Dziękuję bo trapi mnie ten temat. I uważam że tyle tras to trochę mało. I szkoda 767 bo np. W brytyjczycy nadal na nich lataja
Naprawdę ? ale jak patrzę na FR24 to latają po całym świecie. I jednak jakby lot oferował nawet na starych samolotach dalekie trasy to miałby większą ofertę przyciągzająca pasażerów.
Ale co? Nikomu się nie chce paluszków męczyć, żeby na pytanie odpowiedzieć, tylko albo "było", albo tani sarkazm?
Teoretycznie mogły. W praktyce za cholerę, gdyż:
1. To były stare samoloty i kosztowne w eksploatacji
2. LOT to za mała linia, żeby utrzymywać dwa typy longhulowych maszyn
3. Nie można mieszać standardów, bo obraz linii buduje najgorszy, a nie najlepszy z samolotów. Opinie piszą niezadowoleni
4. Gdzie by miały latać? Na razie nie ma koncepcji gdzie mają latać wszystkie 787 jak już przyleci komplet
5. Słyszałeś o ograniczeniach nałożonych na LOT przez KE w związku z pomocą publiczną? Nie ma szans na uruchomienie czegokolwiek
6. Kto miałby nimi latać, na razie LOT nie odnotowuje wzrostu liczby pasażerów, a zamiana 767 na 787 daje wzrost liczby miejsc we flocie l-h
Reasumując, idea durna
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
Zakładki