Strona 1 z 31 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 606
Like Tree295Likes

Wątek: 787 - powrót do operacji

  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie 787 - powrót do operacji


    Polecamy

    Pytanie do członków, mających "chody" w LO: czy wiadomo już na kiedy wstępnie jest zaplanowany powrót 787 na siatkę?

    Pytam, bo pojawiły się już konkretne daty od QR i UA i ciekaw jestem, czy LO ma też już jakiś rozkład zaplanowany.

    Dziękuję.

  2. #2
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    52

    Domyślnie

    Zakładając, że SP-LRC ma już właściwe baterie a LRD i LRE są też "gotowe" do odbioru, to można domniemać szybsze włączenie maszyn do siatki niż w QR czy UA. Ale to jedynie me własne dywagacje.
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Mniej znaczy więcej" - Ludwig Mies van der Rohe
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."

  3. #3
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    To by było super.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    A co z ponownym przeszkoleniem załóg? I co z tym ze LO deklarował, ze najpierw maszyny będą latac testowo (już po powrocie do LO) a dopiero później w normalnej siatce połączen. Ale zgadzam się - im szybciej wrocą tym lepiej (choć będą latac np. z pustym eco+, bo...tych biletów nie ma w ofercie...)

  5. #5

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    (choć będą latac np. z pustym eco+, bo...tych biletów nie ma w ofercie...)
    będą jak Y dla statusowych zapewne

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez boommax Zobacz posta
    będą jak Y dla statusowych zapewne
    zapewne tak choć dla linii to realne straty...choć to już szczegolowe rozwazania. Najpierw sprawy strategiczne czyli termin powrotu

  7. #7
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    będą z lotniskowca startować ?

    Boeing 787 Dreamliner combat takeoff - YouTube


  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stefann Zobacz posta
    będą z lotniskowca startować ?

    Boeing 787 Dreamliner combat takeoff - YouTube

    No niezłe! Chociaz juz nie tak szokujace po tym, jak startowal 346 na Salonie Le Bourget w 2003. (I potem jego przelot na malej predkosci i duzym kącie natarcia...)

    Byloby milo gdyby (dla zatarcia "sredniego" wrazenia marketingowego z ostatnich miesiecy) pokazali cos takiego na Le Bourget w czerwcu. (Chociaz w 2003 773ER widzialem tam "tylko" na statyce (moze w inne dni latali), podobnie 772LR w 2005.)

    PS. Tu http://www.aviationpics.de/appr/app.htm jest ladny podpis pod (nad) pierwszym zdjeciem w czesci "Kai Tak".
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 11-04-2013 o 15:59

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    108

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stefann Zobacz posta
    będą z lotniskowca startować ?
    Chyba, że wskrzeszą typ "Zuikaku"
    mgab and TomaszRT like this.

  10. #10
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Niepewna data powrotu dreamlinera | ekonomia24.pl

    Pesymistycznie do szybkiego powrotu dreamlinerów jest nastawiony prezes LOT Sebastian Mikosz. Jak mówi, wie, że decyzja FAA to dopiero początek procesu wznowienia regularnych lotów. Dlatego w LOT obowiązuje nadal data październikowa, do tego czasu do obsługi długodystansowych tras, na których miały latać dreamlinery, przewoźnik wykorzystuje wypożyczone maszyny.
    – Dla nas najgorsza jest ciągła niepewność. Ponowne uruchomienie dreamlinerów nie będzie proste. Trzeba znów szkolić pilotów, zapewnić certyfikaty, sprawdzić maszynę. Złoszczę się, bo po czterech latach opóźnienia partner, któremu ufamy od lat, nie zapewnia nam oparcia. Nie czuję się specjalnie „zaopiekowany", mimo że jesteśmy jedyną linią, która wszystkie połączenia długodystansowe planuje obsługiwać nowymi Boeingami – mówi „Rz" Mikosz.
    Jarek83 and kacper232 like this.

  11. #11

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Chyba się chłopak wkurzył. Wreszcie!

  12. #12

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mikosz Zobacz posta
    Złoszczę się, bo po czterech latach opóźnienia partner, któremu ufamy od lat, nie zapewnia nam oparcia. Nie czuję się specjalnie „zaopiekowany", mimo że jesteśmy jedyną linią, która wszystkie połączenia długodystansowe planuje obsługiwać nowymi Boeingami
    Przez takie teksty jeszcze bardziej ośmiesza LOT przed kontrahentami.
    stefann likes this.

  13. #13
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kacper232 Zobacz posta
    Chyba się chłopak wkurzył. Wreszcie!
    A jego zlosc wszystkich strasznie obchodzi...
    KZ

  14. #14
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Ja się z Panem Prezesem łączę w "niezaopiekowaniu". A w Chicago, mówią mu na to tak: - Nie mamy pańskiego płaszcza. I co nam Pan zrobi?
    Swoją drogą wygląda to tak, jakby LO miał szanse najszybciej powrócić do użytkowania 787, ale teraz nagle taki margines bezpieczeństwa zakładają, że ciągle o październiku mówią.

  15. #15
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie

    Brzmi to dla mnie jak pierwsze skowronki zastapienia E-Jetow Airbusami.

  16. #16
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Dla mnie to brzmi w kilku aspektach.

    - nie powiedział by nic, to by mu zarzucili, że nic nie robi
    - powiedział ... to mówią "a co to da" a część w tym ja odbiera to jako szczerość i nie obiecywania gruszek na wierzbie

    to mądry gościu, więc może sobie pogrywa z Boeingiem,
    - w sprawie 787 i odszkodowania, którego oficjalnie nie zapisano w papierach, powiedział to minister archeolog na debacie w sejmie
    - wymuszeniu ciekawej opcji na 737
    - tudzież daje poniekąd znak Airbusowi, niby nie "rozmawiamy" z Wami ale może zaoferujecie nam coś ciekawego coby dać pstryczka Boeingowi
    Konrad Nowacki and mgab like this.

  17. #17
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Dobrze ze się odezwał, ale mógł to zrobić nieco lepiej. Argumenty jakie użył nieco ośmieszają LOT. Na szczęście jeszcze Kościuszki, Pułaskiego i JPII nie przywołał.

    Ja bym powiedział tak: "Złoszczę się, bo po czterech latach opóźnienia partner, któremu ufamy od lat, nie zapewnia nam oparcia. Nie czuję się „zaopiekowany" na poziomie godnym Boeinga lub Airbusa."

  18. #18

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Widać że wypowiedz jednak skuteczna. Są jeszcze tacy którzy dają się nabrać...

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    to mądry gościu, więc może sobie pogrywa z Boeingiem,
    - w sprawie 787 i odszkodowania, którego oficjalnie nie zapisano w papierach, powiedział to minister archeolog na debacie w sejmie
    - wymuszeniu ciekawej opcji na 737
    - tudzież daje poniekąd znak Airbusowi, niby nie "rozmawiamy" z Wami ale może zaoferujecie nam coś ciekawego coby dać pstryczka Boeingowi
    CRC likes this.

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gaugan Zobacz posta
    Brzmi to dla mnie jak pierwsze skowronki zastapienia E-Jetow Airbusami.
    318?

    PS. W pierwszej chwili, czytajac na szybko, przeczytalem "Dreamlinerow Airbusami". Ja tam bym nie chcial, zeby LOT zastapil 787 330-kami - ale moglby *rozszerzyc* swoją flote o 330 (i powiekszyc siatke polaczen). Wiem wiem: za mala linia na dwa typy szeroko-kadlubowcow... W kazdym razie niech to bedzie uklad 2-4-2 w 330 (w 787 tez, no ale to juz przepadlo...), a nie niefajne 3-3-3.

  20. #20

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie


    Polecamy

    Na airlinerroute.net pojawiła się informacja, że Ethiopian planuje wznowić loty 787 od 25 kwietnia. Na początek Addis Ababa - Dubai (2x dziennie), potem sukcesywnie kolejne trasy aż po ADD-IAD, od 4 maja. Link Ethiopian Airlines Schedules Boeing 787 Service Resumption on 25APR13 | Airline Route – Worldwide Airline Route Updates

    Jak widać spodziewają się szybkiego dopuszczenia do lotów przez FAA. W połączniu z plotką, która pojawiła się na jednym z wątków airliners.net, że w Addis Ababa są już inżynierowie Boeinga montujący nowe akumulatory, i że niektóre samoloty ANA już je mają, zaczyna brzmieć to prawdopodobnie. Z drugiej strony przesłuchania NTSB na temat pożarów akumulatorów (NTSB w sprawie dopuszczenia do lotów ma jedynie głos doradczy) są zaplanowane na 23 i 24 kwietnia.

    Mam nadzieję, że LOT nie będzie się dąsał tylko szybko odbierze LRC (z nowymi akumulatorami) i ustawi się w kolejce po nowe bebechy do LRA i LRB.

Strona 1 z 31 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •