Strona 50 z 57 PierwszyPierwszy ... 40 48 49 50 51 52 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 981 do 1,000 z 1126
Like Tree1025Likes

Wątek: Q400 w LOT

  1. #981

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez R.R.R Zobacz posta
    Czyli w sytuacji totalnej zapaści na rynku oraz wielkiej niepewności o to jak będzie wyglądało jutro, pozbywamy się najtańszej w eksploatacji maszyny, która nie bez przyczyny załatwiała w ciągu ostatniego roku większość roboty. Rozumiem, że pomostowy samolot wąskokadłubowy to B738, docelowy to B38M, ale co jest docelowym samolotem regionalnym?
    To miał być E2xx lub A22x ale LOT przeliczył, że E1xx się im bardziej opłaca i dlatego dobierali ich coraz więcej z Azula.

    Cytat Zamieszczone przez R.R.R Zobacz posta
    Ciekaw jestem jak na cenę leasingu Q400 wpłynął upadek Flybee, wycofanie się z typu przez Airbaltic oraz plany wycofania przez Austriana. Po drugiej stronie kałuży lotów wciąż nie wznowił Porter (co jakiś czas przekłada datę restartu). Jestem przekonany, że w najbliższych latach będzie to bardzo dobry i bardzo tani samolot.
    De Havilland Set To Suspend Q400 Production

    PS Czy ktoś ma przeciecki co z załogami na Q400? Wszyscy są na B2B.

  2. #982
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    To miał być E2xx lub A22x ale LOT przeliczył, że E1xx się im bardziej opłaca i dlatego dobierali ich coraz więcej z Azula.
    Flota z najmniejszym samolotem z capx rzędu 106-118 zapowiada się wyśmienicie. Pytanie tylko dla kogo?

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    PS Czy ktoś ma przeciecki co z załogami na Q400? Wszyscy są na B2B.
    Pechowo się składa...

    A tak na poważnie: deliberujemy tu na podstawie średnio informatywnego zrzutu z czegoś, bez oficjalnych wizji a jedynie z pomysłami zarzuconymi na forum na bazie widzimisię uzytkowników.
    Przy takim ogarniczeniu floty, i najmniejszym samolocie z capx na poziomie wspomnianych ~118 (nie licząc M, dedykowanych na LCY) pod nóż położy się kilka kierunków w pełni i kilkanaście nadmiarowych częstotliwości.
    mcxmcx likes this.

  3. #983

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Flota z najmniejszym samolotem z capx rzędu 106-118 zapowiada się wyśmienicie. Pytanie tylko dla kogo?


    Pechowo się składa...

    A tak na poważnie: deliberujemy tu na podstawie średnio informatywnego zrzutu z czegoś, bez oficjalnych wizji a jedynie z pomysłami zarzuconymi na forum na bazie widzimisię uzytkowników.
    Przy takim ogarniczeniu floty, i najmniejszym samolocie z capx na poziomie wspomnianych ~118 (nie licząc M, dedykowanych na LCY) pod nóż położy się kilka kierunków w pełni i kilkanaście nadmiarowych częstotliwości.
    Embraer chciał wprowadzić E275 ale może brakło dodatkowego zamówienia właśnie od LO?

    Przecież LO ma ciągle 12xE175 i 6xE170 oraz 2xE175 w rezerwie rządowej.

  4. #984
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Przecież LO ma ciągle 12xE175 i 6xE170 oraz 2xE175 w rezerwie rządowej.
    Które, zgodnie z zamieszczoną przez Ciebie grafiką, również mają zniknąć.

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Embraer chciał wprowadzić E275 ale może brakło dodatkowego zamówienia właśnie od LO?
    Jakiekolwiek zamówienie od LO na te modele by było symboliczne. Niepowodzenie małej E2 ma kilka przyczyn, ale żadną z nich nie jest brak zainetersowania ze strony LO.
    Tak, czy inaczej, temat na inny dział.
    alacherbauer likes this.

  5. #985

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Które, zgodnie z zamieszczoną przez Ciebie grafiką, również mają zniknąć. (...)
    Akurat jeśli chodzi o samolot regionalny to jest jedyny element, który nie jest realizowany i nie zgadza się z rzeczywistością. Nie ma samolotów docelowych, więc obecne zostają.

  6. #986

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Embraer chciał wprowadzić E275 ale może brakło dodatkowego zamówienia właśnie od LO?

    Przecież LO ma ciągle 12xE175 i 6xE170 oraz 2xE175 w rezerwie rządowej.

    Śmiechu warte, niby Embraer zwleka z powodu braku zamówienie na 10-15 szt ze strony LO.

    E275 są "za dużo"(zbyt duże/ciężkie w stosunku to warunków umów mainline-regional) dla Amerykańskich linii regionalnych.

  7. #987

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    PS Czy ktoś ma przeciecki co z załogami na Q400? Wszyscy są na B2B.
    Moze to jest klucz do tej decyzji, nie ma samolotu to po co nam załogi szybko i w białych rękawiczkach

    ale gdyby w 2022 się poprawiło to mamy czas na reakcje ij zostawienie załóg.

  8. #988

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    Tymczasem Air France-KLM kupują 60 A220-300 z opcją na kolejne 60. Tak wiem, to inna skala, ale E2 ładnie się wpisują w zarówno jako następca E1 jak i Q400 (mówię tutaj on E275).
    W okresie po covid-owym kluczowe będą koszta eksploatacji floty.

  9. #989

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Ktoś wie co zrobił sobie SP-EQB 30 stycznia w Katowicach, że dzisiaj poleciał prosto do Gdańska?

    Ponadto nie latają:
    SP-EQD
    SP-EQG

  10. #990
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    obok EPBC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    SP-EQG
    To chyba dobrze
    QbaqBA, oskiboski, jarekch and 1 others like this.
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  11. #991

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Ktoś wie co zrobił sobie SP-EQB 30 stycznia w Katowicach, że dzisiaj poleciał prosto do Gdańska? (...)
    Usterka przedniego kółka:
    https://www.youtube.com/watch?v=iMVamoa97lw

  12. #992
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    obok EPBC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Usterka przedniego kółka:
    Na zimę niech mu założą płozy
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  13. #993

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tango fox Zobacz posta
    Na zimę niech mu założą płozy
    Ale że płoza nie będzie się składać?

  14. #994

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Ktoś wie co zrobił sobie SP-EQB 30 stycznia w Katowicach, że dzisiaj poleciał prosto do Gdańska?

    Ponadto nie latają:
    SP-EQD
    SP-EQG
    W ramach ciekawostki EQG bez silników.
    jarekch likes this.

  15. #995

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Wczorajszy LO8735 to:
    1. Jakaś awaria, którą usunięto w WAW?
    2. Przeczekanie złej pogody?
    3. ...?

  16. #996

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    EQE kręci ósemkę na Goleniowem
    Jest opóźniony ponad godzinę, a jeszcze dzisiaj ma zrobić SZZ-RJK-SZY-RJK-SZZ-WAW

    PS. Wcześniej kręcił kółka nad Reczem. Chyba jakaś awaria

  17. #997

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Diego Zobacz posta
    PS. Wcześniej kręcił kółka nad Reczem. Chyba jakaś awaria
    Żadna awaria, w Szczecinie nie ma warunków.

  18. #998

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    No właśnie tego się nie spodziewałem, u mnie jest OK ale Goleniów od Szczecina 45 km.
    Cały dzień się sypie jeśli chodzi o dalsze loty

  19. #999

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    (...)
    Ponadto nie latają:
    SP-EQD
    SP-EQG
    Zbliża się powoli koniec roku. LOT deklarował, że w tym roku już jeden Dash opuści flotę, a wszystkie do końca przyszłego roku. Pytanie czy chodziło o EQD albo EQG które od dawna nie latają, czy któryś z pozostałych egzemplarzy. Liczę na OY-YBY albo YBZ. W międzyczasie, wczoraj do Gdańska jako LO9001 poleciał EQK.

  20. #1000

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Zbliża się powoli koniec roku. LOT deklarował, że w tym roku już jeden Dash opuści flotę, a wszystkie do końca przyszłego roku. Pytanie czy chodziło o EQD albo EQG które od dawna nie latają, czy któryś z pozostałych egzemplarzy. Liczę na OY-YBY albo YBZ. W międzyczasie, wczoraj do Gdańska jako LO9001 poleciał EQK.
    Pytanie, czy naprawdę się tak stanie. Czy istnieje w tej chwili jakiś plan co miałoby zastąpić DH8? Czy LO zamierza przebudować siatkę połączeń? Bo rejsy obsługiwane E70/E75 to koszt około 2 krotnie większy za każdą godzinę lotu i wyższe MTOW.

Strona 50 z 57 PierwszyPierwszy ... 40 48 49 50 51 52 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •