Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 46
Like Tree34Likes

Wątek: Koniec z E170

  1. #1
    Awatar tk_pl

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Koniec z E170


    Polecamy

    Witam, podobno lot zaczyna sprzedawać swoje 170-tki, kupić ma je linia lotnicza z Burkina-faso, a sprzedają mają być 4 samoloty od LDA do LDD, wie ktoś może o jaką linię lotniczą chodzi?

    Pozdrawiam.

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tk_pl Zobacz posta
    Witam, podobno lot zaczyna sprzedawać swoje 170-tki, kupić ma je linia lotnicza z Burkina-faso, a sprzedają mają być 4 samoloty od LDA do LDD, wie ktoś może o jaką linię lotniczą chodzi?

    Pozdrawiam.
    Skąd wiesz?

    Co wiemy na pewno:

    - Air Burkina zamierzała pozyskać 2 Embraery 170
    - Jeden Embraer 170 jest już pomalowany w Air Burkina (reg. XT-ABS) i stoi w hangarze AMS na Okęciu
    - SP-LDD nie został wykryty przez FR24 w locie od 17 września
    - Nikt ze spotterów nie zarejestrował przylotu jakiegoś nieznanego E70, który miałby być przemalowany dla Burkiny

    Nikt z LOT póki co oficjalnie się nie pochwalił opchnięciem 1/5 (1/10) tego niewygodnego teraz balastu
    GoldenDave likes this.

  3. #3
    Awatar Micha-ek

    Dołączył
    May 2013
    Mieszka w
    EPWA/ EPCD

    Domyślnie

    E170 dla Air Burkina to ex SP-LDD, wystarczy przejrzeć temat o E170 w tym dziale.

  4. #4
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    SP-LDA wciąż lata na siatce. Wczoraj go widziałem w Warszawie.

  5. #5
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Ktoś może pamięta/wie kiedy +- kończą się umowy leasingowe na te 70ki które zostały? Pamiętam, że gdzieś na forum chyba było, ale pobieżne poszukiwania nie przyniosły efektu.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Jak wygląda obecnie wykorzystanie E170? Z tego co patrzę to jeden (LDH) stoi od 23.04 do dziś. Czy to maszyna rezerwowa? Co będzie z E170 po przyjściu 738? Może będą na nich otwierane jakieś nowe trasy albo dodatkowa częstotliwość na już istniejących w dowozie do HUBu?

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    99

    Domyślnie

    Ostatnio widziałem jak e170 robił wieczorny Amsterdam i kilka dni później Monachium i czasem puszczą na Szczecin albo Pragę dla tych samolotów jeszcze jest kilka tras więc bym go tak nie skreślał od razu.
    Lukasz likes this.

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Moskwa 677/8 ostatnio.

    Ogólnie LOT na nadmiar maszyn nie narzeka

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
    MalyEPWA likes this.

  9. #9

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Dziś np SP-LDI leci jako SMALLPLANET


    https://www.flightradar24.com/LLP8085/d363529

  10. #10
    Awatar trabin

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPRU

    Domyślnie

    Po 14 do Kanady odleciał SKV7062 C-FRQW ex SP-LIF
    Stoarn likes this.
    Celestron C70, Canon 600D + EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II, EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II.
    http://www.flightradar24.com/

  11. #11
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    SP-LIF przed odlotem.

    fot. Michał Drożdżal /Facebook
    Stoarn likes this.
    Blog: scorpio86-planespotting.blogspot.com

    BABKO/MEBAN-BIGLU, ROLKA-LUSID, L980

  12. #12
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Gwoli ścisłości LIF to E175 (niby 170-200 ale wątek dotyczyć miał tylko -100)

    tapniete z paczkomatu
    Lukasz, Cani and Sebek Peterson like this.

  13. #13

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Wiesz co? az sie chce powiedziec na te twoje niektore komentarze do wszystkich po prostu watkow, czasami az sie nie da tego czytac nie z..j sie
    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Gwoli ścisłości LIF to E175 (niby 170-200 ale wątek dotyczyć miał tylko -100)

    tapniete z paczkomatu

  14. #14
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    ^^ generalnie masz rację, ale nie w tym przypadku - bo to jednak konkretna różnica jest...
    Lukasz, cwiaruna, jackal and 3 others like this.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    To może tak, żeby E70 nie podzieliły losu E45, może widzielibyście dla nich jakieś nowe trasy by LOT? Macie jakieś propozycje gdzie, E70 mogłyby latać po przyjściu MAXów? Są dla nich jakieś sensowne kierunki w siatce LOT? Póki co regularnie LUX jest robiony na E70.

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Inter Zobacz posta
    To może tak, żeby E70 nie podzieliły losu E45, może widzielibyście dla nich jakieś nowe trasy by LOT? Macie jakieś propozycje gdzie, E70 mogłyby latać po przyjściu MAXów? Są dla nich jakieś sensowne kierunki w siatce LOT? Póki co regularnie LUX jest robiony na E70.
    Stuttgart, Hanower, Norymberga (ostatnie dwa spokojnie na Dashu mogą być), no i wszelkie demoludy. Można się zastanowić nad trzecimi rotacjami o 19:45+ do ZRH czy VIE albo nad czwartymi rotacjami (10:40+ ew. 13:40+) do głównych zachodnich portów... Ale nie wiem jak tam z przepustowością naszego Okęcia Priorytetem musi być oczyszczenie Okęcia z czarterów.

  17. #17
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    RZE-OSL
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  18. #18

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    nad trzecimi rotacjami o 19:45+ do ZRH
    nocowanko w ZRH - podoba mi sie to

  19. #19
    Awatar DrMR

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Szczecin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Inter Zobacz posta
    To może tak, żeby E70 nie podzieliły losu E45, może widzielibyście dla nich jakieś nowe trasy by LOT? Macie jakieś propozycje gdzie, E70 mogłyby latać po przyjściu MAXów? Są dla nich jakieś sensowne kierunki w siatce LOT? Póki co regularnie LUX jest robiony na E70.
    SZZ - Gdziekolwiek :-)
    Sony A300 + Sony 75-300

  20. #20

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Stuttgart, Hanower, Norymberga (ostatnie dwa spokojnie na Dashu mogą być), no i wszelkie demoludy. Można się zastanowić nad trzecimi rotacjami o 19:45+ do ZRH czy VIE albo nad czwartymi rotacjami (10:40+ ew. 13:40+) do głównych zachodnich portów... Ale nie wiem jak tam z przepustowością naszego Okęcia Priorytetem musi być oczyszczenie Okęcia z czarterów.
    Stoarn zastanów się chwilę nad tym o czym piszesz. Postulujesz oczyszczenie Okęcia z czarterów, czyli 738, 320 i 321 po 180+ pax na operację żeby mieć co robić z przestarzałymi i/lub za małymi E170 i DH8D do których LOT przy sprzyjających wiatrach załaduje 50 pasażerów. To jest marnotrawienie tej właśnie przepustowości o którą port i przewoźnicy powinni walczyć teraz z całych sił.

    Ja też chciałbym jako pasażer latać E170, najlepiej w pierwszym rzędzie. Ale gdybym był dyrektorem tego portu chciałbym wprowadzić dopłatę do wszystkich operacji poniżej 130 pax.

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •