Samoloty Nordiki mają przepiękne malowanie własne stworzone ab initio
Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
Ups moja culpa nie wiem czemu myślałem ze maja po Pluna
[tapatalk] wysłano z paczkomatu
Z pewnością malowanie nie ma wpływu na awaryjność, ale na zarabianie już raczej tak. Latając z wymalowanym adresem strony, która nie istnieje, nie pomaga raczej w zdobywaniu klientów.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Dajcie spokój, nikomu kto mentalnie wyrwał się już z lat 90 nie trzeba takich rzeczy tłumaczyć.
A mnie wciąż podoba się malowanie Eurolotu, swego czasu była tu akcja i koledzy pisali do różnych linii o materiały promocyjne czy tam samolot i Eurolot jako jedyna linia przysłała mi kilka rzeczy, gdzie przy innych liniach nie było nawet odpowiedzi.
Malowanie samolotu nie ma kluczowego znaczenia dla funkcjonowania linii lotniczej, ale stanowi jeden z bardzo ważnych czynników w budowaniu jej pozytywnego wizerunku. Samolot ma obowiązek być bezawaryjny, punktualny oraz powinien być jednocześnie schludnie pomalowany. Dobre malowanie może przyciągnąć uwagę całego środowiska i być dobrą reklamą dla linii. To nie przypadek, że najwięksi przewoźnicy decydują się na tworzenie efektownych malowań specjalnych, bo doskonale zdają sobie sprawę, że współcześnie opakowanie ma bardzo duże znaczenie. Gdyby pasażerów nie obchodziły barwy danego przewoźnika to wszystkie samoloty wyglądałyby tak (byłoby prościej i taniej):
Każdy tak ma, to min jest wzmocnienie na wypadek urwanie śmigła i wpadniecie do kabiny
[tapatalk] wysłano z paczkomatu
Jest połatany bo pewnie lód który oderwał się od śmigła uderzył w kadłub i uszkodził lakier.
Po drugiej stronie marzeń znajdują się wyrzeczenia.
Tu się zgodzę. Sam posiadam kilka domen które automatycznie przekierowują na jedną podstawową domenę.
Skoro lot i tak płaci na utrzymanie domeny https://who.is/whois/eurolot.com i skoro przy drzwiach samolotu jest napis na kadłubie "Partner of LOT Polish Airlines to dla mnie jest to bez sensu. Mieć na samolocie wymalowany gigantycznymi literami adres strony internetowej prowadzący do nikąd. To powinno byc karygodne.
Można to zrobić w kilkadziesiąt sekund w ustawieniach home.pl gdzie jest zaparkowana domena lot.com https://who.is/whois/lot.com
Moja darmowa rada dla Zarządu LOT:
Wydać działowi IT polecenia przeniesienia domeny eurolot.com (do której ciągle macie prawo i ją opłacacie) z serwera az.pl na home.pl
Po przeniesieniu domeny należy ustawić przekierowanie z eurolot.com na lot.com . System zrobi to od ręki
Jeśli jednak zabraknie 79 zł (wg cennika home.pl) na przeniesienie domeny eurolot.com na nowy serwer proponuję skorzystać z tej opcji https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/pr...y-dns-home-pl/ i przekierować domenę eurolot.com na lot.com
Nie ma już firmy Swissair ale strona nadal jest. Swissair
Problem jest o wiele szerszy i patrząc na całą flotę nie wydaje mi się, żeby malowanie Lotu pojawiło się na Q400 w najbliższym czasie.
Lot nie dba o estetykę czy choćby nawet o czystość swojej floty i nic się z tym nie zmienia.
Najgorzej ma się co gorsza flagowy produkt jakim jest 787 latają totalnie brudne i nie pamiętam kiedy ostatni raz widziałem czystego Dreamlinera Lotu...
Sytuacja w środku jest równie słaba a viralowa wykładzina już od dłuższego czasu krąży po fb, dochodzi do tego mix malowań Eurolot, stary Lot i nowy.
Ktoś powinien się wreszcie zająć tą sprawą bo jest to wizerunkowa katastrofa zwłaszcza dla przewoźnika który podobno chce uchodzić za coś więcej niż lokalny LCC.
No dobra. Przyznaję rację ale tylko trochę W końcu to i tak ten sam właściciel czyli MSP. Wg KRS jest to spółka w likwidacji ale to bynajmniej nie przeszkadza by sprzedać swojemu głównemu byłemu klientowi domenę eurolot.com . Problem tylko w wycenie takiej domeny. Pozostaje też pytanie ile lat można likwidować taką firmę jako likwidator czy członek Rady Nadzorczej która to nadal tam istnieje i są w niej ruchy kadrowe
Likwidować firmę możesz w nieskończoność. Znajomy jest likwidatorem w przedsiębiorstwie kilkuosobowym (branża handlowa), majątku brak, nikt nie pracuje, ponad 5 lat już tę firmę likwiduje - nie robi nic poza tym, że figuruje w KRS jako likwidator. Konsekwencji nie ponosi żadnych.
Zakładki