Hmmm... chyba nie tego oczekiwałem - Fokker 100 jest w stanie wesprzeć operacje na 737?
Fokker 100 od V3 będzie operował dla LO 1-15/08/2016.
Kierunki: GDN, AMS.
105pax na pokładzie.
W końcu.
Rozwińcie Panom wątek
Hmmm... chyba nie tego oczekiwałem - Fokker 100 jest w stanie wesprzeć operacje na 737?
A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ
Cieszy fakt że LOT ma tak duzo roboty że musi samoloty podnajmować do wsparcia, ale wybrali chyba najtańszą opcję.....
Właśnie wylądował Fokker 100 CarpatAir w Warszawie. ..., a ja go obserwuje oczekując na opóźniony LO3911, ktory miałbyć wykonany na B738 SPLLG, ale Żydzi nam ukradli samolot i polecieli nim do Tel Avivu, a my czekamy na przegląd jednego z pozostałych dwóch. ..., a myślałem, ze po ostatnich nieprzyjemnych przejściach z LOTem bede mógł nacieszyć sie LLG - niestety ciąg dalszy przygód.
Niezły debiut CarpatAir - pierwszy lot do AMS i odwołany
Fokker... "interesujący" pomysł. Do kompletu mogliby jeszcze podnająć Dorniera 328JET, An-148 i Boeinga 717.
Co się stało, że lot odwołany?
Opóźniony, a nie odwołany.
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
To chyba nie jest zaskoczeniem. F100 jest wolniejszy w powietrzu od E-jets nie mówiąc o B734, a obsługę krótką zawsze będzie miał dłuższą od samolotów LOT. Pozostaje mieć nadzieję że nic w tych samolotach nie trzeba będzie zrobić bo pewnie nie ma na EPWA mechanika z uprawnieniami na F100 i opóźnienia będą wynosiły maksymalnie te założone jak rozumiem przez LOT pół godziny na rotację.
A ja mówię co będzie dalej. A 40 minut to super wynik.
Ostatnio edytowane przez aaben ; 01-08-2016 o 16:03
Posiłki z Carpatair dla LOT
Następny Fokker 100 jako LOT9002 wylądował na EPWA
Reg. YR-FKB
https://www.flightradar24.com/LOT9002/a8a7391
lot z Tarbes-Lourdes-Pyrenees Airport wg. FR24
---------------
ALE co z tego, że coś będzie robił. Proponuję aby jakimś wewnątrz forumowym naciskiem wymóc robienie z sensem po primo po tercio na czas.
Dlaczego tak mówię, ponieważ dziś czyli wczoraj na lot 267 dowoziłem bagaże kilkukrotnie po czasie wylotu i w konsekwencji coś koło 17:20 kilka sztuk juz nie chcieli przyjąć do samolotu. Cóż jak nie chcą to co ja zrobię, dopiero po 30 min. zobaczyłem, że jednak ten samolot leci zdecydowanie później niż to wskazuje jego obsługa. Zresztą nie on jeden bo i Genewę niby mieli zamykać a po 20 min. okazało się że slot przepadł i te nie wysłane 12 szt można bez problemu pod samolot ponownie zawieść.
Czemu Carpatair ma wszystkie loty opóźnione codziennie bez wyjątku?
Czemu stojący w zapasie w Warszawie YR-FZA nie jest wykorzystywany do lotów 3837-3838-267-268 mimo, że 265-266 jest zawsze opóźniony już na starcie?
Załogi codziennie z Bukaresztu przylatują czy co? 😁
Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
Zakładki