787 Dreamtour »   Zbiera się ekipa na 787 Dreamtour   

Strona 17 z 22 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 321 do 340 z 437
Like Tree396Likes

Wątek: Q400 w LOT

  1. #321
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez jordanj Zobacz posta
    Likwidować firmę możesz w nieskończoność. Znajomy jest likwidatorem w przedsiębiorstwie kilkuosobowym (branża handlowa), majątku brak, nikt nie pracuje, ponad 5 lat już tę firmę likwiduje - nie robi nic poza tym, że figuruje w KRS jako likwidator. Konsekwencji nie ponosi żadnych.
    Tego się zawsze można spodziewać. Niestety. Mam zdany egzamin dla członków RN spółek Skarbu Państwa i trochę znam temat.
    Jedyna nadzieja we właścicielu czyli Ministerstwie SP. Podobno ma być zlikwidowany a nadzór nad spółkami SP przeniesiony do różnych ministerstw. Nie mnie to oceniać czy jest to dobre czy nie ale jak wyjdzie to na plus LOTowi to będzie to dobrą zmiana.
    Oby tylko Eurolotu i LOTu nie przenieśli do innych ministerstw...
    Stoarn likes this.

  2. #322
    Awatar skorzewski

    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    "PLL LOT, GPW, PZU trafią pod nadzór ministra rozwoju i finansów."

    Panowie ale o co Wam chodzi z tą stroną internetową? Mamy się cofać czy iść do przodu? eurolotu już nie ma i nie będzie koniec kropka.

    ja tam widzę 3 opcje:

    - mały upgrade napisu z eurolot.com na lot.com - ogon zostaje
    - wynajęcie częściowej powierzchni samolotu (tylniej) z upgradeowanym napisem lot.com lub wynajęcie całej powierchni samolotu
    - zmiana malowania na nowe czyli LOT

    Opcja 2 daje najwięcej możliwości bo daje możliwość zarobku na "nowe malowanie"

  3. #323
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Ja tam nie mam nic przeciw ale skromnie zauważam że czas od likwidacji K2 minął spory a żadna z Twoich opcji nie została wdrożona w życie. Opcja przeniesiona domeny jest najtańsza i do zrobienia niemalże od ręki.

  4. #324
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Znany portal na P donosi, że dwa dashe dostaną "logotyp" woj. lubuskiego, logotyp jaki będzie to zobaczymy. Oby jedynie jakaś naklejka przy drzwiach.

  5. #325
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    W związku z pracami producenta nad wersją 90 miejscową wiadomo również że będzie pakiet modernizacyjny przystosowujący stare Q400 do 90 miejsc około 2018 roku. Ciekawe czy LOT powiększy swoje dashe. W końcu to prawie 15% foteli więcej na dolotach za praktycznie te same koszty.
    skorzewski and Lukasz like this.

  6. #326

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    W latach 2022-3 mają być zwrócone.

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  7. #327

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Q400 to nawet i do 102 pax widziałem projekt ściśnięcia

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  8. #328
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Q400 to nawet i do 102 pax widziałem projekt ściśnięcia
    Gdzie? Bo ja mówię o oficjalnym projekcie producenta. Chyba, że mówisz kosztem całego bagażnika (przy 90 miejscach bagażnik się nie zmniejsza).

    A to że mają być zwrócione - zobaczymy czy będą. Ponadto na te 4-5 lat też nie wiem czy by się nie opłacało.

  9. #329

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Kosztem bagażnika z bagażnikiem pod spodem

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  10. #330
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Wtedy lot by musiał mocno strategie zmienić. Ale przesiadka na 90 miejsc by krzywdy nie zrobiła.


  11. #331

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Chyba żartujesz. Ryanair ma pitch 30". Nie wiem kto normalny chciałby się dusić w 28".
    Pokrak likes this.

  12. #332

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SPlDER Zobacz posta
    Chyba żartujesz. Ryanair ma pitch 30". Nie wiem kto normalny chciałby się dusić w 28".
    Nowe samoloty Lufthansy maja 29" w eco.

    Sent from my E6633 using Tapatalk

  13. #333

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Lufthansa woli się nie chwalić nowymi maszynami, dziwie się że jeszcze Wizz i Ryanair nie wykorzystali w reklamach że mają więcej miejsca niż LH;-) Co do q400 to obecnie siedzenia są węższe niż w a320 neo LH, ale za to mają większy pitch. Po ewentualnych zmianach byłoby i wąsko i b. ciasno

  14. #334

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Nowe samoloty Lufthansy maja 29" w eco.

    Sent from my E6633 using Tapatalk
    A to nie jest tak, że mają 29" pitch ale mają też cieńsze fotele, więc miejsca na nogi będzie porównywalnie?

  15. #335
    Awatar Turbopropeller

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    W wersji Y90 uszczuplili tylny bagażnik o 1,3m3 i to w porównaniu z wersją Y84, przedni bagażnik to już w ogóle znika. Na trasach biznesowych może da radę, ale na krajowych dolotach Polonii do JFK, ORD, YYZ jak np. z RZE to w sezonie generowałoby kolejne kilka(naście) sztuk braków na rejs.
    Przy dużym obłożeniu to pewnie i europejskie transfery się nie zmieszczą.

  16. #336

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    A to nie jest tak, że mają 29" pitch ale mają też cieńsze fotele, więc miejsca na nogi będzie porównywalnie?
    Tymi cieńszymi fotelami też nie bardzo jest się co chwalić.

    Samo zagęszczenie Dashy raczej nie ma sensu. Samoloty są do wycofania.

  17. #337
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    A to nie jest tak, że mają 29" pitch ale mają też cieńsze fotele, więc miejsca na nogi będzie porównywalnie?
    A czy jest z czego zrobic jeszcze ciensze - czyt. kiedy widziales ostatnio fotel z "naszego" Q400?

  18. #338
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Turbopropeller Zobacz posta
    W wersji Y90 uszczuplili tylny bagażnik o 1,3m3 i to w porównaniu z wersją Y84, przedni bagażnik to już w ogóle znika.
    Do tego znika przedni 'bufet', czyli stanowiska wózkowe - z punktu widzenia bieżącego standardu produktowego jakoś tego nie widzę zupełnie.
    Generalnie, w samolocie, każdy cm jest do czegoś wykorzystany i raczej nie ma przestrzeni, które można oddać bez utraty czegoś w zamian.
    jordanj likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  19. #339
    Awatar roberts115

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Warszawa / EPWA

    Domyślnie

    Do końca miesiąca pojawią się na trasach pierwsze Q400 w malowaniu LOTu. Aktualnie SP-EQD jest już w nowych barwach.
    tomo, Jerry, pitterek and 1 others like this.

  20. #340
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy


Strona 17 z 22 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •