OY-YBZ przedwczoraj miał problemy z ciśnieniem w kabinie na WAW-VIE i zawrócił krótko po starcie. Wczoraj zrobił WAW-HAJ-WAW-SZZ a dzisiaj wraca z SZZ z numerem lotu 9002.
Bo w Warszawie dochodzą jeszcze transfery, nie ma pośpiechu, a nawet jak będą dłużej wchodzić, to będą mniej czekać. Zanim zostaje podjęta decyzja o przesunięciu na późniejszy lot, troszkę czasu mija. Na lotniskach regionalnych problem tej nie występuje.
Sent from my SM-J730F using Tapatalk
Pitterek
SP-EQF miejsce 3C zepsuty pas, w miejscu 2A urwana końcówka uchwytu na odziez
Na forum się cabin log zrobił widzę
https://www.rdc.pl/informacje/dym-w-...nie-na-okeciu/
Czekałem na niego na lotnisku Szczecin-Goleniów.
Cóż zrobić. Tylko przebukowanie na następny lot
Dzisiaj pierwszy raz "zauważyłem", że w Dashach pojawił się automatyczny system zapowiedzi znany z Embraerów. Wg załogi działa od około 3 miesięcy.
Ktoś wie czy jest już we wszystkich czterysetkach?
po Eurolocie
w październiku leciałem OY-... to wszystko zapowiadała załoga
W poAzulowych też już się pojawia system do zapowiedzi ale trochę zmieniony głos. LOT inwestuje w ujednolicenie produktu. Jeszcze tylko malowanie Dashów.
czyli zostają we flocie...
SP-EQD dzisiaj wrócił z Bydgoszczy, a wczoraj do Bydgoszczy poleciał SP-EQC.
Trochę już robię monolog ale SP-EQC, w nowym malowaniu LO, przyleciał dzisiaj jako rejsowy LO3992 z BZG, a dzień wcześniej, jako LO3991 do BZG poleciał SP-EQD i stoi. Czegoś w nim nie skończyli czy jak? Dopiero 23 listopada przyleciał po 12-sto dniowym pobycie w BZG.
Zakładki