Strona 1 z 61 1 2 3 11 51 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 1202
Like Tree1153Likes

Wątek: Q400 w LOT

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie Q400 w LOT


    Polecamy

    Z przyjemnością rozpoczynam temat pytaniem, ile ma być wziętych od NAC w spadku po ELO? Czy 10 - jak powołując się na Panią rzecznik twierdzi biznes.onet.pl?

    Póki co w systemie na S14 cały czas są jako wynajęte od ELO...

  2. #2
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    9 na siatkę, 10-ty jako rezerwa.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    9 to nadal więcej niż ostatnio LO wykorzystywał

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Hmmm ciekawe czy zostaną przemalowane w nowe barwy LOTu? dziwnie będzie wyglądał z dużym napisem LOT.

  5. #5
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    W zeszłym roku w siatce letniej LOT było chyba 5, albo 6 Q400. Teraz jak odeszły 3 E170, na na lato będzie potrzeba 8, 9 Q400.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    W lato było 5 DH4 i 10 E70.

    W to lato LOT załadował do systemu wcześniej loty tak, że w porywach do 8 Dashy. Dodać do tego Zagrzeb, Kiszyniów i coś jeszcze, i będzie 9

  7. #7
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Przecież Zagrzeb i Kiszyniów były rejsami "własnymi" K2, jesteś pewien, że nie idą pod siekierę?

  8. #8

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Nie idą, już są w systemie na normalnych LOTowskich blachach.

  9. #9

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Mnie zastanawia na jakich warunkach LOT przejmuje Dashe po ELO. Opcje są dwie:
    1. Przejmuje leasing na warunkach ELO (cesja umowy).
    2. ELO oddaje samoloty do leasingodawcy, ten może potencjalnie ścigać ELO w związku z jakimiś kosztami i stratą na tej umowie, ale nie ma to sensu gdyż ELO jest niewypłacalny. Leasingodawca szuka nowego klienta na Dashe i pojawia się LO, który negocjuje lepsze warunki niż miał ELO (w końcu bierze już używane samoloty). LO się cieszy bo ma tanio całkiem nowy i dobry sprzęt, a leasingodawca się pozbęcie samolotów na które nie ma klienta.

    Jeśli ktoś wie i może się tą tajemną wiedzą podzielić to będę ukontentowany. ;-)
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

  10. #10

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    Nie idą, już są w systemie na normalnych LOTowskich blachach.
    A jak to się ma do zakazu otwierania nowych tras przez LOT?
    ojcie_c, Gdabski and agentF like this.

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Zawsze można skrobnąć małe co-nieco do Brukseli.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    W systemie jeszcze jest jako "operated by Eurolot", ale na LOTowskim AOC - czyli w imieniu własnym LOT i na rachunek LOT, i równie dobrze może zrobić podmianę na Embraera.

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Zawsze można skrobnąć małe co-nieco do Brukseli.
    Można ale po co.

  13. #13

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    W jakim systemie? Te rejsy były robione jako ELO i jako ELO wprowadzone na rynek.

  14. #14
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    No to teraz trzeba jedynie czekać na interpelacje naszych (p)osłów wzywających do ponownego uruchomienia połączeń w rodzaju Bydgoszcz - Warszawa czy Warszawa - Lublin pod szyldem LO jako "niezbędnych", "biznesowo uzasadnionych" i "strategicznych".





  15. #15
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Można ale po co.
    Po to, żeby zabrali to, co (bezprawnie) dali.

  16. #16

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Eurolot stanął w przetargu i zobowiązał się do promocji regionu na trasie Bydgoszcz - Warszawa za 12 mln zł, ale to zobowiązanie raczej wygasa przed sezonem letnim. Trasy z Rzeszowa były promowane za 13 mln zł. Lublin też ma być promowany, ale kasy na 2015 jest tylko 2 mln zł, więc raczej nowego połączenia z tego nie będzie. Jest popyt, jest podaż.

  17. #17
    Awatar paulus

    Dołączył
    Jan 2014
    Mieszka w
    EPGD/EPWA

    Domyślnie

    Co ciekawe chyba połączenia krajowe GDN-KRK zostały zachowane w rozkładzie i są już pod numerem lotowskim LO3501
    "Człowiek musi sobie od czasu do czasu polatać"

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    niestety jedno połączenie dziennie co ma...mały sens. Teoratycznie rano można dolecieć przez WAW, ale ten lot bezpośredni jest także za wcześnie...boje się ze w formule 1 lot dziennie to nie przetrwa

  19. #19

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Jest taka linia na R która chętnie to połączenie rozwinie.
    Jerry and Zorro_gppl like this.

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie


    Polecamy

    pytanie czy jest miejsce na 2 x dziennie B738
    sven and vonMises like this.

Strona 1 z 61 1 2 3 11 51 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •