Jeszcze sobie polatają, nie zapominajmy że to LOT był pierwszym użytkownikiem rodziny E-Jet
Jeszcze sobie polatają, nie zapominajmy że to LOT był pierwszym użytkownikiem rodziny E-Jet
A ja rozumiem wszystko
Mogę tylko powiedzieć że owszem, LOT chyba lubi zaczynać liftingi od maszyn na wylocie, ale i tak grupy Lufthansy nie pobije w niezsynchronizowaniu planu malowań i liftingów z decyzjami dotyczącymi wycofywania z floty i przesuwania samolotów między przewoźnikami
Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka
planespoters - dla nie wtajemniczonych światowa wikipedia o flocie np. https://www.planespotters.net/airlin...olish-Airlines
retrofit - to odświeżenie wnętrza samolotu
cieniasy - w mowie potocznej zastąpienie "grubych" foteli modelem nowego typu, zwyczajowo nowe konstrukcje nie są grube, cienkie są cienkie i ich więcej do samolotu wstawić da się ... co najmniej o kilka np o 8 w E95 Luftwaffe.
Ponoć do pewnego wieku nie opłaca się inwestować w samolot gdyż nakłady mogą się nie zwrócić, zwłaszcza jak ma się małą flotę. Przy większej wymianie poza sporymi rabatami, które można uzyskać jest okazja to gruntownego czyszczenia samolotu, pasażer ocenia wiek samolotu po tym jak wygląda, spora część samolotów grupy Luftwaffe ma prawie 30 lat ale tego nie widać, sporo niby narzeka że niby cieniasy ale wyniki finansowe tego nie potwierdzają.
Im bliżej końca do oddania samolotu LO przypomina sobie o maksymalizacji zysków, Luftwaffe już parę lat temu przerobiła swoje kilkuletnie E95 na 120 pax i wstawiła cieniasy i w każdym E95 ma o 8 pax z bufetem czyli 16 na każdej rotacji a w ciągu dnia jest rotacji jest kilka, przy ruchu p2p może nie robi to wrażenia ale jak się spojrzy na całość i potencjalne możliwości przesiadek to daje to niesamowity potencjał tranzytowy a bilety w ostatniej chwili do najtańszych nie należą.
Latwo też założyć, że nowe samoloty regionalne wylądują w bazie w WAW a reszta polata jeszcze bardzo długo np. w BUDapeszczie zasilając ORD i JFK jak i ruch p2p.
Zakładki