Nie tylko marketing kuleje... wszędzie się trąbi że brakuje pilotów, tysiące zgłoszeń, setki wakatów, a tempo i jakoś rekrutacji to śmiech na sali.
Nie tylko marketing kuleje... wszędzie się trąbi że brakuje pilotów, tysiące zgłoszeń, setki wakatów, a tempo i jakoś rekrutacji to śmiech na sali.
Ktoś już kiedyś wrzucał zdjęcie tego fotela bez oparcia, widzę że nadal tego nie naprawili.. Może trzymają taki specjalny fotel dla niegrzecznych pasażerów To chyba SP-EQB, zdjęcie ze wczoraj.
Samolot ma jedno miejsce mniej. Tak można latać aczkolwiek wizerunkowo jest to bardzo słabe.
zależy też w którą stronę lecial ... jak do WAW to chyba głupio odwoływać z powodu jednego fotela... jak z WAW to słabo, bo montaż oparcia chyba skomplikowany nie jest
Odwoływać?!
Ale on tak lata od czerwca, zawsze na lotach z nim są komplikacje i przesunięcia paxów
Pod warunkiem, że ma się sprawne czy zapasowe oparcie. Na niektóre części z wyposażenia wnętrza długo się czeka. Można co najwyżej - o ile to możliwe - zamienić oparcia tak, by niesprawny był ostatni fotel a nie któryś ze środka kabiny, tylko że bywa, iż fotel ostatni jest inny od pozostałych i różnica ta może dotyczyć oparcia lub jego mocowania.
Może na olx trzeba poszukać https://www.olx.pl/oferta/fotele-z-s...tml#0797a7a621
Jaki reg i numer miejsca? Zakładając booking na full i podmianę Dasha akurat na ten model czy agent na lotnisku np. w Szczecinie wie że akurat na ten lot ma jedno miejsce mniej.
Hipotetyczna sytuacja że pax odprawił się wcześniej przez internet, nie ma bagażu, przechodzi security i dopiero na gejcie dowiaduje się że np nie leci ??
SP-EQB - nie wiem które miejsce
PS. Czy na zdjęciu powyżej jest ten pasażer, który w latach 90 lądował raz w tygodniu na dachu wieżowca Polsatu?
Jeśli masz na myśli Mariusza Szczygła, to tak Za młody jestem żeby go pamiętać z telewizji, dla mnie to autor "Gottland" i świetnych reportaży
Zakładki