Strona 3 z 14 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 262
Like Tree151Likes

Wątek: SP-LRC B787 Dreamliner - informacje, opinie.

  1. #41
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie


    Polecamy

    Wylądował przed chwilą. Udało mi się zapolować na screen-capa. Czekamy na pierwszy raport z oblotu.

  2. #42

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Obserwowałem go równocześnie w kamerze KPAE i na FR24. Okazuje się że FR24 jest około 5 minut do tyłu.
    Pozdrawiam Marcin (mkonst)

  3. #43
    Awatar chojnice1

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    Chojnice

    Domyślnie

    I wylądował.

  4. #44

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    dwa screeny


  5. #45
    Awatar toudi24

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mkonst Zobacz posta
    Obserwowałem go równocześnie w kamerze KPAE i na FR24. Okazuje się że FR24 jest około 5 minut do tyłu.
    Były na FR24 2 loty - Ten na pomarańczowo jest opóźniony o 5 minut natomiast przed nim była mniejsza żółta ikonka i w czasie bardziej rzeczywistym


    Screeny z lądowania


    Pozdrawiam, Tobiasz

  6. #46

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Reuters podaje powołując się na Boeinga, że "poszło zgodnie z planem". Były członek NTSB ponoć nawet stwierdził, że możliwy jest powrót do służby w kwietniu co wydaje się być zbyt optymistyczne.
    UPDATE 4-Boeing 787 takes to sky in first flight check | Reuters

  7. #47
    Awatar toudi24

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jumbojet Zobacz posta
    Reuters podaje powołując się na Boeinga, że "poszło zgodnie z planem". Były członek NTSB ponoć nawet stwierdził, że możliwy jest powrót do służby w kwietniu co wydaje się być zbyt optymistyczne.
    UPDATE 4-Boeing 787 takes to sky in first flight check | Reuters
    A co miało pójść źle w tak krótkim locie Problemy z bateriami nie zdarzały się przecież w krótkich lotach czy lotach testowych a dopiero daleko dystansowych o ile się nie mylę
    Pozdrawiam, Tobiasz

  8. #48

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez toudi24 Zobacz posta
    Problemy z bateriami nie zdarzały się przecież w krótkich lotach
    Incydent ANA był lotem krajowym. Tu nie ma znaczenia długość lotu a prawidłowa praca zmodyfikowanej baterii, która miała być przetestowana w tym locie. Dla Boeinga prawidłowy przebieg lotu jest o tyle istotny, że pozwala przeprowadzić dalsze loty testowe (o których zasygnalizowali w artykule) na potrzeby FAA i szybką certyfikację nowej baterii.

  9. #49
    Awatar toudi24

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jumbojet Zobacz posta
    Incydent ANA był lotem krajowym. Tu nie ma znaczenia długość lotu a prawidłowa praca zmodyfikowanej baterii, która miała być przetestowana w tym locie. Dla Boeinga prawidłowy przebieg lotu jest o tyle istotny, że pozwala przeprowadzić dalsze loty testowe (o których zasygnalizowali w artykule) na potrzeby FAA i szybką certyfikację nowej baterii.
    Zatem bądźmy dobrej myśli
    Pozdrawiam, Tobiasz

  10. #50
    Awatar Cargolux

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    EPKK,YPPH

    Domyślnie

    787 Functional Test Flight - March 25, 2013 - a set on Flickr
    jest tam parę zdjęć z lotu testowego i ciekawy artykuł nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale coś tam piszą o certyfikacji nowych baterii na naszym samolocie
    Fazi likes this.
    Nikon D90 + Nikkor 18-105mm VR + Sigma 70-300mm, Sony DSC-H5

  11. #51
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    Istotnie. Z tego, co pamiętam, na testowej maszynie o n-rze bodaj ZA005 (pierwszy z silnikami GeNx) będą się odbywały próby naziemne, mające na celu doprowadzić baterie do stanu powyżej limitów operacyjnych, co spowoduje ich zniszczenie. Na tej podstawie wyciągnięte zostaną kolejne wnioski odnośnie wprowadzonych poprawek.

  12. #52
    Awatar dziadek_tadeusz

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    okolice Siedlec

    Domyślnie

    A może być tak, że LOT będzie pierwszą linią na świecie posiadającą latającego B787 po zdobyciu wszystkich certyfikatów?
    broneq likes this.

  13. #53

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Już z tym pierwszeństwem LOTu we wszelkich wymyślnych osiągnięciach nie przesadzajmy.
    sprajt2 likes this.

  14. #54

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Gdzieś taki rysunek satyryczny widziałem:

    prezes (w domyśle LOT) lub minister "Przygotujcie plan ceremonii przyjęcia dreamlinera z nowymi bateriami!".

  15. #55
    Awatar Cargolux

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    EPKK,YPPH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dziadek_tadeusz Zobacz posta
    A może być tak, że LOT będzie pierwszą linią na świecie posiadającą latającego B787 po zdobyciu wszystkich certyfikatów?
    No ciekawe nawet jak SP-LRC jako pierwszy przyleci do Polski z nowymi bateryjkami to chyba tak od razu z rejsami za Atlantyk nie ruszy, pewnie znowu będą jakieś loty szkoleniowe, bo pewnie załogi będą sobie chciały przypomnieć to i owo po tych kilku miesiącach kiedy ostatni raz lecieli 787
    Nikon D90 + Nikkor 18-105mm VR + Sigma 70-300mm, Sony DSC-H5

  16. #56
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Baterie to są w latarce turystycznej. 787 ma akumulatory.
    Fazi, kebapf and MAVERICK like this.

  17. #57

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Baterie to są w latarce turystycznej. 787 ma akumulatory.
    787 nie jest też craplinerem, flatlinerem, itd., więc bądź konsekwentny
    Finch, broneq, wiktor159 and 5 others like this.

  18. #58

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z Mielca rodem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez shiver Zobacz posta
    787 nie jest też craplinerem, flatlinerem, itd.
    Jest
    Co tu napisać....

  19. #59
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez shiver Zobacz posta
    787 nie jest też craplinerem, flatlinerem, itd., więc bądź konsekwentn
    Jak już cytujesz, to nie przekręcaj cytatów i nie wyrywaj z kontekstu, proszę.

  20. #60
    Awatar Olson

    Dołączył
    Nov 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Cargolux Zobacz posta
    No ciekawe nawet jak SP-LRC jako pierwszy przyleci do Polski z nowymi bateryjkami to chyba tak od razu z rejsami za Atlantyk nie ruszy, pewnie znowu będą jakieś loty szkoleniowe, bo pewnie załogi będą sobie chciały przypomnieć to i owo po tych kilku miesiącach kiedy ostatni raz lecieli 787
    Zacznijmy od tego, że niektórzy piloci LOTu, przeszkoleni już na symulatorze 787, nie siedzieli jeszcze za sterami tego samolotu.
    Pozdrawiam, Ola

Strona 3 z 14 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •