Strona 49 z 61 PierwszyPierwszy ... 39 47 48 49 50 51 59 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 961 do 980 z 1202
Like Tree1153Likes

Wątek: Q400 w LOT

  1. #961
    Awatar oskiboski

    Dołączył
    Jan 2020

    Domyślnie


    Polecamy

    Mam taką teorie,ze jak nic nie latalo to ptaszki sobie wokol lotnisk zrobiły duzo gniazd ciekawe czy sokolnik działa


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  2. #962
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    obok EPBC

    Domyślnie

    Ale doleciał do RZE po oględzinach trochę spóźniony

    Zawracał znad Pilicy to chyba ptak nie z Okęcia
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  3. #963

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie

    Na planespotters znalazłem informacje, że SP-EQK został w maju przerobiony na samolot cargo. Rzeczywiście jako jedyny od końca marca nie lata z pasażerami. Stał w Gdańsku przez 2 miesiące, teraz od 1,5 w Warszawie, ale czy ktoś może potwierdzić, że został wybebeszony z siedzeń i ma służyć za cargo? Jest gdzieś w sieci zdjęcie cargodasha?

  4. #964

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    EQD do Szczecina doleciał, ale powrót cancel

  5. #965

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Dzisiaj rano przyleciałem EQL do SZZ - patrzę teraz na niego, a on piruety przed Wrockiem kręci.
    Co się mogło stać?

  6. #966
    Awatar qwaseq

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Diego Zobacz posta
    Dzisiaj rano przyleciałem EQL do SZZ - patrzę teraz na niego, a on piruety przed Wrockiem kręci.
    Co się mogło stać?
    Jakbym miał postawić jakieś pieniążki to pewnie burza była

    - EVA67 report heading
    - Yes sir, we are happy :)

  7. #967
    Awatar skopcon

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Hangar

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Diego Zobacz posta
    Dzisiaj rano przyleciałem EQL do SZZ - patrzę teraz na niego, a on piruety przed Wrockiem kręci.
    Co się mogło stać?
    Burza nad lotniskiem i czekał na poprawę pogody.

  8. #968
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Od kiedy dashe już nie MLATają? Po ostatnich przeglądach dokonano przeróbek? (ADSB - widać już na ziemi na FR24 np, jakby ktoś nie wiedział o co się właściwie rozchodzi)

    Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
    Pitterek

  9. #969

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    Od kiedy dashe już nie MLATają? Po ostatnich przeglądach dokonano przeróbek? (ADSB - widać już na ziemi na FR24 np, jakby ktoś nie wiedział o co się właściwie rozchodzi)

    Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
    Czyli lepiej?

  10. #970

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    Od kiedy dashe już nie MLATają?
    Jako pierwsze ADSB dostały Duńczyki, na samym początku marca, jeszcze przed pandemicznym wstrzymaniem lotów. Nie wiem jaki był zakres prac, ale stały po 2 tygodnie każdy w hangarze, po kilka dni ciągle nadawały callsign TEST. Ex-Euroloty dostawały ADSB na raty, od marca do kwietnia (maja?), w ramach covidowego postoju w Gdańsku. Warto odnotować, że jakiś czas temu również E170 i E175 dostały ADSB.

    Przy okazji podbijam pytanie dotyczące SP-EQK - jako jedyny nie latał z pasażerami od końca marca, a na planespotters była informacja, ze został przekonfigurowany na samolot Cargo. W tej chwili, po 4 miesiącach, leci jako rejsowy z Warszawy do Krakowa. Czy ktoś na informacje czy rzeczywiście w międzyczasie został wybebeszony z foteli?

  11. #971
    Awatar Micha-ek

    Dołączył
    May 2013
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez R.R.R Zobacz posta
    Przy okazji podbijam pytanie dotyczące SP-EQK - jako jedyny nie latał z pasażerami od końca marca, a na planespotters była informacja, ze został przekonfigurowany na samolot Cargo. W tej chwili, po 4 miesiącach, leci jako rejsowy z Warszawy do Krakowa. Czy ktoś na informacje czy rzeczywiście w międzyczasie został wybebeszony z foteli?
    Był, ale fotele już na miejscu.

  12. #972

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    SP-EQG nie lata od dawna. Wiadomo gdzie i dlaczego zaginął?
    jarekch likes this.

  13. #973

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Według FR24 - 30 marca LO9002 GDN-WAW, a ostatni lot z pasażerami 15 marca LO3828 GDN-WAW.
    konrad777 likes this.

  14. #974
    Awatar Micha-ek

    Dołączył
    May 2013
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Jakiś czas temu stał na PPS10 bez silników, teraz zabrali go w inne miejsce i dalej w takim samym stanie stoi.

  15. #975

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Po pożarze silnika lot wyleasingował oba silniki do niego, jak się zaczął covid to je zdali do lessora.
    Pozdrawiam
    konrad777 likes this.

  16. #976

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Jest oficjalne potwierdzenie, że LOT odda wszystkie Q400. Zgodnie z informacją z Komisji Infrastruktury, LOT przyśpieszył zwrot Q400 leasingodawcom o rok. Jeśli potraktować tą informację bardzo dokładnie oraz grafikę o planach floty, to można wysnuć teoretyczny wniosek o oddaniu w tym roku aż siedmiu Q400.



    Źródło: Bacsi /SSC -FPW

  17. #977

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie

    Czyli w sytuacji totalnej zapaści na rynku oraz wielkiej niepewności o to jak będzie wyglądało jutro, pozbywamy się najtańszej w eksploatacji maszyny, która nie bez przyczyny załatwiała w ciągu ostatniego roku większość roboty. Rozumiem, że pomostowy samolot wąskokadłubowy to B738, docelowy to B38M, ale co jest docelowym samolotem regionalnym?
    mcxmcx likes this.

  18. #978

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Przyznam szczerze, że nie do końca rozumiem to posunięcie. Czyżby oznaczało to również cięcia w siatce krajowej i połączeniach w regionie? Trudno sobie wyobrazić wykorzystywanie E70/E75 jako remedium na problemy kosztowe. E70 ma większą MTOW i wyższy koszt na każdą godzinę lotu, tak samo E75. Zakup nowych samolotów w obecnej sytuacji wydaje się być mało prawdopodobny, a wynajęcie podwykonawcy znów nie pozwala mi się doszukać oszczędności.

  19. #979

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie

    Ciekaw jestem jak na cenę leasingu Q400 wpłynął upadek Flybee, wycofanie się z typu przez Airbaltic oraz plany wycofania przez Austriana. Po drugiej stronie kałuży lotów wciąż nie wznowił Porter (co jakiś czas przekłada datę restartu). Jestem przekonany, że w najbliższych latach będzie to bardzo dobry i bardzo tani samolot.

  20. #980

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie


    Polecamy

    Oby tylko ATRów nie wymyślili zamiast.

Strona 49 z 61 PierwszyPierwszy ... 39 47 48 49 50 51 59 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •