Jeśli wierzyć pewnemu blogowi kolejny 788 otrzymał line number 568
fuji finepix s2950
568 ZA276 SP-LRG 787-8 LOT LOT Polish Airlines LOT Polish Airlines RR Trent 1000 To be assembled in Everett Everett 40-26
Szkoda, że nie -9, ale dobrze, że będzie.
Myślę że raczej będzie przed sezonem lato 2017. Tak na przełomie Q2/Q3 2017. Czy mogę kogoś poprosić o link do tego bloga i listy 'assembly line'.
Dzięki
All things 787 - blog
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1FH3Y2-vRUgojntPkCSJI5Pd-15rsJ1a0SFCRaT-iqgo/pub?single=true&gid=2&output=html - link do tabelki
Proszę Cię bardzo
"I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"
Pojawił się w zestawieniu kolejny 787 dla LOT
583 ZA277 SP-LRH 787-8 LOT LOT Polish Airlines LOT Polish Airlines
Wydaje się, że Dreamlinery LOTu są wyjątkowo awaryjne ale może to być efekt heurystyki dostępności, gdyż każdy tego typu przypadek jest nagłaśniany, nierzadko w ogólnopolskiej TV podczas gdy awarie floty LH nie są tak komentowane (inna sprawa, że LH przez to, że ma więcej samolotów i większą siatkę może łatwiej podstawić inny samolot lub zorganizować miejsca w innych lotach, nawet z siatki własnej grupy - Swiss, Austria).
Czy ktoś zna statystyki porównawcze odwołanych i opóźnionych operacji samolotami B788 w LO do tego samego typu u innych przewoźników oraz do innych maszyn o porównywalnych parametrach np. B763, A333, A350, Il-96 (to raczej jako ciekawostka bo nie sądzę aby ktokolwiek rozważał zamianę na ten typ).
BTW Może LO powinien był dogadać się na kupno Il-96 w zamian za prawa do lotów nad Syberią. ;-)
Doktoratu nie ma co pisać. LO ma taką samą 'dispatch reliability' jak wszyscy użytkownicy tej floty, ale tylko u nas 'Dreamliner zjadł śniadanie'.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
A może tylko u nas CAŁA flota dalekodystansowa opiera się na 787
Ponadto musisz przyznać, że to przede wszystkim sam LOT "orze" tymi samolotami w każdej reklamie, reklamówce i zapowiedzi wszelkich połączeń na nich wykonywanych. "LOT jest super bo ma 787 - najnowocześniejszy, najbardziej komfortowy samolot pasażerski"
Adam
Patrzcie - jest 6 drimków, każdy z nich leci dwa razy dziennie - co daje 84 loty w tygodniu. Średnio słychać raz na dwa, trzy tygodnie. Czyli 2 loty na 200 (w tą i z powrotem) są odwołane. To daje 99% sprawności operacyjnej - czy jak to tam (DR - jak Egon napisał), Moim zdaniem jest to wynik doskonały. Dla każdego samolotu można to policzyć. Tylko, że dasze, benki i erjoty nie jedzo śniadań
Pitterek
Ze strony producenta : - LRG ma być być 1 czerwca 2017 roku a LRH - półtora miesiąca później
Czy -LRG i -LRH będą miały nowe wnętrze (tapicerki w linie, fale)?
P.S.
Dzień dobry, Państwu - to mój 1. post
myślę iż te daty to rozpoczęcie procesu składania...datę odbioru można ustalić na podstawie poprzednich dostaw.... reasumując jesienią 2017 powinno latać dla LOT 8 szt, i tu mam wątpliwość...czemu skoro przesunięto zamówienia nie przeciągnięto tego na sezon wiosna 2018? mam wrażenie że na zimę to nawet czartery nie wypełnią 8 szt., chyba że są jakieś inne pomysły?
Zakładki