Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 51
Like Tree13Likes

Wątek: LOT AMS

  1. #1

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    warszawa

    Domyślnie LOT AMS


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez leonid Zobacz posta
    jakiś kiepski mechanik z pewnej królewskiej firmy
    Pewny jesteś że kiepski? Może kiepska firma nie miała gratów do naprawy? Swoją drogą to ciekawi mnie ile jeszcze lat potrzebują wszelcy spece z mcc, operacyjnego i innych "komórek" że z dwóch popsutych maszyn można sklecić jedną sprawną.

  2. #2
    Hornet:)
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BUFF Zobacz posta
    Może kiepska firma nie miała gratów do naprawy?
    Żeby to oceniać, musielibyśmy znać istotne postanowienia umowy LOT-M. Ale tak patrząc z perspektywy, jak również i efektów, to powierzanie obsługi liniowej obcemu MRO, posiadając własne i w dodatku niedociążone centrum obsługowe pod bokiem, sprawia wrażenie nie do końca przemyślanej decyzji Zarządu LOTu. Czasu było wystarczająco dużo na przygotowanie się na przyjście 787. A pieniądze - można było przecież wziąć kredyt i spłacać go takimi samymi kwotami jakie dziś idą do Monarcha. Ale ponieważ jednak jest to wątek o nowych rzecznikach, to mam taką propozycję: może ktoś z kadry forum zaproponuje nowej Pani Rzecznik żeby się zarejestrowała na forum Lotnictwo i żeby z nami regularnie się tu spotykała aby odpowiedzieć na pytania, albo zwyczajnie z nami podyskutować? Dla nas to będzie oznaczało możliwość uzyskania wiedzy źródłowej w tych obszarach w których dziś często trzeba spekulować i zgadywać, a dla Pani Rzecznik może to się okazać pożytecznym treningiem przed jej kolejnym starciem z drapieżnymi dziennikarzami z TV.

  3. #3

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Hornet:) Zobacz posta
    Ale tak patrząc z perspektywy, jak również i efektów, to powierzanie obsługi liniowej obcemu MRO, posiadając własne i w dodatku niedociążone centrum obsługowe pod bokiem, sprawia wrażenie nie do końca przemyślanej decyzji Zarządu LOTu. ......... A pieniądze - można było przecież wziąć kredyt i spłacać go takimi samymi kwotami jakie dziś idą do Monarcha. .
    Ja niestety zacząłem to musze skończyć - może MOD nie zabije.

    @BUFF
    decyzje zawsze podejmuje operator na podstawie ocen mechaników. Kanibalizacja z tego co wiem to w LOT standard. Tyle, ze kanibalizacja kosztuje duuużo (masz 2 razy wiecej robocizny he he)
    @Hornet
    Baza tak bardzo niedociążona nie jest a momentami nawet przeciązona. Bo robi nie tylko LOT o czym tu pisalismy. Ale faktycznie jak zwolnia 767 i pare innych zabawek to sytuacja na linii sie zmieni. Ale to inny watek.

    Ale z tym kredytem to poleciałeś. LOT o kredycie to sobie może bajki dla infantów pisac. Bankrutom kredytów raczej nie dają. ;-)))

  4. #4
    Hornet:)
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez leonid Zobacz posta
    Baza tak bardzo niedociążona nie jest a momentami nawet przeciązona. Bo robi nie tylko LOT o czym tu pisalismy. Ale faktycznie jak zwolnia 767 i pare innych zabawek to sytuacja na linii sie zmieni. Ale to inny watek.
    AMS jest obciążony głównie przeglądami zdawczymi, ale i tak są jeszcze spore rezerwy. Weź też pod uwagę, że tu mowa jest o obsłudze 787, czyli usłudze znacznie droższej niż proste przeglądy wykonywane obecnie dla obcych operatorów. Gdyby trzeba było wybierać pomiędzy bardziej i mniej dochodowym produktem oferowanym przez tę bazę, to bez żadnego bólu możnaby zrezygnować z usług tańszych.
    Cytat Zamieszczone przez leonid Zobacz posta
    Ale z tym kredytem to poleciałeś. LOT o kredycie to sobie może bajki dla infantów pisac. Bankrutom kredytów raczej nie dają. ;-)))
    Zależy jeszcze kto taki kredyt by poręczył. Jeżeli SP, czyli właściciel (zakładając oczywiście, że jednak mu zależy na własnej spółce), to nie było by problemu w żadnym banku na świecie, nawet dla firmy stojącej nad grobem.

  5. #5

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Hornet:) Zobacz posta
    mowa jest o obsłudze 787, czyli usłudze znacznie droższej niż proste przeglądy wykonywane obecnie dla obcych operatorów. .
    Na pewno chcesz powiedziec, ze obsługa rampowa jest prostszą usługą niz przeglad C albo modyfikacją?
    ;-)

  6. #6
    Hornet:)
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez leonid Zobacz posta
    Na pewno chcesz powiedziec, ze obsługa rampowa jest prostszą usługą niz przeglad C albo modyfikacją?
    ;-)
    No to niedługo się zdziwisz, jak zobaczysz ile modyfikacji płatnych i niepłatnych czeka w najbliższych latach wszystkich operatorów 787. I nawet te niepłatne dla operatora są całkowicie odpłatne dla MRO wykonujących je na zamówienie Boeinga. A jeszcze gdyby z czasem AMS-owi dzięki ewentualnemu wczesnemu zaangażowaniu w program Dreamlinera udało się wejść do systemu Gold Care, to czy wyobrażasz sobie jakie perspektywy by się przed nimi otworzyły?

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    ciekawostka. Firma LOTAMS certyfikowała się w końcu na LINIOWĄ obsługę Boeing B787-8 with Rolls-Royce plc Trent 1000 engines.

  8. #8
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    hmm a dlaczego ten wątek jest w dziale FLOTA ?

  9. #9
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Hm.. pomyślmy czym się zajmuje AMS... Czyżby flotą? Ten wątek jest o AMS i serwisowaniu samolotów LOT z zasady.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  10. #10

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez john45 Zobacz posta
    ciekawostka. Firma LOTAMS certyfikowała się w końcu na LINIOWĄ obsługę Boeing B787-8 with Rolls-Royce plc Trent 1000 engines.
    Czyżby firma z tradycjami chciała cichcem wrócić w łaski AMSu?

  11. #11
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Hm.. pomyślmy czym się zajmuje AMS... Czyżby flotą? Ten wątek jest o AMS i serwisowaniu samolotów LOT z zasady.
    przyczepienie było tylko w kwestii formalnej czy nie czas wydzielic im odpowiednie miejsce

    czyli dział "polskie linie lotnicze" zamienić na --> "polskie firmy lotnicze"
    a w nich:
    - "Polskie Linie Lotnicze LOT"
    - "Eurolot"
    - inne - i w tym dziale zrobić sub-forum dla LOT AMS, exLOT Catering itp. tak, żeby wszystkie informacje mozna było znaleźć w jednym podforum, bo LOT jest ich głównym partnerem ale te firmy współpracują również z innymi liniami i nie są częścią grupy LOT

    taki pomysł racjonalizatorski

  12. #12
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BUFF Zobacz posta
    Czyżby firma z tradycjami chciała cichcem wrócić w łaski AMSu?
    I na pewno przez sentyment, a nie z przyczyn ekonomiczno-logistycznych.

  13. #13

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    Jaki grubas lotowski jest na C w hangarze?

  14. #14
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    2015-11-10
    Nowy hangar dla LOTAMS

    W bezpośrednim sąsiedztwie Lotniska Chopina w Warszawie, na terenie bazy technicznej firmy LOT Aircraft Maintenance Services powstanie nowy hangar o powierzchni ponad 7,5 tysiąca m2. Konstrukcja hangaru umożliwi przyjęcie wszystkich szerokokadłubowych samolotów pasażerskich, w tym Boeingów B787 Dreamlinerów oraz Airbusów A350. Zgodnie z przyjętym harmonogramem, budowa ma zakończyć się w 2017 roku.

    http://www.lotams.com/pl/o-nas/aktualnosci/nowy-hangar-dla-lotams
    Dynamiczny rozwój branży lotniczej, a zwłaszcza wprowadzanie nowych modeli samolotów oraz rosnąca liczba przewożonych pasażerów przekłada się na konieczność dostosowania usług i infrastruktury do nowych potrzeb klientów.LOTAMS to Spółka specjalizująca się w obsłudze technicznej samolotów pasażerskich. Jest jedynym Autoryzowanym Centrum Obsługowym Embraer na obszar Europy Centralnej oraz Wschodniej. Od 5 lat działa samodzielnie na rynku MRO (Maintenance Repair & Overhaul) i dynamicznie się rozwija, obsługując nie tylko Polskie Linie Lotnicze LOT, ale także kilkudziesięciu innych operatorów linii lotniczych z całego świata. W chwili obecnej dysponuje 4 hangarami oraz nowoczesnym magazynem części lotniczych, a przede wszystkim wysoko wyspecjalizowanym personelem obsługi technicznej. Dzięki temu może oferować usługi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Więcej na stronie - http://lotams.com/pl/klienci-i-partnerzy.Oferta obsługi w nowym hangarze będzie kierowana nie tylko do przewoźników operujących z Lotniska Chopina, ale też innych, zwłaszcza tych posiadających w swojej flocie samoloty Boeing B787 Dreamliner.Wspomniana budowa wymaga dopełnienia wielu formalności, jak również pozyskania źródeł finansowania. Spółka otrzymała już promesę kredytową i jednocześnie prowadzi rozmowy z Ministerstwem Skarbu Państwa na temat dofinasowania budowy poprzez skorzystanie z możliwości jakie daje Fundusz Restrukturyzacji Przedsiębiorstw.Obecnie zakończony został etap opracowania projektu koncepcyjnego oraz trwają procedury administracyjne mające na celu uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy. W najbliższej przyszłości Spółka ma zamiar dokonać, w procesie konkursu ofert, wyboru wykonawcy projektu budowlanego, a następnie generalnego wykonawcy.Głęboko wierzymy, że dzięki tej inwestycji baza w Warszawie, działająca pod szyldem LOTAMS, stanie się jednym z ważniejszych punktów na europejskiej mapie obsługi samolotów pasażerskich.
    ojcie_c likes this.

  15. #15

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    warszawa

    Domyślnie

    Tylko niech drabinek nie kupują. :P
    lelek7 likes this.

  16. #16
    krisnypoland
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BUFF Zobacz posta
    Tylko niech drabinek nie kupują. :P
    I niech ich pod samolotem nie zostawiają jak go tankują !!!! ����������

  17. #17
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    obaj , oboje się mylicie , organizacja pracy -zarządzanie jezd tu ,,kluczem,,

  18. #18

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez CRC Zobacz posta
    obaj , oboje się mylicie , organizacja pracy -zarządzanie jezd tu ,,kluczem,,

    Andrzej, z całym szacunkiem, przestań paplać bzdury rodem z AMSu. :P
    CRC likes this.

  19. #19
    Awatar Dash7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez john45 Zobacz posta
    ciekawostka. Firma LOTAMS certyfikowała się w końcu na LINIOWĄ obsługę Boeing B787-8 with Rolls-Royce plc Trent 1000 engines.
    Tia, LOTAMS na obsługę Q400 z silnikami PW150 też się certyfikował.. A flotę Bombardierów LOT obsługuje obecnie LS Technics, czyli konkurencja, spółka należąca do handlera
    Pozdrawiam

  20. #20
    dar
    dar jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    EPBC/EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    A tak dokładnie gdzie oni wcisną ten hangar?

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 19-11-2014, 12:41
  2. 03-10-2014, 19:52

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •